Ogłoszenie z dnia 2023-01-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00448709/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-21
- 2022/BZP 00459502/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa lin wyciągowych nośnych typu 32 6xV25B NFC 1570 B zZ, według normy PN-EN 12385-2, w ilości dwóch sztuk, o długości 500 mb każda” – I część.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Kopalnia Soli Bochnia sp. z o. o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000867845
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Campi 15
1.5.2.) Miejscowość: Bochnia
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-700
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: 146152400
1.5.8.) Numer faksu: 146124718
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kopalnia-bochnia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kopalnia-bochnia.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.kopalnia-bochnia.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
pozostałe górnictwo i wydobywanie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa lin wyciągowych nośnych typu 32 6xV25B NFC 1570 B zZ, według normy PN-EN 12385-2, w ilości dwóch sztuk, o długości 500 mb każda” – I część.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4a6799e8-697f-11ed-abdb-a69c1593877c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00050614
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00448709/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 15/2022/EZ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 191660,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa
Lin wyciągowych nośnych typu 32 6xV25B NFC 1570 B zZ, według normy PN-EN 12385-2, w ilości dwóch sztuk, o długości 500 mb każda.
Parametry lin:
średnica: 32 mm,
budowa: współzwita prawa,
konstrukcja: 6x (6x1,24 mm + 3 x 0,60 mm + 11 x 1,55 mm + 13x2,18 mm) +NFC,
przekrój nośny: 459,0 mm2,
klasa wytrzymałości drutów: 1570 MPa,
nominalna siła zrywająca linę: 720 kN,
minimalna siła zrywająca linę w całości: 620 kN,
długość: 2 x 500 mb,
środek konserwujący: kolinstal.
Przedmiotowe liny muszą współpracować z maszyną wyciągową bębnową o średnicy bębnów 3500 mm i okładziną dębową z rowkowaniem, kołami linowymi o średnicy 3000 mm oraz z zawieszeniami dla stalowych lin nośnych typu sercówkowego SADEX - B, wielkość 2. Liny wyciągowe nośne muszą spełniać warunki techniczne obowiązujących przepisów i norm do zastosowania ich w górniczym wyciągu szybowym szybu „Campi” z jazdą ludzi. Wszystkie odbiory techniczne, w tym wykonywane przez rzeczoznawcę pozostają po stronie Dostawcy. Liny powinny być wykonane zgodnie z aktualnymi warunkami odbioru. Odbiór techniczny lin wraz z ich przewinięciem i zerwaniem w całości przeprowadzony zostanie w obecności uprawnionego przez Prezesa WUG rzeczoznawcy ds. ruchu zakładu górniczego. Wyniki zerwania lin w całości oraz sprawność wytrzymałościowa lin muszą być podane przez producenta w świadectwie wytwórcy.
Wraz z linami muszą być dostarczone między innymi następujące dokumentacje i dokumenty:
• świadectwo lin (w języku polskim) z klauzulą potwierdzającą zgodność wykonania z aktualnymi warunkami odbioru,
• karty badań wytrzymałości mechanicznych,
• wyniki badań rzeczywistych sił zrywających liny w całości,
• protokół ze sprawdzenia rozwiązania konstrukcyjnego lin w odniesieniu do możliwości zastosowania ich w górniczym wyciągu szybowym szybu „Campi”
• dokumentacja techniczno-ruchowa,
• sprawozdanie z przewijania lin w obecności rzeczoznawcy.
Na okoliczność odbioru lin zostanie sporządzony protokół podpisany przez przedstawiciela Wykonawcy oraz Zamawiającego.
Dostawę lin do Zamawiającego wykonuje Wykonawca na własny koszt.
Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne dla liny równoważnej do zastosowania
w górniczym wyciągu szybowym szybu „Campi”, na poniższych warunkach:
1. Spełnia wszystkie wymogi jak dla liny będącej przedmiotem zamówienia.
2. Posiada konstrukcję wielowarstwową i jest smarowana smarem kolinstal.
3. Posiada druty ocynkowane.
4. Posiada opinię rzeczoznawcy do spraw ruchu zakładu górniczego potwierdzającą możliwość zastosowania takiej liny w bębnowych maszynach wyciągowych.
5. Dostawca własnym staraniem i na własny koszt przeprowadzi cały proces legislacyjny pozwalający na zabudowę lin w górniczym wyciągu szybowym szybu „Campi”
w zakresie objętym zamówieniem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39541110-0 - Lina
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający informuje, iż nie mogąc zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia do kwoty najniższej oferty, działając na podstawie art. 255 pkt. 3) ustawy Pzp, unieważnia przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia, gdyż oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 198866,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 220000,00 PLN
INNE PRZETARGI Z BOCHNI
- Dostawa soli drogowej dla Bocheńskich Zakładów Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Bochni
- Bieżąca konserwacja nawierzchni bitumicznych emulsją asfaltową i suchymi grysami bazaltowymi dróg gminnych oraz wewnętrznych na terenie Gminy Bochnia
- Wykonanie placów zabaw przy Szkole Podstawowej Nr 4 oraz Szkole Podstawowej Nr 1 w Bochni
- Dostawa środków dezynfekcyjnych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej.
- Zakup i dostawa kruszywa kamiennego łamanego o uziarnieniu z przeznaczeniem do wykonania remontów/bieżącej konserwacji dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Bochnia
- Sukcesywna dostawa żywności oraz artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Bochni przy ul. Karolina 14 G w Bochni w okresie od 01.07.2024 r. do 31.12.2024 r.
więcej: przetargi w Bochni »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.