Ogłoszenie z dnia 2022-02-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00008737/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Świadczenie usług opiekuńczych, w tym specjalistycznych oraz specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi na terenie gminy Złoty Stok w 2022 r.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Ośrodek Pomocy Społecznej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 005811335
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Adama Mickiewicza 1
1.5.2.) Miejscowość: Złoty Stok
1.5.3.) Kod pocztowy: 57-250
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.7.) Numer telefonu: 74 8 175 288
1.5.8.) Numer faksu: 74 8 175 740
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ops@zlotyops.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zlotyops.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Świadczenie usług opiekuńczych, w tym specjalistycznych oraz specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi na terenie gminy Złoty Stok w 2022 r.”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bd6ea4bf-71ef-11ec-83b1-bea871b78b5b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00050441
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001462/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie usług opiekuńczych oraz specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w miejscu zamieszkania chorego na terenie gminy Złoty Stok w 2022r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00008737/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług opiekuńczych, w tym specjalistycznych oraz specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi na terenie gminy Złoty Stok, w okresie od 01.02.2022 r. do 31.12.2022 r. zgodnie z ustawą z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej ( Dz. U. z 2021r., poz. 2268) i Rozporządzeniem Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005 r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych (Dz.U. z 2005r., nr 189, poz. 1598 ze zm.).
1) Planowana ilość usług:
a) usługi opiekuńcze dla około 9 osób ( około 230 godzin miesięcznie)
b) usługi specjalistyczne dla osób z zaburzeniami psychicznymi dla 3 osób (około 60 go-dzin miesięcznie)
c) Liczba godzin i osób objętych usługami, może ulec zmianie i nie można określić jej do-kładnie ze względu na specyfikę zamówienia, którą cechuje zmienność potrzeb klientów z uwagi na ich zmieniający się stan zdrowia, dlatego Zamawiający zastrzega sobie moż-liwość zwiększenia lub zmniejszenia ilości świadczonych usług lub osób. Wszelkie zmiany dotyczące realizacji usług Zamawiający zgłaszał będzie Wykonawcy. Wykonaw-ca oświadcza, iż nie będzie dochodził roszczeń finansowych co do faktycznej ilości wykonywanych usług. Zamawiający zapłaci za faktycznie zrealizowane godziny.
2) Zakres usług opiekuńczych obejmuje:
a) pielęgnację i dbanie o higienę osobistą klienta, który nie może tego wykonać samo-dzielnie (mycie/kąpanie, toaleta osobista, pampersowanie, ubieranie i rozbieranie, pomoc przy zmianie pozycji, zapobieganie odleżynom itd),
b) dbanie o czystość bielizny pościelowej i odzieży klienta,
c) mierzenie temperatury, tętna i ciśnienia oraz zmiana opatrunków,
d) podawanie leków wg zaleceń lekarskich, iniekcję insuliny zgodnie z zaleceniem
lekarza,
e) zakup art. spożywczych i innych potrzebnych w gospodarskie domowym,
f) dostarczanie i/lub przygotowywanie posiłków, w tym co najmniej raz dziennie posiłku gotowanego,
g) pomoc przy spożywaniu posiłków,
h) utrzymywanie czystości w pomieszczeniach użytkowanych przez osobę korzystającą z pomocy ( bieżące porządki, wietrzenie pomieszczeń, mycie okien),
i) wykonywanie prania w razie potrzeby w tym bielizny osobistej,
j) palenie w piecu, przynoszenie węgla, wody itd.,
k) załatwianie spraw urzędowych ( m.in. opłacanie rachunków, wyrabianie dokumentów),
l) prowadzenie na bieżąco zeszytu wydatków i rozliczeń z wydanych pieniędzy podo-piecznego,
m) zamawianie wizyt lekarskich, kontakt z lekarzem w sprawach klienta, wykupienie leków,
n) zapewnienie kontaktów ze środowiskiem, podtrzymywanie indywidulanych zaintereso-wań, w miarę możliwości organizowanie wolnego czasu, dostarczanie prasy/książek, towarzyszenie na spacerach, pomoc w komunikowaniu się z innymi osobami, organizo-wanie kontaktów międzysąsiedzkich, pomoc w poruszaniu się np. w dojściu do lekarza czy na zabiegi itd.,
o) inne zgodne z potrzebami klienta – mieszcząc się w zakresie świadczenia usług opie-kuńczych.
3) Zakres usług specjalistycznych, w tym dla osób zaburzeniami psychicznymi obejmuje m.in.:
a) zajęcia rehabilitacyjne i rewalidacyjno-wychowawcze,
b) rehabilitację fizyczną i usprawnienie zaburzonych funkcji organizmu (m.in. terapia pe-dagogiczna, rehabilitacja ruchowa i fizjoterapia),
c) uczenie i rozwijanie umiejętności niezbędnych do samodzielnego życia,
d) terapię logopedyczną,
e) pielęgnację jako wsparcie procesu leczenia,
f) pomoc mieszkaniową.
4) Czynności nadzoru nad powierzonymi usługami wykonywane w trakcie realizacji zamówienia i przy realizacji przedmiotu zamówienia przez koordynatora usług opiekuńczych, a w szczególności:
a) osobisty i bezpośredni nadzór nad wykonywaniem usług opiekuńczych (koordynator musi być obecny na terenie gminy Złoty Stok, nie dopuszcza się koordynowania przez telefon na odległość lub przez inne środki komunikacji elektronicznej);
b) opracowywanie harmonogramu usług;
c) wprowadzania nowych pracowników w środowisko w miejscu wykonywania usług (u klientów ośrodka);
d) stały kontakt telefoniczny w dniach i godzinach pracy Zamawiającego;
e) stały kontakt koordynatora z pracownikami socjalnymi OPS w kwestii klientów ośrodka oraz z właściwymi pracownikami OPS w kwestii świadczenia usług, faktur i spraw administracyjnych;
f) na każde wezwanie Zamawiającego stawianie się w siedzibie OPS w kolejny dzień roboczy licząc od dnia wezwania;
g) niedopuszczalnym jest utrzymywanie kontaktów poprzez skrytkę pocztową lub tylko w formie pisemnej przesyłanej pocztą. W przypadku braku bezpośredniego kontaktu z koordynatorem Zamawiającemu będzie przysługiwało prawo rozwiązania umowy z wy-konawcą z wyłącznej jego winy.
Wykonawca musi posiadać na terenie miasta Złoty Stok lub powiatu ząbkowickiego stacjo-narnego punktu tak aby istniała stała możliwość bezpośredniego kontaktu z koordynatorem i załatwiania wszelkich spraw merytorycznych, administracyjnych i innych związanych ze świadczeniem usług opiekuńczych w tym specjalistycznych oraz specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi.
Usługi świadczone będą w okresie od dnia zawarcia umowy do 31 grudnia 2022 r. od po-niedziałku do piątku. Usługi w szczególnych przypadkach mogą być świadczone w soboty i dni wolne od pracy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych
85311300-5 - Usługi opieki społecznej dla dzieci i młodzieży
85312400-3 - Usługi opieki społecznej nieświadczone przez ośrodki pobytowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 118800 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 118800 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 118800 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Prywatna Agencja Pielęgniarsko-Opiekuńcza Irena Zych
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8871246599
7.3.3) Ulica: Grunwaldzka 17
7.3.4) Miejscowość: Ziębice
7.3.5) Kod pocztowy: 57-220
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Prywatna Agencja Pielęgniarsko - Opiekuńcza Irena Zych
jakie przetargi wygrała firma
Prywatna Agencja Pielęgniarsko - Opiekuńcza Irena Zych
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 118800 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI ZŁOTY STOK
więcej: przetargi ZŁOTY STOK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi społeczne dla uczestników projektu pn.: "CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W GMINIE MIELNO" Część I
- Świadczenie usług związanych z organizacją i prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" - zajęcia z psychologiem
- ŚWIADCZENIE USŁUG OPIEKI WYTCHNIENIOWEJ DLA CZŁONKÓW RODZIN LUB OPIEKUNÓW SPRAWUJĄCYCH BEZPOŚREDNIĄ OPIEKĘ NAD OSOBAMI NIEPEŁNOSPRAWNYMI CZ. I
- Usługa opieki wytchnieniowej dla osób sprawujących opiekę nad dziećmi z orzeczeniem o niepełnosprawności lub nad osobami posiadającymi orzeczenie o znacznym stopniu niepełnosprawności
- Realizacja zajęć w ramach projektu pn.: "Placówka Wsparcia Dziennego "Marzenia i Pasje" - powt.
- "Świadczenie dla klientów Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej z terenu Gminy Rawa Mazowiecka usług opiekuńczych"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.