eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łomianki › Obsługa prawna Urzędu Miejskiego w Łomiankach i jednostek podległych w okresie od dnia 01 stycznia 2022 roku do dnia 31 grudnia 2022 roku.



Ogłoszenie z dnia 2022-02-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Obsługa prawna Urzędu Miejskiego w Łomiankach i jednostek podległych w okresie od dnia 01 stycznia 2022 roku do dnia 31 grudnia 2022 roku.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łomianki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 1181768394

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Warszawska 115

1.5.2.) Miejscowość: Łomianki

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-092

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@poczta.lomianki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.lomianki.pl/bip/zamowienia-publiczne/lista-postepowan-2021

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/lomianki

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Obsługa prawna Urzędu Miejskiego w Łomiankach i jednostek podległych w okresie od dnia 01 stycznia 2022 roku do dnia 31 grudnia 2022 roku.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eefecf05-63cb-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00050049

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000996/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.9 Obsługa prawna Urzędu Miejskiego w Łomiankach i jednostek podległych w okresie od dnia 01 stycznia 2022 roku do dnia 31 grudnia 2022 roku.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00328975/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RZP.271.38.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonywanie usługi polegającej na obsłudze prawnej Urzędu Miejskiego w Łomiankach i jednostek podległych w okresie od dnia 01 stycznia 2022 roku do dnia 31 grudnia 2022 roku.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
• pełnienie dyżuru radcy prawnego 5 dni w tygodniu, 8 godzin dziennie,
• udzielanie porad i konsultacji prawnych,
• opracowywanie i uzgadnianie projektów aktów prawnych, zarządzeń oraz uchwał potrzebnych dla Urzędu Miejskiego w Łomiankach i jednostek podległych, opiniowanie ich pod względem redakcyjnym
i prawnym,
• udzielanie wyjaśnień i sporządzanie opinii prawnych dla Urzędu Miejskiego w Łomiankach i jednostek podległych,
• udział w negocjacjach warunków i porozumień zawieranych przez Urząd Miejski w Łomiankach i jednostki podległe, opiniowanie projektów tych umów i porozumień,
• udzielanie pomocy prawnej pracownikom Urzędu Miejskiego
w Łomiankach i jednostek podległych w zakresie wykonywanych przez nich zadań.
3. W celu wypełnienia powyższych obowiązków, Zamawiający wymaga aby:
- Wykonawca w trakcie trwania umowy wskazał nie więcej niż dwóch uzgodnionych z Zamawiającym radców prawnych, spełniających warunek udziału w postępowaniu określonym w SWZ. W czasie ich usprawiedliwionej nieobecności, w celu zapewnienia ciągłości funkcjonowania urzędu, oraz prowadzenia jego spraw poza urzędem, dopuszcza się wyznaczenia imiennego zastępstwa radcy prawnego, spełniającego warunki udziału w postępowaniu, określone w SWZ. Radcy prawni w celu wypełnienia powyższych obowiązków będą pełnić dyżur w siedzibie Urzędu Miejskiego w Łomiankach,
5 razy w tygodniu, 5 godzin dziennie tj. w poniedziałki od 10:00 do 15:00, w pozostałe dni od 9:00 do 14:00, dodatkowo co najmniej 3 h dyżuru telefonicznego lub elektronicznego ( min. e-mail lub komunikator internetowy).
- Wykonawca będzie dysponował własnymi urządzeniami i oprogramowaniem niezbędnym do realizacji zamówienia.
4. Za wykonanie usługi Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie. Cena określona przez Wykonawcę zostanie ustalona na okres obowiązywania umowy i nie będzie podlegała zmianom (waloryzacji), za wyjątkiem zmian dotyczących stawek podatku VAT. Płatności będą dokonywanie na podstawie faktur Wykonawcy, wystawionych na koniec każdego miesiąca. Płatne 14 dni od daty ich otrzymania przez Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79100000-5 - Usługi prawnicze

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 214020,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 227304,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 214020,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kancelaria Radcy Prawnego Joanny Malawskiej

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5222499333

7.3.3) Ulica: Kaliska 9 lok.14

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-316

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 214020,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-02-02 do 2022-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.