eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gniezno › Bieżące utrzymanie obiektów sportowych Gnieźnieńskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji na terenie miasta Gniezna w 2021 roku.



Ogłoszenie z dnia 2021-05-10


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00049996 z dnia 2021-05-10

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Bieżące utrzymanie obiektów sportowych Gnieźnieńskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji na terenie miasta Gniezna w 2021 roku.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO GNIEZNO

1.3.) Oddział zamawiającego: Gnieźnieński Ośrodek Sportu i Rekreacji

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 630189018

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: UL. BŁ. JOLENTY 5

1.5.2.) Miejscowość: Gniezno

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-200

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.7.) Numer telefonu: 614268603

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gosir.gniezno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gosir.gniezno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.gosir.gniezno.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Zakład budżetowy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Bieżące utrzymanie obiektów sportowych Gnieźnieńskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji na terenie miasta Gniezna w 2021 roku.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-09e448f9-5709-11eb-8c05-9e31c4111ebc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00049996

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000785/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Bieżące utrzymanie obiektów sportowych Gnieźnieńskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji na terenie miasta Gniezna w 2021 roku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00002801/04

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 146448,3 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1Bieżące utrzymanie obiektów sportowych GOSiR – ul. Strumykowa nr 8

4.5.3.) Główny kod CPV: 77320000-9 - Usługi utrzymania terenów sportowych

4.5.5.) Wartość części: 20319,2 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2Bieżące utrzymanie obiektów sportowych położonych w Gnieźnie: 1) ul. Sportowa 3-5 i ul. Spokojna; dotyczy terenu przyległego do dwóch hal sportowych, boiska do hokeja na trawie, a także terenów wybiegu dla psów, basenów napowierzchniowych (w okresie VII i VIII) i placu zabaw, oznaczonych na szkicu sytuacyjnym w sposób szczegółowy, 2) ul. Bł. Jolenty nr 5; dotyczy terenu przyległego do budynku basenu i sali sportowej oznaczonych na szkicu sytuacyjnym w sposób szczegółowy, 3) ul. Mała (Orlik) nr 2-4; dotyczy terenu boisk typu „Orlik”, placu zabaw i siłowni zewnętrznej wraz z terenami przyległymi, oznaczonymi na szkicu sytuacyjnym w sposób szczegółowy, z wyłączeniem pomieszczeń znajdujących się w pawilonach szatniowo - socjalnych i nawierzchni boisk,4) ul. Wrzesińska (Orlik) nr 49; dotyczy terenu boisk typu „Orlik”, skateparku i pumptarcka wraz z terenami przyległymi, oznaczonymi na szkicu sytuacyjnym w sposób szczegółowy, z wyłączeniem pomieszczeń znajdujących się w pawilonie szatniowo - socjalnym i nawierzchni boisk,5) Os. Kazimierza Wielkiego (Orlik) nr 33; dotyczy terenu boisk typu „Orlik” i placu zabaw wraz z terenami przyległymi, oznaczonymi na szkicu sytuacyjnym w sposób szczegółowy, z wyłączeniem pomieszczeń znajdujących się w pawilonie szatniowo - socjalnym i nawierzchni boisk, 6) ul. Jeziorna (Street Workout Park); dotyczy terenu obiektu wraz z terenem przyległym, oznaczonym na szkicu sytuacyjnym w sposób szczegółowy,7) ul. Parkowa (Całoroczne Centrum Sportu i Rekreacji); dotyczy terenu obiektów wraz z terenami przyległymi, oznaczonymi na szkicu sytuacyjnym w sposób szczegółowy.8) ul. Kawiary/Osiniec (wybieg dla psów); dotyczy terenu obiektu wraz z terenem przyległym, oznaczonym na szkicu sytuacyjnym w sposób szczegółowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77320000-9 - Usługi utrzymania terenów sportowych

4.5.5.) Wartość części: 62980,8 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 3Bieżące utrzymanie obiektów sportowych GOSiR – ul. Wrzesińska nr 27-29

4.5.3.) Główny kod CPV: 77320000-9 - Usługi utrzymania terenów sportowych

4.5.5.) Wartość części: 40000 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 4Bieżące utrzymanie obiektu sportowego GOSiR – ul. Czeremchowa

4.5.3.) Główny kod CPV: 77320000-9 - Usługi utrzymania terenów sportowych

4.5.5.) Wartość części: 23148,3 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18900

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27000

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18900

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Firma Handlowa "OLO" Sebastian Farbiarz

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: URBIS Sp. z o.o. ul. Chrobrego 24/25, 62-200 Gniezno

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 634294427

7.3.3) Ulica: Firma Handlowa "OLO" Sebastian Farbiarz ul. Jodłowa 8

7.3.4) Miejscowość: Niechanowo

7.3.5) Kod pocztowy: 62-220

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Segregacja, wywóz, utylizacja.


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18900,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-04-13 do 2021-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 56670

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 91800

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 56670

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): URBIS Sp. zo.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: URBIS Sp. zo.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 630952490

7.3.3) Ulica: ul. Chrobrego 24/25

7.3.4) Miejscowość: Gniezno

7.3.5) Kod pocztowy: 62-200

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 56670,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-04-13 do 2021-12-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35100

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36000

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35100

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALKOM

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 630220053

7.3.3) Ulica: ul. Falista 6/1

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 61-249

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35100,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-04-13 do 2021-12-31

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19800,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20430

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19800

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALKOM

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 630220053

7.3.3) Ulica: ul. Falista 6/1

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 61-249

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19800,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-04-13 do 2021-12-31
2021-05-10 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.