eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gniezno › Bieżące utrzymanie obiektów sportowych Gnieźnieńskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji na terenie miasta Gniezna w 2021 roku.



Ogłoszenie z dnia 2021-05-10


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00049853 z dnia 2021-05-10

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Bieżące utrzymanie obiektów sportowych Gnieźnieńskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji na terenie miasta Gniezna w 2021 roku.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO GNIEZNO

1.3.) Oddział zamawiającego: Gnieźnieński Ośrodek Sportu i Rekreacji

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 630189018

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: UL. BŁ. JOLENTY 5

1.5.2.) Miejscowość: Gniezno

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-200

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.7.) Numer telefonu: 614268603

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gosir.gniezno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gosir.gniezno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.gosir.gniezno.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Zakład budżetowy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Bieżące utrzymanie obiektów sportowych Gnieźnieńskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji na terenie miasta Gniezna w 2021 roku.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-09e448f9-5709-11eb-8c05-9e31c4111ebc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00049853

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000785/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Bieżące utrzymanie obiektów sportowych Gnieźnieńskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji na terenie miasta Gniezna w 2021 roku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00002801/04

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 146978,3 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1Bieżące utrzymanie obiektów sportowych GOSiR – ul. Strumykowa nr 8

4.5.3.) Główny kod CPV: 77320000-9 - Usługi utrzymania terenów sportowych

4.5.5.) Wartość części: 20849,2 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2Bieżące utrzymanie obiektów sportowych położonych w Gnieźnie: 1) ul. Sportowa 3-5 i ul. Spokojna; dotyczy terenu przyległego do dwóch hal sportowych, boiska do hokeja na trawie, a także terenów wybiegu dla psów, basenów napowierzchniowych (w okresie VII i VIII) i placu zabaw, oznaczonych na szkicu sytuacyjnym w sposób szczegółowy, 2) ul. Bł. Jolenty nr 5; dotyczy terenu przyległego do budynku basenu i sali sportowej oznaczonych na szkicu sytuacyjnym w sposób szczegółowy, 3) ul. Mała (Orlik) nr 2-4; dotyczy terenu boisk typu „Orlik”, placu zabaw i siłowni zewnętrznej wraz z terenami przyległymi, oznaczonymi na szkicu sytuacyjnym w sposób szczegółowy, z wyłączeniem pomieszczeń znajdujących się w pawilonach szatniowo - socjalnych i nawierzchni boisk,4) ul. Wrzesińska (Orlik) nr 49; dotyczy terenu boisk typu „Orlik”, skateparku i pumptarcka wraz z terenami przyległymi, oznaczonymi na szkicu sytuacyjnym w sposób szczegółowy, z wyłączeniem pomieszczeń znajdujących się w pawilonie szatniowo - socjalnym i nawierzchni boisk,5) Os. Kazimierza Wielkiego (Orlik) nr 33; dotyczy terenu boisk typu „Orlik” i placu zabaw wraz z terenami przyległymi, oznaczonymi na szkicu sytuacyjnym w sposób szczegółowy, z wyłączeniem pomieszczeń znajdujących się w pawilonie szatniowo - socjalnym i nawierzchni boisk, 6) ul. Jeziorna (Street Workout Park); dotyczy terenu obiektu wraz z terenem przyległym, oznaczonym na szkicu sytuacyjnym w sposób szczegółowy,7) ul. Parkowa (Całoroczne Centrum Sportu i Rekreacji); dotyczy terenu obiektów wraz z terenami przyległymi, oznaczonymi na szkicu sytuacyjnym w sposób szczegółowy.8) ul. Kawiary/Osiniec (wybieg dla psów); dotyczy terenu obiektu wraz z terenem przyległym, oznaczonym na szkicu sytuacyjnym w sposób szczegółowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77320000-9 - Usługi utrzymania terenów sportowych

4.5.5.) Wartość części: 62980,8 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 3Bieżące utrzymanie obiektów sportowych GOSiR – ul. Wrzesińska nr 27-29

4.5.3.) Główny kod CPV: 77320000-9 - Usługi utrzymania terenów sportowych

4.5.5.) Wartość części: 40000 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 4Bieżące utrzymanie obiektu sportowego GOSiR – ul. Czeremchowa

4.5.3.) Główny kod CPV: 77320000-9 - Usługi utrzymania terenów sportowych

4.5.5.) Wartość części: 23148,3 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 19.01.2021 r. Gnieźnieński Ośrodek Sportu i Rekreacji ogłosił postępowanie na zadanie pn. „Bieżące utrzymanie obiektów sportowych Gnieźnieńskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji na terenie miasta Gniezna w 2021 roku” ogłoszenie o zmianie ogłoszenia o zamówieniu zmieniane było prze Zamawiającego trzykrotnie z uwagi na brak dostępu do Elektronicznej Platformy ePUAP. W ostatniej zmianie ogłoszenia o ogłoszeniu Zamawiający zmieniał termin składania ofert i termin otwarcia ofert na dzień 05.03.2021 r. zmianie nie uległa SWZ oraz załączniki, gdzie konstrukcja formularza ofertowego zawierała okres 12 miesięcy od dnia 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r. Zamawiający uznał za oczywiste, iż w związku z przesunięciem terminu ogłoszenia o zmianie ogłoszenia zamówienie będzie realizowane przez okres podpisania umowy przez 9 miesięcy. Do Zamawiającego nie wpłynęły żadne zapytania odnośnie uwag od formularza ofertowego.Wykonawca Firma Handlowa „OLO” Sebastian Farbiarz złożył ofertę gdzie wycenił przedmiot zamówienia w okresie 9 miesięcy od dnia 01.04.2021 r. do 31.12.2021 r., natomiast Firma Handlowo – Usługowa „ALKOM” Poznań wyceniła przedmiot zamówienia na okres 12 miesięcy od dnia 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r. Tym samym Zamawiający nie ma możliwości poprawienia oczywistej omyłki polegającej na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodujących istotnych zmian w treści oferty stosownie do art. 223 ust. 2 pkt. 3 Pzp gdyż przeliczona i poprawiona oferta uległaby obniżeniu blisko o 30%.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18900

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 48000

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 19.01.2021 r. Gnieźnieński Ośrodek Sportu i Rekreacji ogłosił postępowanie na zadanie pn. „Bieżące utrzymanie obiektów sportowych Gnieźnieńskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji na terenie miasta Gniezna w 2021 roku” ogłoszenie o zmianie ogłoszenia o zamówieniu zmieniane było prze Zamawiającego trzykrotnie z uwagi na brak dostępu do Elektronicznej Platformy ePUAP. W ostatniej zmianie ogłoszenia o ogłoszeniu Zamawiający zmieniał termin składania ofert i termin otwarcia ofert na dzień 05.03.2021 r. zmianie nie uległa SWZ oraz załączniki, gdzie konstrukcja formularza ofertowego zawierała okres 12 miesięcy od dnia 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r. Zamawiający uznał za oczywiste, iż w związku z przesunięciem terminu ogłoszenia o zmianie ogłoszenia zamówienie będzie realizowane przez okres podpisania umowy przez 9 miesięcy. Do Zamawiającego nie wpłynęły żadne zapytania odnośnie uwag od formularza ofertowego.Wykonawca Firma Handlowa „OLO” Sebastian Farbiarz złożył ofertę gdzie wycenił przedmiot zamówienia w okresie 9 miesięcy od dnia 01.04.2021 r. do 31.12.2021 r., natomiast Firma Handlowo – Usługowa „ALKOM” Poznań wyceniła przedmiot zamówienia na okres 12 miesięcy od dnia 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r. Tym samym Zamawiający nie ma możliwości poprawienia oczywistej omyłki polegającej na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodujących istotnych zmian w treści oferty stosownie do art. 223 ust. 2 pkt. 3 Pzp gdyż przeliczona i poprawiona oferta uległaby obniżeniu blisko o 30%.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 56670

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 141600

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 19.01.2021 r. Gnieźnieński Ośrodek Sportu i Rekreacji ogłosił postępowanie na zadanie pn. „Bieżące utrzymanie obiektów sportowych Gnieźnieńskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji na terenie miasta Gniezna w 2021 roku” ogłoszenie o zmianie ogłoszenia o zamówieniu zmieniane było prze Zamawiającego trzykrotnie z uwagi na brak dostępu do Elektronicznej Platformy ePUAP. W ostatniej zmianie ogłoszenia o ogłoszeniu Zamawiający zmieniał termin składania ofert i termin otwarcia ofert na dzień 05.03.2021 r. zmianie nie uległa SWZ oraz załączniki, gdzie konstrukcja formularza ofertowego zawierała okres 12 miesięcy od dnia 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r. Zamawiający uznał za oczywiste, iż w związku z przesunięciem terminu ogłoszenia o zmianie ogłoszenia zamówienie będzie realizowane przez okres podpisania umowy przez 9 miesięcy. Do Zamawiającego nie wpłynęły żadne zapytania odnośnie uwag od formularza ofertowego.Wykonawca Firma Handlowa „OLO” Sebastian Farbiarz złożył ofertę gdzie wycenił przedmiot zamówienia w okresie 9 miesięcy od dnia 01.04.2021 r. do 31.12.2021 r., natomiast Firma Handlowo – Usługowa „ALKOM” Poznań wyceniła przedmiot zamówienia na okres 12 miesięcy od dnia 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r. Tym samym Zamawiający nie ma możliwości poprawienia oczywistej omyłki polegającej na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodujących istotnych zmian w treści oferty stosownie do art. 223 ust. 2 pkt. 3 Pzp gdyż przeliczona i poprawiona oferta uległaby obniżeniu blisko o 30%.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36000

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 54000

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 19.01.2021 r. Gnieźnieński Ośrodek Sportu i Rekreacji ogłosił postępowanie na zadanie pn. „Bieżące utrzymanie obiektów sportowych Gnieźnieńskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji na terenie miasta Gniezna w 2021 roku” ogłoszenie o zmianie ogłoszenia o zamówieniu zmieniane było prze Zamawiającego trzykrotnie z uwagi na brak dostępu do Elektronicznej Platformy ePUAP. W ostatniej zmianie ogłoszenia o ogłoszeniu Zamawiający zmieniał termin składania ofert i termin otwarcia ofert na dzień 05.03.2021 r. zmianie nie uległa SWZ oraz załączniki, gdzie konstrukcja formularza ofertowego zawierała okres 12 miesięcy od dnia 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r. Zamawiający uznał za oczywiste, iż w związku z przesunięciem terminu ogłoszenia o zmianie ogłoszenia zamówienie będzie realizowane przez okres podpisania umowy przez 9 miesięcy. Do Zamawiającego nie wpłynęły żadne zapytania odnośnie uwag od formularza ofertowego.Wykonawca Firma Handlowa „OLO” Sebastian Farbiarz złożył ofertę gdzie wycenił przedmiot zamówienia w okresie 9 miesięcy od dnia 01.04.2021 r. do 31.12.2021 r., natomiast Firma Handlowo – Usługowa „ALKOM” Poznań wyceniła przedmiot zamówienia na okres 12 miesięcy od dnia 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r. Tym samym Zamawiający nie ma możliwości poprawienia oczywistej omyłki polegającej na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodujących istotnych zmian w treści oferty stosownie do art. 223 ust. 2 pkt. 3 Pzp gdyż przeliczona i poprawiona oferta uległaby obniżeniu blisko o 30%.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20430

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 42000

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

2021-05-10 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.