Ogłoszenie z dnia 2022-02-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00247651/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-27
- 2021/BZP 00323467/01 - Wynik z dnia 2021-12-20
- 2021/BZP 00335031/01 - Wynik z dnia 2021-12-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przeprowadzenie usługi szkoleniowej z zakresu szkoleń zawodowych według potrzeb dla max 20 Uczestników I edycji projektu „Dostępna praca”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego Spółka Akcyjna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690260330
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Szopena 51
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-959
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 17 8676240
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@rarr.rzeszow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://rarr.rzeszow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/rarr_rzeszow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
spółka prawa handlowego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przeprowadzenie usługi szkoleniowej z zakresu szkoleń zawodowych według potrzeb dla max 20 Uczestników I edycji projektu „Dostępna praca”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-64bb2fa2-362d-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00049537
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Nazwa projektu: „Dostępna praca”. Nazwa programu: Regionalny Program Operacyjny Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00247651/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BS.2611.27.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 130455,56 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
A. Część nr 1 –I moduł – szkolenia biurowe – Pracownik biurowy z obsługą komputera - 9 uczestników, liczba godzin 87.
B. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia określa Specyfikacja Warunków Zamówienia w tym:
- Załącznik nr 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia,
- Załącznik nr 2 do SWZ – Umowa podpowiedzenia przetwarzania danych osobowych,
- Załącznik nr 3 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści umowy.
C. Informacja o obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych zadań - art. 112 Pzp. - Nie dotyczy. Zamawiający nie dokonuje takiego zastrzeżenia.
D. Informacje o wymaganiach dotyczących zatrudniania przez wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie stosunku pracy - art. 95 Pzp: Zamawiający ma szczególne wymagania w tym zakresie. Zostały opisane w Opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1 do swz) pkt XII ppkt 5.
E. Informacja o wymaganiach obejmujących aspekty gospodarcze, środowiskowe, społeczne, związane z innowacyjnością, zatrudnieniem lub zachowaniem poufności informacji - art. 96 Pzp: Zamawiający ma szczególne wymagania w tym zakresie. Zostały opisane w Opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1 do swz) pkt XII ppkt 5.
F. Uwzględnienie w opisie przedmiotu zamówienia dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników - art. 100 Pzp: Zamawiający nie ma szczególnych wymagań w tym zakresie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162200-7 - Pomoce i artykuły szkoleniowe
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 27605,56 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
A. Część nr 2 –II moduł - szkolenia biurowe – Pracownik biurowy z elementami archiwizacji – 3 Uczestników, liczba godzin 70.
B. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia określa Specyfikacja Warunków Zamówienia w tym:
- Załącznik nr 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia,
- Załącznik nr 2 do SWZ – Umowa podpowiedzenia przetwarzania danych osobowych,
- Załącznik nr 3 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści umowy.
C. Informacja o obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych zadań - art. 112 Pzp. - Nie dotyczy. Zamawiający nie dokonuje takiego zastrzeżenia.
D. Informacje o wymaganiach dotyczących zatrudniania przez wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie stosunku pracy - art. 95 Pzp: Zamawiający ma szczególne wymagania w tym zakresie. Zostały opisane w Opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1 do swz) pkt XII ppkt 5.
E. Informacja o wymaganiach obejmujących aspekty gospodarcze, środowiskowe, społeczne, związane z innowacyjnością, zatrudnieniem lub zachowaniem poufności informacji - art. 96 Pzp: Zamawiający ma szczególne wymagania w tym zakresie. Zostały opisane w Opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1 do swz) pkt XII ppkt 5.
F. Uwzględnienie w opisie przedmiotu zamówienia dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników - art. 100 Pzp: Zamawiający nie ma szczególnych wymagań w tym zakresie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162200-7 - Pomoce i artykuły szkoleniowe
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 23580,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
A. Część nr 3 -III moduł – szkolenia manualne –Florystyka - 5 Uczestników, liczba godzin 80.
B. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia określa Specyfikacja Warunków Zamówienia w tym:
- Załącznik nr 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia,
- Załącznik nr 2 do SWZ – Umowa podpowiedzenia przetwarzania danych osobowych,
- Załącznik nr 3 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści umowy.
C. Informacja o obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych zadań - art. 112 Pzp. - Nie dotyczy. Zamawiający nie dokonuje takiego zastrzeżenia.
D. Informacje o wymaganiach dotyczących zatrudniania przez wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie stosunku pracy - art. 95 Pzp: Zamawiający ma szczególne wymagania w tym zakresie. Zostały opisane w Opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1 do swz) pkt XII ppkt 5.
E. Informacja o wymaganiach obejmujących aspekty gospodarcze, środowiskowe, społeczne, związane z innowacyjnością, zatrudnieniem lub zachowaniem poufności informacji - art. 96 Pzp: Zamawiający ma szczególne wymagania w tym zakresie. Zostały opisane w Opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1 do swz) pkt XII ppkt 5.
F. Uwzględnienie w opisie przedmiotu zamówienia dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników - art. 100 Pzp: Zamawiający nie ma szczególnych wymagań w tym zakresie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162200-7 - Pomoce i artykuły szkoleniowe
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 30590,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
A. Część nr 4 –IV moduł – szkolenia społeczne – Animator czasu wolnego, 2 Uczestników, liczba godzin 70.
B. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia określa Specyfikacja Warunków Zamówienia w tym:
- Załącznik nr 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia,
- Załącznik nr 2 do SWZ – Umowa podpowiedzenia przetwarzania danych osobowych,
- Załącznik nr 3 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści umowy.
C. Informacja o obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych zadań - art. 112 Pzp. - Nie dotyczy. Zamawiający nie dokonuje takiego zastrzeżenia.
D. Informacje o wymaganiach dotyczących zatrudniania przez wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie stosunku pracy - art. 95 Pzp: Zamawiający ma szczególne wymagania w tym zakresie. Zostały opisane w Opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1 do swz) pkt XII ppkt 5.
E. Informacja o wymaganiach obejmujących aspekty gospodarcze, środowiskowe, społeczne, związane z innowacyjnością, zatrudnieniem lub zachowaniem poufności informacji - art. 96 Pzp: Zamawiający ma szczególne wymagania w tym zakresie. Zostały opisane w Opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1 do swz) pkt XII ppkt 5.
F. Uwzględnienie w opisie przedmiotu zamówienia dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników - art. 100 Pzp: Zamawiający nie ma szczególnych wymagań w tym zakresie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162200-7 - Pomoce i artykuły szkoleniowe
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 14465,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
A. Część nr 5 –V moduł – szkolenia Kosmetyczno-Fryzjerskie – Fryzjer, 1 Uczestniczka liczba godzin 105.
B. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia określa Specyfikacja Warunków Zamówienia w tym:
- Załącznik nr 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia,
- Załącznik nr 2 do SWZ – Umowa podpowiedzenia przetwarzania danych osobowych,
- Załącznik nr 3 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści umowy.
C. Informacja o obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych zadań - art. 112 Pzp. - Nie dotyczy. Zamawiający nie dokonuje takiego zastrzeżenia.
D. Informacje o wymaganiach dotyczących zatrudniania przez wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie stosunku pracy - art. 95 Pzp: Zamawiający ma szczególne wymagania w tym zakresie. Zostały opisane w Opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1 do swz) pkt XII ppkt 5.
E. Informacja o wymaganiach obejmujących aspekty gospodarcze, środowiskowe, społeczne, związane z innowacyjnością, zatrudnieniem lub zachowaniem poufności informacji - art. 96 Pzp: Zamawiający ma szczególne wymagania w tym zakresie. Zostały opisane w Opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1 do swz) pkt XII ppkt 5.
F. Uwzględnienie w opisie przedmiotu zamówienia dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników - art. 100 Pzp: Zamawiający nie ma szczególnych wymagań w tym zakresie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162200-7 - Pomoce i artykuły szkoleniowe
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 34215,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć.
Zamawiający unieważnił postępowanie gdyż wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym. Okoliczności tej Zamawiający nie mógł wcześniej przewidzieć.
Wszczynając postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługi pn: Przeprowadzenie usługi szkoleniowej z zakresu szkoleń zawodowych według potrzeb dla max 20 Uczestników I edycji projektu „Dostępna praca” Zamawiający błędnie określił zakres zamówienia dla części nr 3 tj. Szkolenie Florystyka - 5 Uczestników, liczba godzin 80.
W dniu 8 czerwca 2021 roku została zawarta umowa nr DPP.0241.97.2021, przedmiotem której jest przeprowadzenie indywidualnej i kompleksowej aktywizacji zawodowej oraz sporządzenia Indywidualnego Planu Działania (IPD) dla 5 Uczestników projektu „Dostępna praca”, Projekt realizowany jest w ramach RPO WP na lata 2014-2020 Działanie nr 8.1 Aktywna integracja osób zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym – projekty konkursowe. W dniach od 9 do 10 czerwca 2021 r. w ramach realizacji zadania nr 1 Identyfikacja potrzeb Uczestników projektu wykonawca umowy nr DPP.0241.97.2021 przeprowadził indywidualną i kompleksową aktywizacje zawodową 20 Uczestników projektu. W ramach spotkań doradca zawodowy miał na celu opracowanie Indywidualnego Planu Działania z każdym z Uczestników projektu, identyfikację potrzeb osób pozostających bez zatrudnienie oraz diagnozę możliwości w zakresie doskonalenia zawodowego mającego na celu podniesienie kompetencji i zdobycie kwalifikacji zawodowych.
W trakcie sporządzania indywidualnych planów działania przeprowadzająca aktywizację zawodową trenerka omyłkowo wpisała inną nazwę szkolenia zawodowego dla 5 Uczestniczek projektu. Na podstawie przekazanych przez wykonawcę umowy nr DPP.0241.97.2021 dokumentów potwierdzających wybór szkoleń zawodowych wg potrzeb, RARR S.A. ogłosiła postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, w którym błędnie określono przedmiot zamówienia dla części nr 3 - szkolenia manualne –Florystyka - 5 Uczestników, liczba godzin 80. Prawidłowo powinno być „Pracownik biurowy z obsługą komputera” dla 5 Uczestników projektu.
Wykonawca umowy nr DPP.0241.97.2021 przesłał dopiero w dniu 16 grudnia 2021 r. pisemne wyjaśnienia oraz prawidłową dokumentację zgodną ze wskazaniem prawidłowych preferencji Uczestników projektu.
W związku z powyższym Zamawiający unieważnił postępowanie dla części nr 3.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11325 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17500 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Przebudowa DW nr 856 od km 6+015,49 do km 6+138 w miejscowości Radomyśl nad Sanem polegająca na budowie chodnika dla pieszych wraz z niezbędną infrastrukturą, budowlami i urządzeniami budowlanymi
- Zaprojektowanie i wykonanie instalacji klimatyzacji w budynku administracyjnym Rejonu Dróg Wojewódzkich w Ustrzykach Dolnych z siedzibą w Ustjanowej Górnej".
- Remont (odnowa) drogi wojewódzkiej Nr 887 Brzozów - Rymanów - Daliowa w m. Trześniów
- Usługa rezerwacji, sprzedaży i dostawy międzynarodowych biletów lotniczych na przewozy pasażerskie dla potrzeb Politechniki Rzeszowskiej na okres 12 miesięcy.
- Zakup fabrycznie nowego lekkiego samochodu ratowniczego dla OSP Rzeszów - Drabinianka.
- Remont (odnowa) drogi wojewódzkiej Nr 835 Biłgoraj - Sieniawa - Przeworsk - Kańczuga - Dynów - Grabownica Starzeńska w miejscowości Dydnia.
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług szkoleniowych dedykowanych uczniom i nauczycielom w ramach projektu współfinansowanego ze środków UE pn. Nowoczesny zawodowiec-szansą na przyszłość realizowanego przez ZSE w Dębicy
- Przeprowadzenie szkoleń z zakresu kompetencji i umiejętności społecznych w ramach projektu: "Od szkolenia - do zatrudnienia"
- Przygotowywanie i dostarczanie posiłków jednego miesiąca wakacyjnego sierpnia dla dzieci z placówki wsparcia dziennego- Świetlicy "Słonecznikowa Brać" MOPS w Pułtusku w 2025r.
- Kompleksowa organizacja szkoleń specjalistycznych z zakresu wystąpień publicznych (z podziałem na 3 części)
- Usługi hotelowe i gastronomiczne realizowane w ramach XXVIII Międzynarodowego Festiwalu Folklorystycznego "Świat pod Kyczerą"
- Organizacja warsztatów wyjazdowych w ramach projektu pn. "Zrealizuj SWOJE PASJE i MARZENIA" - drugie postępowanie
więcej: Pomoce i artykuły szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.