eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Przeprowadzenie usługi szkoleniowej z zakresu szkoleń zawodowych według potrzeb dla max 20 Uczestników I edycji projektu "Dostępna praca".



Ogłoszenie z dnia 2021-12-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przeprowadzenie usługi szkoleniowej z zakresu szkoleń zawodowych według potrzeb dla max 20 Uczestników I edycji projektu „Dostępna praca”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego Spółka Akcyjna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690260330

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Szopena 51

1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-959

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: 17 8676240

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@rarr.rzeszow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://rarr.rzeszow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/rarr_rzeszow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


spółka prawa handlowego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przeprowadzenie usługi szkoleniowej z zakresu szkoleń zawodowych według potrzeb dla max 20 Uczestników I edycji projektu „Dostępna praca”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-64bb2fa2-362d-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00335031

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Nazwa projektu: „Dostępna praca”. Nazwa programu: Regionalny Program Operacyjny Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00247651/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BS.2611.27.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 130455,56 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

A. Część nr 1 –
I moduł – szkolenia biurowe – Pracownik biurowy z obsługą komputera - 9 uczestników, liczba godzin 87.
B. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia określa Specyfikacja Warunków Zamówienia w tym:
- Załącznik nr 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia,
- Załącznik nr 2 do SWZ – Umowa podpowiedzenia przetwarzania danych osobowych,
- Załącznik nr 3 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści umowy.
C. Informacja o obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych zadań - art. 112 Pzp. - Nie dotyczy. Zamawiający nie dokonuje takiego zastrzeżenia.
D. Informacje o wymaganiach dotyczących zatrudniania przez wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie stosunku pracy - art. 95 Pzp: Zamawiający ma szczególne wymagania w tym zakresie. Zostały opisane w Opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1 do swz) pkt XII ppkt 5.
E. Informacja o wymaganiach obejmujących aspekty gospodarcze, środowiskowe, społeczne, związane z innowacyjnością, zatrudnieniem lub zachowaniem poufności informacji - art. 96 Pzp: Zamawiający ma szczególne wymagania w tym zakresie. Zostały opisane w Opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1 do swz) pkt XII ppkt 5.
F. Uwzględnienie w opisie przedmiotu zamówienia dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników - art. 100 Pzp: Zamawiający nie ma szczególnych wymagań w tym zakresie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39162200-7 - Pomoce i artykuły szkoleniowe

55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 27605,56 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

A. Część nr 2 –
II moduł - szkolenia biurowe – Pracownik biurowy z elementami archiwizacji – 3 Uczestników, liczba godzin 70.
B. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia określa Specyfikacja Warunków Zamówienia w tym:
- Załącznik nr 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia,
- Załącznik nr 2 do SWZ – Umowa podpowiedzenia przetwarzania danych osobowych,
- Załącznik nr 3 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści umowy.
C. Informacja o obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych zadań - art. 112 Pzp. - Nie dotyczy. Zamawiający nie dokonuje takiego zastrzeżenia.
D. Informacje o wymaganiach dotyczących zatrudniania przez wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie stosunku pracy - art. 95 Pzp: Zamawiający ma szczególne wymagania w tym zakresie. Zostały opisane w Opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1 do swz) pkt XII ppkt 5.
E. Informacja o wymaganiach obejmujących aspekty gospodarcze, środowiskowe, społeczne, związane z innowacyjnością, zatrudnieniem lub zachowaniem poufności informacji - art. 96 Pzp: Zamawiający ma szczególne wymagania w tym zakresie. Zostały opisane w Opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1 do swz) pkt XII ppkt 5.
F. Uwzględnienie w opisie przedmiotu zamówienia dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników - art. 100 Pzp: Zamawiający nie ma szczególnych wymagań w tym zakresie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39162200-7 - Pomoce i artykuły szkoleniowe

55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 23580,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

A. Część nr 3 -
III moduł – szkolenia manualne –Florystyka - 5 Uczestników, liczba godzin 80.
B. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia określa Specyfikacja Warunków Zamówienia w tym:
- Załącznik nr 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia,
- Załącznik nr 2 do SWZ – Umowa podpowiedzenia przetwarzania danych osobowych,
- Załącznik nr 3 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści umowy.
C. Informacja o obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych zadań - art. 112 Pzp. - Nie dotyczy. Zamawiający nie dokonuje takiego zastrzeżenia.
D. Informacje o wymaganiach dotyczących zatrudniania przez wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie stosunku pracy - art. 95 Pzp: Zamawiający ma szczególne wymagania w tym zakresie. Zostały opisane w Opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1 do swz) pkt XII ppkt 5.
E. Informacja o wymaganiach obejmujących aspekty gospodarcze, środowiskowe, społeczne, związane z innowacyjnością, zatrudnieniem lub zachowaniem poufności informacji - art. 96 Pzp: Zamawiający ma szczególne wymagania w tym zakresie. Zostały opisane w Opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1 do swz) pkt XII ppkt 5.
F. Uwzględnienie w opisie przedmiotu zamówienia dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników - art. 100 Pzp: Zamawiający nie ma szczególnych wymagań w tym zakresie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39162200-7 - Pomoce i artykuły szkoleniowe

55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 30590,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

A. Część nr 4 –
IV moduł – szkolenia społeczne – Animator czasu wolnego, 2 Uczestników, liczba godzin 70.
B. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia określa Specyfikacja Warunków Zamówienia w tym:
- Załącznik nr 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia,
- Załącznik nr 2 do SWZ – Umowa podpowiedzenia przetwarzania danych osobowych,
- Załącznik nr 3 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści umowy.
C. Informacja o obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych zadań - art. 112 Pzp. - Nie dotyczy. Zamawiający nie dokonuje takiego zastrzeżenia.
D. Informacje o wymaganiach dotyczących zatrudniania przez wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie stosunku pracy - art. 95 Pzp: Zamawiający ma szczególne wymagania w tym zakresie. Zostały opisane w Opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1 do swz) pkt XII ppkt 5.
E. Informacja o wymaganiach obejmujących aspekty gospodarcze, środowiskowe, społeczne, związane z innowacyjnością, zatrudnieniem lub zachowaniem poufności informacji - art. 96 Pzp: Zamawiający ma szczególne wymagania w tym zakresie. Zostały opisane w Opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1 do swz) pkt XII ppkt 5.
F. Uwzględnienie w opisie przedmiotu zamówienia dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników - art. 100 Pzp: Zamawiający nie ma szczególnych wymagań w tym zakresie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39162200-7 - Pomoce i artykuły szkoleniowe

55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 14465,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

A. Część nr 5 –
V moduł – szkolenia Kosmetyczno-Fryzjerskie – Fryzjer, 1 Uczestniczka liczba godzin 105.
B. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia określa Specyfikacja Warunków Zamówienia w tym:
- Załącznik nr 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia,
- Załącznik nr 2 do SWZ – Umowa podpowiedzenia przetwarzania danych osobowych,
- Załącznik nr 3 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści umowy.
C. Informacja o obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych zadań - art. 112 Pzp. - Nie dotyczy. Zamawiający nie dokonuje takiego zastrzeżenia.
D. Informacje o wymaganiach dotyczących zatrudniania przez wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie stosunku pracy - art. 95 Pzp: Zamawiający ma szczególne wymagania w tym zakresie. Zostały opisane w Opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1 do swz) pkt XII ppkt 5.
E. Informacja o wymaganiach obejmujących aspekty gospodarcze, środowiskowe, społeczne, związane z innowacyjnością, zatrudnieniem lub zachowaniem poufności informacji - art. 96 Pzp: Zamawiający ma szczególne wymagania w tym zakresie. Zostały opisane w Opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1 do swz) pkt XII ppkt 5.
F. Uwzględnienie w opisie przedmiotu zamówienia dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników - art. 100 Pzp: Zamawiający nie ma szczególnych wymagań w tym zakresie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39162200-7 - Pomoce i artykuły szkoleniowe

55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 34215,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 19 listopada 2021 roku Zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty dla części nr 4 - EDU-IT Augustyn, Pieprzycki sp.j. adres: ul. Hetmańska 62/3, 35-078 Rzeszów.
W związku powyższym Zamawiający unieważnił postępowanie.
W związku powyższym Zamawiający unieważnił postępowanie.
W/w Wykonawca w dniu 3 grudnia 2021 roku poinformował Zamawiającego, że rezygnuje z realizacji części nr 4 zamówienia szkolenia pn: Animator czasu wolnego.
Zgodnie z art. 263 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych „Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu wykonawców oraz wybrać najkorzystniejszą ofertę albo unieważnić postępowanie.”
Zamawiający skorzystał z możliwości o której mowa w art. 263 ustawy Prawo zamówień publicznych i dokonał ponownego badania i oceny ofert spośród pozostałych ofert. W dniu 6 grudnia 2021 roku Zamawiający dokonał wyboru oferty złożonej przez Centrum Biznesu i Promocji Kadr Sp. z o.o. adres: ul. Osiedle Słoneczne 14, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski.
W dniu 20 grudnia 2021 roku Wykonawca Centrum Biznesu i Promocji Kadr Sp. z o.o. złożył oświadczenie, że odstępuje od podpisania umowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.