Ogłoszenie z dnia 2025-01-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie parków i zieleńców w latach 2024 – 2025 dla Części 8 - Stare Miasto – Bałuty Zachodnie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi zamawiający centralny1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd Miasta Łodzi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057632
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Piotrkowska 104
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-926
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@uml.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://uml.lodz.pl/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utrzymanie parków i zieleńców w latach 2024 – 2025 dla Części 8 - Stare Miasto – Bałuty Zachodnie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ab92ecd4-6fd4-46a2-9072-9a8f4620777b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00049378
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zarząd Zieleni Miejskiej w Łodzi informuje, że konieczność przeprowadzenia postępowania w trybie zamówienia z wolnej ręki związana jest z kończącym się terminem obowiązywania umowy Nr CUW-WE.263.70.2022 z dnia 15.06.2022 r., zawartej na okres od 15.06.2022r. do 30.11.2024r., dotyczącej bieżącego utrzymania parków i zieleńców w latach 2022-2024 w podziale na 9 części – Część 8 – Stare Miasto-Bałuty Zachodnie oraz przedłużającą się procedurą wyłonienia nowego wykonawcy usług, ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego. Udzielenie zamówienia polegającego na powtórzeniu wykonywanych przez Wykonawcę usług, zgodnie z § 1 pkt. 1,2 ww. umowy (art. 214 ust. 1 pkt 7 PZP, Dz.U. z 2024 r., poz. 1320) niezbędne jest do zachowania ciągłości prac polegających na utrzymania parków i zieleńców znajdujących się na terenie miasta Łodzi i zapewnieniu m.in. bezpieczeństwa osób i mienia.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DOM-WZP-IV.271.66.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Utrzymanie parków i zieleńców w latach 2024 – 2025 dla Części 8 - Stare Miasto – Bałuty Zachodnie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do Zaproszenia do negocjacji (Opis przedmiotu zamówienia) oraz w Załączniku nr 5 do Zaproszenia do negocjacji (Wzór umowy).
4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 306813,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 306813,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CHADO Grażyna Chałat Przecław 24 95-060 Brzeziny
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8331099692
7.3.3) Ulica: Przecław 24 95-060 Brzeziny
7.3.4) Miejscowość: Brzeziny
7.3.5) Kod pocztowy: 95-060
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Robót Drogowych "CHADO" Grażyna Chałat
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Robót Drogowych "CHADO" Grażyna Chałat
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 306813,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-05-31SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Miasto Łódź – Zarząd Zieleni Miejskiej
ul. Retkińska 41
94-004 Łódź
działający jako podmiot wykonujący zadania Centralnego Zamawiającego zgodnie z art. 44 ust. 2 i art. 49 ustawy Prawo Zamówień Publicznych
PROWADZĄCY POSTĘPOWANIE:
Wydział Zamówień Publicznych w Departamencie Organizacji Urzędu i Obsługi Mieszkańców
Urzędu Miasta Łodzi
ul. ks. Ignacego Skorupki 21
90-532 Łódź
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Remont sanitariatów w budynku warsztatu Zespołu Szkół Samochodowych przy ul. Hipotecznej 8/10 w Łodzi
- Świadczenie usługi nadzoru autorskiego nad systemem InfoMedica i AMMS dla Wojewódzkiego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej Centrum Leczenia Chorób Płuc i Rehabilitacji w Łodzi
- Usługa zorganizowania wycieczek dla pracowników Uniwersytetu Łódzkiego oraz członków ich rodzin w roku 2025, dofinansowanych z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb Sterylizatornii.
- Modernizacja pionu żywienia w Przedszkolu Miejskim nr 118 w Łodzi
- usługa szkoleniowa w zakresie kierowca wózków jezdniowych z uprawnieniami UDT
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa działu badawczo-doświadczalnego z laboratorium i nowoczesną infrastrukturą w ZDOO w Białogardzie wraz z systemem zasilania z OZE
- Budowa działu badawczo-doświadczalnego z laboratorium i nowoczesną infrastrukturą w SDOO w Nowych Liniach wraz z systemem zasilania z OZE
- Administrowanie nieruchomościami będącymi w zarządzie Gminnego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
- Odnowa Parku Dworskiego w Bojszowach.
- " Budowa kompleksu sportowego Orlik 2024 przy ul. Kościuszki w Wiskitkach " w formule zaprojektuj i wybuduj
- Budowa cmentarza komunalnego w Zakrzewie
więcej: Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.