Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00411618/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-26
- 2022/BZP 00420385/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-02
- 2022/BZP 00432640/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Budowa instalacji fotowoltaicznej na budynku E i F Akademii Nauk Stosowanych w Tarnowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Nauk Stosowanych w Tarnowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851634303
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 8
1.5.2.) Miejscowość: Tarnów
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-100
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.7.) Numer telefonu: 14 63 16 500
1.5.8.) Numer faksu: 14 63 16 600
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rektorat@anstar.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://anstar.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/6815201.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa instalacji fotowoltaicznej na budynku E i F Akademii Nauk Stosowanych w Tarnowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-70227201-550b-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00049353
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00237715/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 Budowa instalacji fotowoltaicznej na budynku E i F Akademii Nauk Stosowanych w Tarnowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00411618/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Numer referencyjny: K-dzpz/382-19/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie jest dofinansowane ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej zadanie inwestycyjne pod nazwą „Remont i modernizacja hali sportowej i krytej pływalni Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Tarnowie” w ramach programu „Sportowa Polska – Program rozwoju lokalnej infrastruktury sportowej - Edycja 2021”. Umowa o dofinansowanie projektu nr 2022/0180/12115/SubA/DIS/SP/21 zawarta w dniu 7.04.2022.
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż na dachu budynku E i budynku F Akademii Nauk Stosowanych w Tarnowie fabrycznie nowych instalacji fotowoltaicznych wraz z konstrukcją mocującą i niezbędnymi do montażu elementami oraz infrastrukturą towarzyszącą oraz uruchomienie i przyłączenie do sieci zgodnie z warunkami przyłączenia.
2. Przedmiot umowy obejmuje w szczególności:
1) Dostawę i montaż konstrukcji wsporczej modułów fotowoltaicznych na dachu budynku,
2) Dostawę i montaż inwerterów,
3) Dostawę i montaż modułów fotowoltaicznych,
4) Dostawę i montaż rozdzielnic,
5) Dostawę elementów do rozbudowy i rozbudowa RGNN,
6) Dostawę materiałów i wykonanie linii zasilania i tras kablowych,
7) Dostawę i montaż masztów odgromowych wraz z podłączeniem do instalacji odgromowej,
8) Dostawę elementów pomiarowych i zapewnienie zdalnego monitoringu,
9) Wykonanie pomocniczych prac budowlanych,
10) Wykonanie prac porządkowych,
11) Dokonanie rozruchu instalacji,
12) Dostawę gaśnic,
13) Oznakowanie do prowadzenia działań ratowniczych w związku z instalacją PV,
14) Wykonanie prób, kontroli i pomiarów instalacji,
15) Wykonanie dokumentacji powykonawczej,
16) Przyłączenie instalacji PV do sieci elektroenergetycznej.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym określenie materiałów, urządzeń oraz sposobu wykonania zamówienia, znajduje się w dokumentacji stanowiącej załączniki nr 3A-F:
1) Załącznik nr 3A - Projekt budowlany,
2) Załącznik nr 3B - Projekt wykonawczy,
3) Załącznik nr 3C - Przedmiar robót
4) Załącznik nr 3D - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót,
5) Załącznik nr 3E - Pozwolenie na budowę,
6) Załącznik nr 3F - Warunki przyłączenia do sieci.
4. Wszystkie materiały i urządzenia będące przedmiotem dostawy muszą być fabrycznie nowe.
5. Zamawiający wymaga, żeby panele fotowoltaiczne dostarczone na miejsce montażu były jednego typu oraz posiadały datę produkcji nie starszą niż 1 rok od daty montażu.
10. Minimalny okres gwarancji producenta modułów fotowoltaicznych: 12 lat. Okres gwarancji producenta modułów fotowoltaicznych stanowi kryterium oceny ofert.
11. Minimalny okres gwarancji Wykonawcy na montaż i zastosowane materiały: 5 lat. Okres gwarancji Wykonawcy stanowi kryterium oceny ofert.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych
45223810-7 - Konstrukcje gotowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:Art. 255 pkt 3) ustawy Pzp: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Uzasadnienie faktyczne:
Oferta nr 4 została oceniona jako najkorzystniejsza spośród wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu. Natomiast cena tej oferty (908 970,00 zł) przekracza kwotę jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (520 000,00 zł). Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny oferty nr 4.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 664200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1018046,4 PLN
INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- Dostawy sprzętu laboratoryjnego
- APARAT USG - dla Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SP ZOZ w Tarnowie.
- Dostawy: materiałów do sterylizacji: opakowań, testów, naboi i innych.
- Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Wola Rzędzińska I, Koszyce Małe, Łękawka, i Tarnowiec, Gmina Tarnów
- Zapewnienie usług konferencyjnych, gastronomicznych i hotelowych na potrzeby szkolenia dla pracowników sądów okręgu tarnowskiego.
- 35/2024-Przedmiotem zamówienia jest dostawa przyrządów chirurgicznych dla Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SP ZOZ w Tarnowie.
więcej: przetargi w Tarnowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja budynku Publicznego Przedszkola Samorządowego (PPS) w Łuszczanowicach
- Budowa i wyposażenie świetlicy wiejskiej w miejscowości Karścino, gm. Karlino
- Wymiana instalacji okablowania strukturalnego wraz z dedykowaną instalacją zasilania gwarantowanego w budynku UOKIK przy pl. Powstańców Warszawy 1 w Warszawie. Etap III
- Budowa elektrowni fotowoltaicznej o mocy 1.72 MWp wraz z infrastrukturą techniczną na terenie zamkniętego składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w Zabrzu przy ul. Cmentarnej 19
- Modernizacja zespołu auli Wydziału Elektrycznego ZK-DZP.262.30.2024
- Budowa Centrum Opiekuńczo - Mieszkalnego przy ul. Morawskiej 14 a we Wrocławiu wraz z budową łącznika drogowego i z infrastrukturą - zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.