Og³oszenie z dnia 2022-02-07
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00110926/01 - Wynik z dnia 2022-04-05
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wykonanie instalacji co, cwu i wod-kan w budynku przy ul. Marsza³ka Pi³sudskiego 18 w Trzebini.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Trzebinia
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258032
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Marsza³ka Pi³sudskiego 14
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Trzebinia
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-540
1.5.4.) Województwo: ma³opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - O¶wiêcimski
1.5.7.) Numer telefonu: 032 71 11 045, 032 71 11 046
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@um.trzebinia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.trzebinia.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie instalacji co, cwu i wod-kan w budynku przy ul. Marsza³ka Pi³sudskiego 18 w Trzebini.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-3ab36f3f-8803-11ec-9bc1-c2db95d08897
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00048887
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-02-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00337444/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.14 Wykonanie instalacji co, cwu i wod-kan w budynku przy ul. Marsza³ka Pi³sudskiego 18 w Trzebini.
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://bip.malopolska.pl/umtrzebinia,a,2057451,ogloszenie-o-zamowieniu-pn-wykonanie-instalacji-co-cwu-i-wod-kan-w-budynku-przy-ul-marszalka-pilsuds.html3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: miniportal.uzp.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu miniPortalu, który dostêpny jest pod adresem (https://miniportal.uzp.gov.pl), ePUAPu dostêpnego pod adresem (https://epuap.gov.pl/wps/portal) lub poczty elektronicznej e-mail: przetargi@um.trzebinia.pl.
Wykonawca zamierzaj±c wzi±æ udzia³ w postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do formularzy: Formularz do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty oraz Formularz do komunikacji (do sk³adania dokumentów elektronicznych jako za³±czniki).
Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu zosta³y opisane w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP).
Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do:
z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB. Zamawiaj±-cy dopuszcza w szczególno¶ci nastêpuj±cy format przesy³anych danych: .pdf, .doc., .docx, .rtf,.xps, .odt. Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf, .doc, .docx, .xls, ze szczególnym wskazaniem na .pdf. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiaj±cy reko-menduje
wykorzystanie jednego z formatów: .zip, .7Z.
We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z postêpowaniem Zamawiaj±cy i Wykonawcy pos³uguj± siê numerem og³oszenia (BZP lub ID postêpowania).
Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP.
Podmiotowe ¶rodki dowodowe oraz inne dokumenty lub o¶wiadczenia, o których mowa w
rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie
podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e
¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz.U. z 2020 r., poz. 2415), sk³ada siê w formie elektronicznej, w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, lub w formie dokumentowej, w zakresie i w sposób okre¶lony w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w
postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r., poz. 2452).
Zamawiaj±cy nie zamierza komunikowaæ siê z Wykonawcami w inny sposób ni¿ przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej.
Wykonawca mo¿e zwróciæ siê do zmawiaj±cego z wnioskiem o wyja¶nienie tre¶ci swz.
Zamawiaj±cy jest zobowi±zany udzieliæ wyja¶nieñ niezw³ocznie jednak nie pó¼niej ni¿ na 2 dni przed up³ywem terminu sk³adania ofert, pod warunkiem, ¿e wniosek o wyja¶nienie tre¶ci swz wp³yn±³ do zamawiaj±cego nie pó¼niej ni¿ na 4 dni przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Uprzejmie informujemy, ¿e:
• administratorem danych osobowych jest Burmistrz Miasta Trzebini, ul. Marsza³ka Pi³sudskiego 14, 32 - 540 Trzebinia,
• dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych: iod@um.trzebinia.pl,
• Pani/ Pana dane osobowe bêd± przetwarzane w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, Ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych;
• dane osobowe s± udostêpniane nastêpuj±cym kategoriom odbiorców:
podmiotom upowa¿nionym do ich otrzymania na mocy przepisów prawa,
podmiotom serwisuj±cym nasze systemy informatyczne,
podmiotom ¶wiadcz±cym nam us³ugi prawne, audytowe, doradcze,
• dane osobowe bêd± przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy,
• osobie, której dane dotycz± przys³uguje prawo do ¿±dania od administratora dostêpu do danych osobowych, ich sprostowania ograniczenia przetwarzania, a tak¿e prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych,
• obowi±zek podania danych wynika z Ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych,
• administrator nie przetwarza danych osobowych w sposób zautomatyzowany, w tym dane osobowe nie podlegaj± profilowaniu.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, przez okres niezbêdny do realizacji wy¿ej wymienionego zadania oraz w okresie pó¼niejszym je¶li wymagaj± tego odrêbne przepisy prawa. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym i warunkiem zawarcia umowy okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp; W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany. Pañstwa dane mo¿emy przekazywaæ innym organom publicznym i podmiotom, przy czym dokonujemy tego wy³±cznie w sytuacji, gdy istnieje podstawa prawna do tego typu dzia³añ lub umowa. Maj± Pañstwo prawo dostêpu do tre¶ci swoich danych i ich sprostowania, przenoszenia danych, usuniêcia lub ograniczenia przetwarzania. Je¿eli przetwarzanie danych odbywa siê na podstawie zgody na przetwarzanie, maj± Pañstwo prawo do jej cofniêcia. Maj± Pañstwo ponadto prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, je¿eli uwa¿aj± Pañstwo, ¿e przetwarzanie Pañstwa danych narusza przepisy Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (4.5.2016 L 119/38 Dziennik Urzêdowy Unii Europejskiej PL) – RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BR.RIF.271.4.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
I. Zakres prac obejmuje:
1) Zmianê sposobu u¿ytkowania komórek lokatorskich i ich adaptacjê dla potrzeb SWC w
budynku.
Dostosowanie pomieszczeñ obejmuje:
a. Wykonanie robót rozbiórkowych;
b. Uzupe³nienie ¶cian i sufitu, wykoñczenie ¶cian i pod³óg (wykonanie tynków,
szpachlowane i malowane farb± epoksydow± na kolor bia³y);
c. Wykonanie instalacji elektrycznej;
d. Wykonanie instalacji wodno-kanalizacyjnej i wentylacyjnej;
e. Rozbiórka i odtworzenie kominów;
2) Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania w zakresie:
a. Monta¿u grzejników stalowych p³ytowych i ³azienkowych wraz z zaworami
i g³owicami termostatycznymi;
b. U³o¿enia przewodów instalacji c.o. z rur stalowych ocynkowanych zaprasowa-nych;
c. Monta¿u zaworów regulacyjnych, odcinaj±cych;
3) Wykonanie wewnêtrznej instalacji wody zimnej w zakresie:
a. Demonta¿u istniej±cej instalacji wody zimnej;
b. U³o¿enia przewodów instalacji wody zimnej z rur PP-R;
c. Monta¿u wodomierzy i armatury;
4) Wykonanie instalacji kanalizacyjnej w zakresie:
a. Demonta¿u istniej±cej instalacji kanalizacyjnej;
b. U³o¿enia przewodów instalacji kanalizacyjnej z rur PP-HT Plus;
5) Wykonanie wewnêtrznej instalacji ciep³ej wody u¿ytkowej.
6) Przygotowanie dokumentacji powykonawczej.
7) Wykonania po³±czenia instalacji z wêz³em cieplnym – wykonanym przez Przedsiêbiorstwo „Veolia Po³udnie Sp. z o.o.”.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
a. projekt wykonawczy
b. specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót
c. przedmiar robót
Zakres prac oraz odpowiedzialno¶æ Wykonawcy w zakresie objêtym proponowan± cen± ofertow± obejmuje równie¿:
a. organizacjê, zagospodarowanie i utrzymanie zaplecza budowy, roboty przygotowawcze
i porz±dkowe;
b. zorganizowanie i przeprowadzenie niezbêdnych odbiorów;
c. ponoszenie kosztów zwi±zanych ze zu¿yciem wody i energii elektrycznej na potrzeby budo-wy;
d. zapewnienie na terenie budowy nale¿ytego ³adu i porz±dku, przestrzeganie przepisów BHP oraz utrzymanie terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych;
e. zapewnienie i ponoszenie kosztów zwi±zanych z usuniêciem oraz sk³adowaniem odpadów powsta³ych w czasie realizacji przedmiotu zamówienia;
f. po zakoñczeniu robót uporz±dkowaniu terenu w terminie nie pó¼niejszym ni¿ termin odbio-ru przedmiotu zamówienia;
g. odpowiedzialno¶æ za wszelkie szkody i straty, które spowoduje w czasie trwania prac przy
realizacji zadania od daty ich rozpoczêcia do daty odbioru ostatecznego.
KOD CPV: 39715210-2, 45400000-1, 45332000-3
Zamawiaj±cy wymaga minimum 36 miesiêcznej gwarancji na zrealizowany przedmiot zamówienia.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39715210-2 - Urz±dzenia centralnego ogrzewania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê kryteriami i odpowiadaj±cymi im znaczeniami oraz bêdzie ocenia³ spe³nienie kryteriów.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca posiada³ niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenie tzn. w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem sk³adania ofert o udzielenie zamówienia, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie wykona³ min. jednozamówienie o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 150 000,00 z³, polegaj±ce na wykonaniu lub
wymianie instalacji wewnêtrznej co w budynku,
ponadto wykonawca musi wykazaæ, ¿e dysponuje osobami, które zgodnie z przepi-sami prawa bêd± mog³y w sposób prawid³owy wykonaæ przedmiot zamówienia to jest min:
a) jedn± osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej – kierownik budowy;
b) jedn± osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych – kierownik robót;
c) jedn± osob± posiadaj±c± ¶wiadectwa kwalifikacyjne grupy I: D (dozór) i E (eksploatacja) z uprawnieniami do wykonywania pomiarów ochronnych.
Odno¶nie uprawnieñ zamawiaj±cy dopuszcza wa¿ne uprawnienia wydane na podstawie uprzednio obowi±zuj±cych przepisów, odpowiednio w zakresie niezbêdnym do wykonania przedmiotu niniejszego zamówienia.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zostanie najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie nie krótszym ni¿ 5 dni, nastêpuj±cych aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych tj.:
1)wykazu robót budowlanych (wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 5 do SWZ) wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty,
2)wykazu osób (wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 6 do SWZ) skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, a w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
nie dotyczy5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Wraz z ofert± nale¿y z³o¿yæ:1) O¶wiadczenie wykonawcy, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp tj.
o niepodleganiu wykluczeniu i spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, o tre¶ci zgodnej z za³±cznikiem nr 2 do SWZ w postaci elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
¯aden z Wykonawców wspólnie sk³adaj±cych ofertê nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu
z postêpowania, co oznacza, i¿ o¶wiadczenie w tym zakresie musi z³o¿yæ ka¿dy
z Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±.
2) Pe³nomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postêpowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego o ile ofertê sk³ada pe³nomocnik.
3) Pe³nomocnictwo do reprezentowania w postêpowaniu wykonawców wspólnie
ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia oraz osoby dzia³aj±cej w imieniu podmiotu
udostêpniaj±cego zasoby na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy Pzp (je¿eli dotyczy).
4) O¶wiadczenie (przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie
zamówienia), z którego wynika, które roboty budowlane, wykonaj± poszczególni
Wykonawcy, poniewa¿ w odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia,
kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê
o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy
wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
5) Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby w przedmiocie oddania Wykonaw-cy do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny doku-ment
potwierdzaj±cy t± okoliczno¶æ, o ile Wykonawca korzysta ze zdolno¶ci lub sytuacji innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy Pzp.
6) O¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw
wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u
w postêpowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powo³uje siê na jego zasoby wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 3 do SWZ (art. 125 ust. 5).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, ¿aden z nich nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp. W odniesieniu do warunków dot. wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. W przypadkach, o których mowa w niniejszym punkcie nale¿y za³±czyæ do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, dokumenty potwierdzaj±ce spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. Wszelka korespondencja bêdzie prowadzona przez Zamawiaj±cego wy³±cznie z Pe³nomocnikiem.6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Dopuszczalna jest zmiana umowy bez przeprowadzenia nowego postêpowania o udzielenie zamówienia zgodnie z zapisami art. 455 ustawy Pzp .Zmiany w umowie dotyczyæ mog± równie¿:1) Zmiany kluczowego personelu wykonawcy lub zamawiaj±cego oraz podwykonawców w przypadku zaistnienia okoliczno¶ci uzasadniaj±cych zmianê (np. stan zdrowia, rezygnacja z pracy, likwidacja firmy podwykonawcy).
2) Je¿eli zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powo³ywa³ siê, na zasadach okre¶lonych w art. 118 ust. 1 Pzp, w celu wykazania spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, wykonawca jest obowi±zany wykazaæ zamawiaj±cemu, ¿e proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spe³nia je w stopniu nie mniejszym ni¿ podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powo³ywa³ siê w trakcie postêpowania o udzielenie zamówienia.
3) Dopuszczalna jest zmiana przedmiotu zamówienia poprzez zmianê zakresu robót budowlanych przewidzianych w dokumentacji projektowej w przypadku:
a) konieczno¶ci wykonania robót zamiennych, których wykonanie ma na celu prawid³owe zrealizowanie przedmiotu zamówienia, a konieczno¶æ ich wykonania wynika z wad dokumentacji projektowej,
b) konieczno¶ci wykonania robót zamiennych niezbêdnych do prawid³owego wykonania przedmiotu umowy, które nie zosta³y przewidziane w dokumentacji projektowej przekazanej przez Zamawiaj±cego,
c) zmiany dokumentacji projektowej wykonane z inicjatywy Zamawiaj±cego ze wzglêdu na stwierdzone wady, co spowoduje konieczno¶æ wykonania robót zamiennych ,
d) zmiany decyzji administracyjnych, na podstawie których prowadzone s± roboty budowlane objête umow±, powoduj±ce zmianê dotychczasowego zakresu robót przewidzianego w dokumentacji projektowej.
Strony maj± prawo do przed³u¿enia terminu zakoñczenia robót o okres trwania przyczyn, z powodu których bêdzie zagro¿one dotrzymanie terminu zakoñczenia robót w nastêpuj±cych sytuacjach:
a) je¿eli przyczyny, z powodu których bêdzie zagro¿one dotrzymanie terminu zakoñczenia robót bêd± nastêpstwem okoliczno¶ci, za które odpowiedzialno¶æ ponosi Zamawiaj±cy, w szczególno¶ci bêd± nastêpstwem nieterminowego przekazania terenu budowy,
b) gdy wyst±pi± niekorzystne warunki atmosferyczne uniemo¿liwiaj±ce prawid³owe wykonanie robót, w szczególno¶ci z powodu technologii realizacji prac okre¶lonej: umow±, normami lub innymi przepisami, wymagaj±cej konkretnych warunków atmosferycznych, je¿eli konieczno¶æ wykonania prac w tym okresie nie jest nastêpstwem okoliczno¶ci, za które wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ,
c) gdy wyst±pi konieczno¶æ wykonania robót zamiennych lub innych robót niezbêdnych do wykonania przedmiotu umowy ze wzglêdu na zasady wiedzy technicznej oraz udzielenia zamówieñ dodatkowych, które wstrzymuj± lub opó¼niaj± realizacjê przedmiotu umowy,
d) w przypadku wyst±pienia kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbêdnym do unikniêcia lub usuniêcia tych kolizji,
e) w przypadku wyst±pienia nieprzewidzianych kolizji z urz±dzeniami uzbrojenia wystêpuj±cego w pasie drogowym realizowanego zadania w zakresie niezbêdnym do usuniêcia tych kolizji,
f) w przypadku wyst±pienia warunków geologicznych, geotechnicznych lub hydrologicznych odbiegaj±cych w sposób istotny od przyjêtych w dokumentacji projektowej lub wyst±pienia znalezisk archeologicznych, niewybuchów lub niewypa³ów,
g) w przypadku wyst±pienia si³y wy¿szej lub nieprzewidzianych zdarzeñ losowych uniemo¿liwiaj±cych wykonywanie przedmiotu umowy.
h) wyst±pienia awarii na terenie budowy, za któr± odpowiedzialno¶ci nie ponosi Wykonawca.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-02-22 10:30
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu (na stronie: miniPortal.uzp.gov.pl).
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-02-22 11:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-03-23
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
ci±g dalszy mo¿liwo¶ci zmiany umowy:i)w przypadku przed³u¿enia przez w³adze pañstwowe stanu epidemii lub dokonania zmiany tego stanu na inny stan wyj±tkowy, ograniczaj±cy normalny sposób funkcjonowania pañstwa,
j) w przypadku opó¼nienia organów administracji publicznej w wydaniu decyzji
administracyjnych, uzgodnieñ lub innych aktów administracyjnych, których wydanie jest niezbêdne dla dalszego wykonywania robót przez Wykonawcê, a opó¼nienie organów nie wynika z przyczyn le¿±cych po stronie Wykonawcy,
k) w przypadku niewykonania w terminie SWC przez Przedsiêbiorstwo Veolia Po³udnie Sp. z o.o.
Termin realizacji: a) zakres prac objêty w pkt 1 – 6 z opisu przedmiotu zamówienia - cztery miesi±ce od dnia 2 maja 2022 r.;
b) zakres prac objêty w pkt 7 z opisu przedmiotu zamówienia - do 30 wrze¶nia 2022 r.
(Zamawiaj±cy powiadomi Wykonawcê o wykonaniu wêz³a przez Przedsiêbiorstwo „Veolia Po³udnie Sp. z o.o.”).
INNE PRZETARGI Z TRZEBINI
- Budowa placu zabaw z elementem infrastruktury sportowej na Osiedlu Trzebionka w Trzebini.
- "Budowa boiska wielofunkcyjnego w So³ectwie P³oki".
wiêcej: przetargi w Trzebini »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja Domu Wiejskiego w Jaworniku - etap I - modernizacja dachu i roboty wewnêtrzne
- Przebudowa czê¶ci pomieszczeñ piwnicy budynku C na Archiwum Dokumentacji Medycznej SP ZOZ MSWiA w Lublinie
- Przebudowa ulicy Traugutta w Mszczonowie
- Rozbudowa Domu Ludowego we wsi Otok (4)
- Modernizacja budynku przy ul. Granicznej w Starych Babicach
- "Wymiana drzwi w budynku Szko³y Podstawowej nr 2, zlokalizowanego przy ul. Gabriela Narutowicza 37 w ¯yrardowie, w ramach zadania Dostosowanie Szko³y Podstawowej nr 2 do wymagañ przeciwpo¿arowych."
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.