Ogłoszenie z dnia 2025-01-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00506097/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-22
- 2025/BZP 00048597/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-20
- 2025/BZP 00048694/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-20
- 2025/BZP 00048764/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-20
- 2024/BZP 00061409/01 - Wynik z dnia 2024-01-24
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Zakup i dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Baborowie w 2024 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKOLNO-PRZEDSZKOLNY W BABOROWIE
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 161370574
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Wiejska 5A
1.4.2.) Miejscowość: Baborów
1.4.3.) Kod pocztowy: 48-120
1.4.4.) Województwo: opolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski
1.4.7.) Numer telefonu: 774036950
1.4.8.) Numer faksu: 774036950
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zs_baborow@wodip.opole.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zspbaborow.edu.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00048839
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-01-20
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00048356
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - PRZEBIEG REALIZACJI UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.3. Podstawa prawna zmiany (Informacje o zmianach umowy nr 2) Przed zmianą:
Po zmianie:
art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.4. Przyczyny dokonania zmian (Informacje o zmianach umowy nr 2) Przed zmianą:
Po zmianie:
Zmiany dokonano na podstawie rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 14.03.2024 zmieniającego rozporządzenie w sprawie obniżonych stawek podatku od towarów i usług
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.5. Krótki opis zamówienia po zmianie (Informacje o zmianach umowy nr 2) Przed zmianą:
Po zmianie:
Wygaśnięcie rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 09.12.2023 w sprawie obniżonych stawek podatku od towarów i usług
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.6. Wartość zmiany umowy (Wartość zmiany umowy nr 2) Przed zmianą:
Po zmianie:
53219,25
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.7. Kod waluty (Wartość zmiany umowy nr 2) Przed zmianą:
Po zmianie:
PLN
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.8. Wzrost ceny w związku ze zmianą umowy/umowy ramowej (jeżeli dotyczy) (Wartość zmiany umowy nr 2) Przed zmianą:
Po zmianie:
TAK
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 1 Przasnysz w roku szkolnym 2025/2026
- Zakup wraz z dostawą warzyw, owoców i mrożonek na potrzeby Śląskiego Centrum Rehabilitacji i Prewencji w podziale na 5 części
- Dostawa pozostałych artykułów żywnościowych dla jednostek organizacyjnych powiatu płockiego w 2026 roku
- " SUKCESYWNA DOSTAWA NABIAŁU DLA POTRZEB STOŁÓWKI SZKOLNEJ W PUBLICZNEJ SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 2 W JELCZU-LASKOWICACH
- Dostawa mięsa i wędlin dla Szkoły Podstawowej nr 9 w Kutnie w celu przygotowania posiłków w stołówce szkolnej
- Dostawa mleka i przetworów mlecznych
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.