Ogłoszenie z dnia 2023-01-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00478442/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Obsługa logistyczna odpłatnych konferencji i szkoleń dla klientów Urzędu Dozoru Technicznego Oddział Bydgoszcz oraz Biuro Koszalin, znak postępowania: ZP – DC - 33/22
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: URZĄD DOZORU TECHNICZNEGO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017196300
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szczęśliwicka 34
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-353
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@udt.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.udt.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.udt.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Państwowa Osoba Prawna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Bezpieczeństwo funkcjonowania urządzeń technicznych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Obsługa logistyczna odpłatnych konferencji i szkoleń dla klientów Urzędu Dozoru Technicznego Oddział Bydgoszcz oraz Biuro Koszalin, znak postępowania: ZP – DC - 33/222.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0b90df27-64e7-11ed-abdb-a69c1593877c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00048475
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00306219/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.13 Obsługa logistyczna odpłatnej konferencji dla klientów UDT O/Bydgoszcz (planowana realizacja V 2023 r.) oraz O/Szczecin, Biuro w Koszalinie (planowana realizacja X 2023 r.)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00478442
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP–DC-33/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 202516,07 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 202515,07 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: Obsługa logistyczna odpłatnej konferencji dla klientów Urzędu Dozoru Technicznego organizowanej przez UDT Oddział Bydgoszcz w terminie: 27-28 kwietnia 2023 lub 11-12 maja 2023.4.5.3.) Główny kod CPV: 55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
79950000-8 - Usługi w zakresie organizowania wystaw, targów i kongresów
4.5.5.) Wartość części: 147374,92 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: Obsługa logistyczna odpłatnego szkolenia dla klientów Urzędu Dozoru Technicznego organizowanego przez UDT Oddział Bydgoszcz w terminie 12-13 czerwca 2023 lub 15-16 czerwca 2023.4.5.3.) Główny kod CPV: 55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
79950000-8 - Usługi w zakresie organizowania wystaw, targów i kongresów
4.5.5.) Wartość części: 55141,15 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Powody unieważnienia – uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art. 255 pkt 3) ustawy Pzp - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający nie może zwiększyć kwoty, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia, tj. 164 189,93 zł brutto do ceny oferty z najniższą ceną, czyli do ceny oferty nr 3,
złożonej przez Espai, Dorota Ugrewicz, ul. Fiołkowa 9, 52-200 Wysoka (Wrocław), z ceną ofertową 199 500,00 zł brutto.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 156330,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 199500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Powody unieważnienia – uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art. 255 pkt 3) ustawy Pzp - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający nie może zwiększyć kwoty, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia, tj. 61 754,88 zł brutto do ceny oferty z najniższą ceną, czyli do ceny oferty nr 2, złożonej przez UpHOTEL Sp. z o. o., ul. Solna 4, 58-500 Jelenia Góra, z ceną ofertową 66 540,00 zł brutto.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 57510,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 72500,00 PLN
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie wymiany wodomierzy w budynkach SMB Imielin w Warszawie
- Opracowanie dokumentacji projektowej w zakresie remontu układu regulacji i smarowania motosprężarek GMVH-8 w Tłoczni Gazu Wronów, numer postępowania: ZP/2023/03/0029/REM
- Wynajem trzech samochodów osobowych na potrzeby Centrum Zarządzania Flotą przy II Oddziale ZUS w Warszawie
- Kompleksowe zorganizowanie i przeprowadzenie jedenastu szkoleń dwudniowych z zakresu umiejętności miękkich dla pracowników Centrum Unijnych Projektów Transportowych.
- KZP/05/2023 Dostawa sprzętu komputerowego
- Zakup sprzętu specjalistycznego na potrzeby osób z niepełnosprawnościami
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie kompleksowej usługi cateringowej dla potrzeb szkoleń organizowanych przez Prokuraturę Krajową w 9 miastach
- Organizacja konferencji i wizyty studyjnej oraz dostawa materiałów w ramach Projektu pn. Ogólnopolski system wsparcia doradczego dla sektora publicznego, mieszkaniowego oraz przedsiębiorstw.
- Świadczenie usług hotelarskich obejmujących usługi hotelarskie noclegowe, restauracyjne i dotyczące podawania posiłków oraz obejmujące zapewnienie sal konferencyjnych na terenie Warszawy.
- Wynajem sal konferencyjnych wraz z przygotowaniem przerw kawowych w ramach organizacji spotkania Regionalnej Grupy Koordynacyjnej _TP08
- "Edukacja społeczności lokalnej w Gminie Łukowica"
- Usługa polegająca na zorganizowaniu 8 szkolnych wycieczek dla uczniów/uczennic wraz z opiekunami do Karkonoskiego Parku Narodowego i okolic - w podziale na 2 zadania.
więcej: Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.