Ogłoszenie z dnia 2022-02-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00320286/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-17
- 2021/BZP 00337505/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-30
- 2022/BZP 00002996/01 - Modyfikacja z dnia 2022-01-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych i innych urządzeń biurowych, markerów medycznych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KLINICZNY SZPITAL WOJEWÓDZKI NR 2 IM. ŚW.JADWIGI KRÓLOWEJ W RZESZOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690697529
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Lwowska 60
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-301
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 17 8664701
1.5.8.) Numer faksu: 17 8667702
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@szpital2.rzeszow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital2.rzeszow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/pcmrzeszow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych i innych urządzeń biurowych, markerów medycznych.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-016dbcb9-5f1a-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00048353
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005272/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.26 Materiały biurowe
1.2.27 Eksploatacja drukarek, papiery
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00320286/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Zp250/073/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 1: Tonery, tusze i akcesoria do drukarek komputerowych.4.5.3.) Główny kod CPV: 30192113-6 - Wkłady drukujące
4.5.5.) Wartość części: 291931,44 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 2: Materiały eksploatacyjne do urządzeń biurowych – różne.4.5.3.) Główny kod CPV: 30192000-1 - Wyroby biurowe
4.5.5.) Wartość części: 11277,03 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 3: Marker medyczny do pisania na skórze.4.5.3.) Główny kod CPV: 30237430-2 - Markery
4.5.5.) Wartość części: 16945,69 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
postepowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
postepowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żadnej oferty.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Zakup i dostawa implantów dla Bloku Operacyjnego Kardiochirurgii
- Zakup 1 szt. urządzenia do wykrywania i identyfikacji śladowych ilości narkotyków i materiałów wybuchowych na Lotnicze Przejście Graniczne Rzeszów-Jasionka
- Sprzedaż i dostawa rocznej subskrypcji licencji oprogramowania komputerowego dla Wydziału Biotechnologii Uniwersytetu Rzeszowskiego.
- Sprzedaż i dostawa miesięcznej subskrypcji licencji oprogramowania komputerowego dla Wydziału Biotechnologii Uniwersytetu Rzeszowskiego.
- Dostawa agregatów prądotwórczych
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem krzeseł biurowych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rzeszowskiego
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia do Dziennego Domu Seniora
- Dostawa materiałów biurowych i etykiet do Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Św. Rafała w Czerwonej Górze Ilość zadań: 11
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych dla potrzeb Sądu Rejonowego w Wołominie".
- AD/ZP/136/25 "Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek i faksów dla Politechniki Poznańskiej, z podziałem na części (pakiety)."
- DOSTAWA PAPIERU KSEROGRAFICZNEGO A4, MATERIAŁÓW BIUROWYCH I PAPIERU OFFSETOWEGO
- Dostawa artykułów biurowych do magazynu Urzędu m.st. Warszawy Dzielnica Mokotów przy ul. Rakowieckiej 25/27 w Warszawie
więcej: Wyroby biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.