Ogłoszenie z dnia 2023-01-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zapewnienie gorącego posiłku w 2023r. dla uczniów : Publicznej Szkoły Podstawowej w Bogacicy, Publicznej Szkoły Podstawowej w Bąkowie i Publicznej Szkoły Podstawowej w Kujakowicach Dolnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Ośrodek Pomocy Społecznej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004502402
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zamkowa
1.5.2.) Miejscowość: Kluczbork
1.5.3.) Kod pocztowy: 46-200
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ops.kluczbork.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kluczbork.opsinfo.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zapewnienie gorącego posiłku w 2023r. dla uczniów : Publicznej Szkoły Podstawowej w Bogacicy, Publicznej Szkoły Podstawowej w Bąkowie i Publicznej Szkoły Podstawowej w Kujakowicach Dolnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-14d6dadb-98b9-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00048260
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00030537/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.10 Zapewnienie gorącego posiłku w 2023r. dla uczniów : Publicznej Szkoły Podstawowej w Bogacicy, Publicznej Szkoły Podstawowej w Bąkowie i Publicznej Szkoły Podstawowej w Kujakowicach Dolnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Ustalono z Dyrektorem Publicznej Szkoły Podstawowej w Bogacicy, Publicznej Szkoły Podstawowej z Oddziałem Przedszkolnym w Bąkowie i Przedszkolnym Oddziałem Zamiejscowym w Biadaczu oraz Publicznej Szkoły Podstawowej z Oddziałami w Kujakowicach Dolnych, że w roku szkolnym 2022/23 firmą świadczącą usługę cateringu w w/w szkole będzie Firma Miś Catering, ul. Katowicka 14, 46-200 Kluczbork. W związku z powyższym nie ma możliwości technicznych do realizacji usługi polegającej na przygotowaniu i wydaniu posiłków przez inną firmę.
Wprowadzenie kolejnej firmy wydającej posiłki uczniom posiadającym decyzje Ośrodka skutkowałoby stygmatyzacją dzieci jako biednych i niezaradnych. Takie rozwiązanie z pewnością doprowadziłoby do zróżnicowania pod względem jakościowym i ilościowym przygotowanych przez różne firmy posiłków dla uczniów jednej szkoły.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 15454,80 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zapewnienie gorącego posiłku dla uczniów: Publiczna Szkoła Podstawowa w Bogacicy, Publiczna Szkoła Podstawowa z Oddziałem Przedszkolnym w Bąkowie i Przedszkolnym Oddziałem Zamiejscowym w Biadaczu, Publiczna Szkoła Podstawowa z Oddziałami Przedszkolnymi w Kujakowicach Dolnych
4.5.3.) Główny kod CPV: 55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16695 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16695 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16695 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Miś Catering
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 160101866
7.3.3) Ulica: Katowicka 14
7.3.4) Miejscowość: Kluczbork
7.3.5) Kod pocztowy: 46-200
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16695 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-02 do 2023-06-23INNE PRZETARGI Z KLUCZBORKA
- Sukcesywana dostawa leków dla Powiatowego Centrum Zdrowia S.A. w Kluczborku
- Dostawa paliwa dla Gminy Kluczbork na okres od lipca do grudnia 2025 roku
- Zimowe utrzymanie ciągów pieszych oraz chodników w sezonie zimowym 2025/2026
- Sukcesywne dostawy pieczywa do Zakładu Karnego w Kluczborku oraz do Oddziału Zewnętrznego w Sierakowie Śląskim
- Dostawa samochodu (mikrobus 1 szt.) dziewięcioosobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych
- Sukcesywna dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla Powiatowego Centrum Zdrowia S.A. w Kluczborku II postępowanie
więcej: przetargi w Kluczborku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ŚWIADCZENIE USŁUGI CATERINGOWEJ NA RZECZ UCZNIÓW ZESPOŁU SZKOLNO-PRZEDSZKOLNEGO W ŁĘGAJNACH
- Usługa przygotowania, dostarczenia i wydania posiłków dla dzieci i uczniów w Redzie z podziałem na części.
- "Usługa cateringowa: przygotowanie, dostawa i wydanie gorącego posiłku dla uczniów Szkoły Podstawowej im. Kornela Makuszyńskiego w Kaliszu Pomorskim w roku szkolnym 2025/2026"
- Przygotowanie i dostawa obiadów do Szkoły Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Naruszewie w roku szkolnym 2025/2026
- Usługa zbiorowego żywienia dzieci i młodzieży w placówkach oświatowych na terenie Miasta i Gminy Prabuty
- Przygotowanie, dostawa i wydawanie gorących posiłków dla dzieci uczęszczających do Szkół Podstawowych w Lublińcu w okresie od września 2025r. do czerwca 2026r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.