Ogłoszenie z dnia 2023-01-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Regionalnego Zespołu Placówek Wsparcia Edukacji
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: REGIONALNY ZESPÓŁ PLACÓWEK WSPARCIA EDUKACJI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 365183911
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Głogowska 27
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-315
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@rzpwe.opolskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzpwe.opolskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Regionalnego Zespołu Placówek Wsparcia Edukacji2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b64ef0e8-6fd4-11ed-aea3-5a7c432eaced
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00047780
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00464880/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamawiający wszczął 2 postępowanie na zakup energii, na które nie odpowiedział żaden wykonawca. W żadnym z dwóch postępowań nie wpłynęła oferta.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: 6cdaa163-8844-42cb-8530-2c8f619b1ce0
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 34/ZP/RZPWE/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 302656,75 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Okres dostawy energii elektrycznej: przez okres 12 miesięcy, przy czym termin rozpoczęcia dostawy planowany jest od dnia 01.01.2023 r.
Miejsce dostawy: do obiektów Regionalnego Zespołu Placówek Wsparcia Edukacji, jak w tabeli poniżej, na zasadach określonych w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2022 r. poz. 1385 ze.zm.) oraz w wydanych na jej podstawie aktach wykonawczych. Szacowana ilość zamawianej energii elektrycznej to 350500 kWh, w tym opcja 35050 kWh, a łączna ilość PPE (punktów poboru energii elektrycznej) zgłoszonych do postępowania obiektów wynosi 6 szt. Zamówienie nie obejmuje dystrybucji energii elektrycznej, przyłączenia, opomiarowania i jakości energii wchodzących w zakres odrębnej umowy o świadczenie usług dystrybucji, zawartej przez Zamawiającego (Odbiorcę) z Operatorem Sieci Dystrybucyjnej.
Zamawiający oświadcza , że:
• do 31.12.2022 roku posiada zawartą umowę sprzedaży energii elektrycznej z RESPECT ENERGY SPÓŁKA AKCYJNA ,ul. Ludwika Rydygiera 8, 01-793 Warszawa,
• posiada umowy świadczenia usługi dystrybucji z TAURON Dystrybucja S.A., na czas nieokreślony;
• prognoza zużycia energii wskazana powyżej stanowi jedynie wartość przybliżoną, która w trakcie wykonywania umowy może ulec zmianie. Faktyczne zużycie energii (mniejsze lub większe od prognozy wskazanej powyżej) uzależnione będzie wyłącznie od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego (Odbiorcy), zaś Wykonawca (Sprzedawca) zobowiązany jest w każdym przypadku stosować ceny energii zaoferowane w ofercie;
• wyłonionemu w postępowaniu Wykonawcy, udostępni dane PPE w formie elektronicznej, niezwłocznie po zawarciu umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09000000-3 - Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
09310000-5 - Elektryczność
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty. W postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta.INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Konserwacja i utrzymanie dróg leśnych w Nadleśnictwie Opole w roku 2025
- Szkolenie dla kadry zarządzającej budynkami Politechniki Opolskiej z zakresu bezpieczeństwa pożarowego i pierwszej pomocy w ramach projektu pn.: "Równi w edukacji - POczuj dostępność."
- Remonty obiektów inżynierskich zarządzanych przez GDDKiA Oddział w Opolu Rejon w Brzegu
- Remont dw nr 463 km 22+480 - km 29+230 - w m. Krasiejów (skrzyżowanie ul. Niwki) do przejazdu kolejowego w m. Kolonowskie - realiz. w techn. uszorstnienia warstwą bitumiczną SLURRY SEAL (dwuwarstwowo)
- Remont pomieszczeń biurowych w lokalu Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Opolu ul. Armii Krajowej 36
- Zakup, dostawa i uruchomienie toru wizyjnego z badaniem w wąskim paśmie światła wraz z przeszkoleniem personelu z zakresu obsługi dla potrzeb Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Opolu.
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Eksploatacja kotłowni olejowej w latach 2025-2027, znajdującej się w budynku nr 19 na terenie kompleksu mieszczącego się przy ulicy Szubińskiej 105
- Dostawa i montaż agregatu prądotwórczego w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd w Gminie Wierzbinek - dostawa
- Termomodernizacja budynków Biebrzańskiego Parku Narodowego
- Modernizacja farmy fotowoltaicznej nr inw. 669/1348 do nowych warunków przyłączeniowych - II postępowanie
- Dostawa energii elektrycznej II
- Dostawa energii cieplnej potrzeby centralnego ogrzewania z kotłów dostawcy do budynków należących do Gminy Byczyna
więcej: Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.