Ogłoszenie z dnia 2021-05-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00042280/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-28
- 2021/BZP 00048552/01 - Modyfikacja z dnia 2021-05-07
- 2021/BZP 00124933/01 - Wynik z dnia 2021-07-23
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00045742 z dnia 2021-05-04 |
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa fabrycznie nowych, nieregenerowanych tonerów i tuszy do drukareki kserokopiarek oraz innych materiałów eksploatacyjnych do sprzętu informatycznego dla 6 WOG Ustka w 2021 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: 6 Wojskowy Oddział Gospodarczy
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 220515410
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: 1N
1.4.2.) Miejscowość: Lędowo-Osiedle
1.4.3.) Kod pocztowy: 76-271
1.4.4.) Województwo: pomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: 6wog.przetargi@ron.mil.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.6wog.wp.mil.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Wojskowa Jednostka Budżetowa
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00045742
2.2.) Data ogłoszenia: 2021-05-04
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00042280/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Data końcowa okresu obowiązywania (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 1) Przed zmianą:
2021-06-11
Po zmianie:
2021-06-25
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Data końcowa okresu obowiązywania (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 2) Przed zmianą:
2021-06-11
Po zmianie:
2021-06-25
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:
1. W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa spełnia określone przez Zamawiającego wymagania oraz cechy, Zamawiający wymaga złożenia następujących przedmiotowych środków dowodowych: 1) „Certyfikaty wydane przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdaniaz badań przeprowadzonych przez jednostkę, jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia, potwierdzające, że proces produkcji materiałów przebiega zgodniez normą ISO-9001 oraz 14001 lub równoważne; 2) Zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczone produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym; 3) Zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczeniem spełniania przez wykonawcę określonych norm zapewnia jakości, jeżeli zamawiający odwołuje się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich seriach norm europejskich; 4) oświadczenie producenta, że oferowane produkty równoważne są wyrobami fabrycznie nowymi, nie regenerowanymi, kompatybilnymi ze sprzętem do którego są przeznaczone oraz wydajność oferowanego produktu równoważnego jest taka sama lub wyższa w stosunku do produkowanego przez producenta sprzętu,w którym zostanie użyty;5) potwierdzenie zgodności parametrów technicznych (raport z testów wydajności) wystawione przez nienależny podmiot w zakresie badania produktów potwierdzających spełnienie powyższych standardów:• ISO/IEC 19752 dla tonerów monochromatycznych,• ISO/IEC 19798 dla wkładów do drukarek kolorowych,• ISO/IEC 24711 dla wkładów z atramentem w kolorze czarnym,• ISO/IEC 24712 dla wkładów atramentowych.Przez podmiot uprawniony do kontroli jakości rozumie się podmiot zewnętrzny posiadający akredytację pod kątem wymogów ww. norm oraz mający siedzibęw państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości to zaświadczenie podmiotu zewnętrznego, niezależnego uprawnionego do kontroli jakości oferowanego asortymentu.Zamawiający nie zaakceptuje potwierdzenia równoważności zaoferowanych materiałów poprzez przedstawienie wyników z testów wydajności mierzonych zgodnie z ww. normami ISO wystawionych przez producenta materiału eksploatacyjnego.Dokumenty powinny być aktualne na dzień ich składania Zamawiającemu.
Po zmianie:
1. Zamawiający na podstawie art. 105 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wymaga załączenia do oferty następujących przedmiotowych środków dowodowych: a) Dokument (zaświadczenie), certyfikat wydany przez podmiot uprawniony do kontroli jakości potwierdzający wydajność mierzoną zgodnie z normą ISO/ICE 19752 lub równoważną dla tonerów monochromatycznych, ISO/IEC 19798 lub równoważną dla tonerów kolorowych, ISO/IEC 24711 i ISO/IEC 24712 lub równoważnymi dla wkładów atramentowych. Przez podmiot uprawniony do kontroli jakości rozumie się podmiot zewnętrzny posiadający stosowną akredytację pod kątem wymogów ww. norm oraz mający siedzibę w państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, to zaświadczenie podmiotu zewnętrznego, niezależnego uprawnionego do kontroli jakości oferowanego asortymentu. Zamawiający nie zaakceptuje wyników z testów wydajności mierzonych zgodnie z normami ISO lub równoważnymi wystawionych przez producenta materiału eksploatacyjnego. Dokument, o którym mowa powyżej musi odnosić się do zaoferowanych równoważnych materiałów eksploatacyjnych. Z dokumentu musi wynikać, że wydajność zmierzona została wg norm ISO/IEC 19798, ISO/IEC 19752, ISO/IEC 24711, ISO/IEC 24712 lub równoważnymi. b) Raporty wydane przez przedmiot uprawniony do kontroli jakości (w rozumieniu definicji podmiotu uprawnionego do kontroli jakości określonej w pkt 7 lit. a) potwierdzające wydajność mierzoną zgodnie z normą ISO/ICE 19752 lub równoważną dla tonerów monochromatycznych, ISO/IEC 19798 lub równoważną dla tonerów kolorowych, ISO/IEC 24711 i ISO/IEC 24712 lub równoważnymi dla wkładów atramentowych.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2021-05-07 11:00
Po zmianie:
2021-05-13 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2021-05-07 12:00
Po zmianie:
2021-05-13 12:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2021-06-05
Po zmianie:
2021-06-11
2021-05-04 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia - - |
INNE PRZETARGI LĘDOWO-OSIEDLE
- Remont pokrycia dachowego budynku nr 4 w kompleksie wojskowym m. Słupsk
- Wykonanie awaryjnych napraw bieżących pojazdów wojskowych dla 6 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w 2025 roku.
- Remont nawierzchni placu apelowego w kompleksie wojskowym m. Ustka
- Prace naprawcze podłóg drewnianych wraz z cyklinowaniem i lakierowaniem w budynku nr 1 w kompleksie wojskowym m. Słupsk.
więcej: przetargi LĘDOWO-OSIEDLE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.