eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › ¦WIADCZENIE US£UG OCHRONY FIZYCZNEJ BUDYNKACH PROKURATUR REJONOWYCH W KIELCACH I OSTROWCU ¦WIÊTOKRZYSKIM

Porêczenia kontraktowe dla firm startuj±cych w przetargach publicznych




Og³oszenie z dnia 2021-05-04


Powi±zane og³oszenia:
Og³oszenie nr 2021/BZP 00045691 z dnia 2021-05-04

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦WIADCZENIE US£UG OCHRONY FIZYCZNEJ BUDYNKACH PROKURATUR REJONOWYCH W KIELCACH I OSTROWCU ¦WIÊTOKRZYSKIM

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: PROKURATURA OKRÊGOWA W KIELCACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000000313

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: MICKIEWICZA 7

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Kielce

1.5.3.) Kod pocztowy: 25-352

1.5.4.) Województwo: ¶wiêtokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@prokuratura.kielce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.prokuratura.kielce.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - inna pañstwowa jednostka organizacyjna nieposiadaj±ca osobowo¶ci prawnej

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Porz±dek i bezpieczeñstwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦WIADCZENIE US£UG OCHRONY FIZYCZNEJ BUDYNKACH PROKURATUR REJONOWYCH W KIELCACH I OSTROWCU ¦WIÊTOKRZYSKIM

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-59dd03c4-acca-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00045691

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-05-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00009593/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.1 ¦wiadczenie us³ug ochrony fizycznej w budynkach Prokuratur Rejonowych w Kielcach i Ostrowcu ¦wiêtokrzyskim

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.ms.gov.pl/

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.ms.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 7. Do pe³nego i prawid³owego korzystania z Systemu przez U¿ytkowników Zewnêtrznych konieczne jest posiadanie przez co najmniej jednego uprawnionego U¿ytkownika Zewnêtrznego Wykonawcy elektronicznego podpisu kwalifikowanego lub podpisu zaufanego lub podpisu osobistego s³u¿±cego do autentykacji i podpisu. 8. Korzystanie z Systemu mo¿liwe jest na 2 sposoby, pod warunkiem spe³nienia nastêpuj±cych minimalnych wymagañ technicznych: a) Oprogramowanie zewnêtrzne (dostawcy podpisu kwalifikowanego) ● Mozzilla Firefox ver. 65 i pó¼niejsze, Google Chrome ver. 66 i pó¼niejsze lub Opera ver. 58 i pó¼niejsze, Microsoft Edge ver 18 i pó¼niejsze, Internet Explorer 11 ● Lista zalecanych przegl±darek internetowych: Google Chrome, Mozilla Firefox,Opera. Zalecane jest u¿ywanie najnowszych wersji przegl±darek ● system operacyjny Windows 7 i pó¼niejsze b) Oprogramowanie wbudowane w SmartPZP ● zainstalowane ¶rodowisko Java w wersji min. 1.8 (jre) ● w przypadku przegl±darek Opera, Chrome i Firefox nale¿y doinstalowaæ dodatek do przegl±darki Szafir SDK Web ● oprogramowanie SzafirHost w systemie operacyjnym. 9. U¿ycie przez Wykonawcê do kontaktu z Zamawiaj±cym ¶rodków komunikacji elektronicznej, zapewnionych w Systemie, jest uzale¿nione od uprzedniej akceptacji przez Wykonawcê Regulaminu korzystania z us³ug Systemu na witrynie internetowej przy zak³adaniu profilu Wykonawcy. 10. Korzystanie z Systemu przez Wykonawców jest bezp³atne. 11. U¿ytkownikom Zewnêtrznym Wykonawcy przys³uguje prawo korzystania z asysty obejmuj±cej wsparcie techniczne w kwestiach dotycz±cych korzystania z Systemu, polegaj±ce na doradztwie telefonicznym i e-mailowym na zasadach okre¶lonych w Regulaminie korzystania z us³ug Systemu 12. W sytuacji awarii Systemu lub przerwy technicznej dzia³ania Systemu Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres: przetarg@prokuratura.kielce.pl (nie dotyczy sk³adania ofert). 13. Maksymalny rozmiar pojedynczych plików przesy³anych za po¶rednictwem Systemu wynosi 100 MB. Za po¶rednictwem Systemu mo¿na przes³aæ wiele pojedynczych plików lub plik skompresowany do archiwum (ZIP) zawieraj±cy wiele pojedynczych plików. 17. Dopuszczalne formaty przesy³anych danych tj. plików o wielko¶ci do 100 MB w formatach .png, .jpg, .jpeg, .gif, .doc, .docx, .xls, .xlsx, .ppt, .pptx, .odt, .ods, .odp, .odf, .pdf, .zip, .rar, .7zip, .txt, .ath, .xml, .dwg, .xades, .tar, .7z, .eml, .msg 18. Informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych: a) Oferta/wniosek z³o¿ony/a przez Wykonawcê na Portalu, nie jest widoczny/a dla zamawiaj±cego, poniewa¿ widnieje w Systemie jako zaszyfrowany/a. Mo¿liwo¶æ otwarcia oferty/wniosku dostêpna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiaj±cego po up³ywie terminu sk³adania ofert. b) Oznaczenie czasu odbioru danych przez Portal stanowi przypiêt± do dokumentu elektronicznego datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss), znajduj±c± siê na potwierdzeniu z³o¿enia oferty/wniosku

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia oferty w postaci katalogu elektronicznego

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): W zwi±zku z tre¶ci± art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych), (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, ze zm.), zwanego dalej RODO, Prokuratura Krajowa informuje, ¿e: 1. Administratorem, w rozumieniu art. 4 pkt 7 RODO, danych osobowych jest Prokuratura Okrêgowa w Kielcach z siedzib± przy ul. Mickiewicza 7, 25-352 Kielce 2. Inspektorem ochrony danych w Prokuraturze Okrêgowej w Kielcach jest Grzegorz Wójcik: e mail. grzegorz.wojcik@prokuratura.kielce.pl. 3. Dane osobowe przetwarzane s± w celu przeprowadzenia niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego. 4. Podstawê prawn± przetwarzania danych stanowi± przepisy art. 6 ust. 1 lit. c RODO w zwi±zku z przepisami ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. 2019 poz. 2019 ze zm.), zwanej dalej ustaw± Pzp. 5. Dane osobowe mog± byæ udostêpniane podmiotom uprawnionym do ich otrzymywania na podstawie przepisów prawa lub umowy, w szczególno¶ci osobom lub podmiotom, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp. 6. Dane osobowe s± przechowywane przez okres niezbêdny do przeprowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz do czasu przedawnienia ewentualnych roszczeñ. Ponadto, dane osobowe bêd± przechowywane przez okres archiwizacji dokumentów wynikaj±cy z przepisów prawa. 7. Osobie, której dane s± przetwarzane przys³uguje prawo: 1) dostêpu do tre¶ci swoich danych osobowych, na zasadach okre¶lonych w art. 15 RODO. W przypadku gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1 – 3 RODO wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ wskazania dodatkowych informacji, maj±cych na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia – art. 75 Pzp; 2) ¿±dania sprostowania swoich danych osobowych na zasadach okre¶lonych w art. 16 RODO. Skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e: a) skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp – art. 19 ust. 2 ustawy Pzp, b) naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników – art. 76 ustawy Pzp; 3) ograniczenia przetwarzania danych, z zastrze¿eniem przypadków okre¶lonych w art. 18 ust. 2 RODO, z tym ¿e wyst±pienie z takim ¿±daniem nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania – art. 19 ust. 3 ustawy Pzp; 4) wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, adres: ul. Stawki 2, 00 – 193 Warszawa, w przypadku uznania, ¿e przetwarzanie danych osobowych jej dotycz±cych narusza przepisy RODO. 8. Osobie, której dane s± przetwarzane nie przys³uguje prawo: 1) usuniêcia danych osobowych – art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO; 2) przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; 3) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, o którym mowa w art. 21 RODO, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 9. W celu skorzystania z praw, o których mowa w pkt 7 ppkt 1 – 3 nale¿y skontaktowaæ siê z administratorem lub inspektorem ochrony danych, korzystaj±c ze wskazanych wy¿ej danych kontaktowych. 10. Obowi±zek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp. 11. W odniesieniu do danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PO VII WB 261.2.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

¦wiadczenie us³ugi ca³odobowej, bezpo¶redniej, sta³ej ochrony fizycznej budynku administracyjnego oraz budynku techniczno-gospodarczego na zapleczu posesji Prokuratur Rejonowych Kielce Wschód i Zachód w Kielcach

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 79710000-4 - Us³ugi ochroniarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-06-01 do 2023-05-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

¦wiadczenie us³ugi ca³odobowej, bezpo¶redniej, sta³ej ochrony fizycznej budynku administracyjnego oraz budynku techniczno-gospodarczego na zapleczu posesji Prokuratury Rejonowej w Ostrowcu ¦wiêtokrzyskim

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 79710000-4 - Us³ugi ochroniarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-06-01 do 2023-05-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. Zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie. 2. Uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów: Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e posiada koncesjê na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie us³ug ochrony osób i mienia zgodnie z ustaw± z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia 3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Wykonawca spe³ni warunek, je¶li wyka¿e, ¿e posiada ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej z tytu³u prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± wynosz±c± co najmniej 2 000 000,00 z³ dla czê¶ci nr 1 i 1 000 000,00 z³ dla czê¶ci nr 2. W przypadku z³o¿enia oferty na obie czê¶ci nale¿y warunek ten spe³niæ dla ka¿dej z czê¶ci z osobna lub stanowi±ce sumê warto¶ci ubezpieczeñ wskazanych w warunku.4. Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej: a) Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e nale¿ycie wykona³ lub wykonuje w okresie ostatnich 3 lat przed terminem sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, zamówienia, których przedmiotem by³y lub s± trzy us³ugi ochrony osób i mienia (us³uga realizowana na podstawie jednej umowy na rzecz jednego odbiorcy), w obiektach u¿yteczno¶ci publicznej ka¿da realizowana w sposób ci±g³y przez minimum 12 miesiêcy i warto¶ci nie mniejszej ni¿ 150 000,00 z³/rok dla czê¶ci nr 1 i 100 000,00 z³/rok dla czê¶ci nr 2, w tym przynajmniej 1 us³ug± wykonan±/wykonywan± w budynkach S±dów, Policji lub Prokuratury - wyposa¿onym w sygnalizacjê w³amania i napadu, sygnalizacjê p.po¿., system telewizji przemys³owej i udokumentuje, ¿e us³uga zosta³a wykonana nale¿ycie/jest wykonywana nale¿ycie. W przypadku z³o¿enia oferty na obie czê¶ci nale¿y warunek ten spe³niæ dla ka¿dej z czê¶ci z osobna.b) Wykonawca wyka¿e, i¿ dysponuje osobami, które uczestniczyæ bêd± w sposób bezpo¶redni w wykonaniu zamówienia posiadaj±cymi wpis na listê kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej. Osoby te powinny byæ przeszkolone z obs³ugi urz±dzeñ i systemów zabezpieczenia technicznego oraz powinny posiadaæ kwalifikowane uprawnienia do udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej (kurs KPP). Wszyscy pracownicy przewidziani do wykonania zadania winni posiadaæ po¶wiadczenie bezpieczeñstwa o dostêpie do informacji niejawnych uzyskane w drodze postêpowania sprawdzaj±cego o klauzuli „zastrze¿one” wydane przez Kierownika jednostki organizacyjnej. Ponadto wszyscy pracownicy ochrony winni byæ ubrani w jednolity ubiór (stosowny do pory roku), w sposób jednoznacznie okre¶laj±cy, i¿ dana osoba jest pracownikiem ochrony. Pracownicy ochrony winni byæ wyposa¿eni w ¶rodki przymusu bezpo¶redniego, które zapewnia Wykonawca. W przypadku zatrudnienia przez Wykonawcê osób, które uczestniczyæ bêd± w sposób bezpo¶redni w wykonaniu zamówienia, z orzeczeniem o niepe³nosprawno¶ci, osoby te winny posiadaæ co najwy¿ej umiarkowany stopieñ niepe³nosprawno¶ci – bez orzeczeñ specjalnych.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: o¶wiadczenie

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy, w oparciu o zapisy art. 274 ust. 1 ustawy Pzp wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni, aktualnych na dzieñ z³o¿enia, podmiotowych ¶rodków dowodowych spe³niaj±ce stawiane warunki udzia³u w postêpowaniu: 1) Kopiê potwierdzon± za zgodno¶æ z orygina³em koncesji na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie us³ug ochrony osób i mienia zgodnie z ustaw± z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia 2) Kopiê potwierdzon± za zgodno¶æ z orygina³em ubezpieczenia od odpowiedzialno¶ci cywilnej z tytu³u prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± wynosz±c± co najmniej 2 000 000,00 z³ dla czê¶ci nr 1 i 1 000 000,00 z³ dla czê¶ci nr 2. W przypadku z³o¿enia oferty na obie czê¶ci nale¿y warunek ten spe³niæ dla ka¿dej z czê¶ci z osobna.3) Wykaz us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y nale¿yte wykonywane. Dokumenty te powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy. 4) Wykaz osób, które w sposób bezpo¶redni bêd± wykonywaæ us³ugê ochrony wraz z kopiami nastêpuj±cych dokumentów potwierdzaj±cych: wpis na listê kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, posiadanie uprawnieñ do udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej (kurs KPP) oraz o¶wiadczenie, i¿ wszyscy pracownicy ochrony bêd± ubrani w jednolity ubiór (stosowny do pory roku), w sposób jednoznacznie okre¶laj±cy, i¿ s± pracownikiem ochrony. Ponadto, i¿ osoby te bêd± wyposa¿one w ¶rodki przymusu bezpo¶redniego oraz w przypadku zatrudnienia osób z orzeczeniem o niepe³nosprawno¶ci, bêd± to osoby posiadaj±ce co najwy¿ej umiarkowany stopieñ niepe³nosprawno¶ci – bez orzeczeñ specjalnych.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

4. Poleganie na zasobach innych podmiotów: 1) Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego czê¶ci, polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cego go z nimi stosunków prawnych. 2) W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia Wykonawcy mog± polegaæ na zdolno¶ciach podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, je¶li podmioty te wykonaj± us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. 3) Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, sk³ada, wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo odpowiednio wraz z ofert±, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów. 4) Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, o którym mowa w ust. 4, potwierdza, ¿e stosunek ³±cz±cy Wykonawcê z podmiotami udostêpniaj±cymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostêp do tych zasobów oraz okre¶la w szczególno¶ci: a) zakres dostêpnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostêpniaj±cego zasoby; b) sposób i okres udostêpnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostêpniaj±cego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia; c) czy i w jakim zakresie podmiot udostêpniaj±cy zasoby, na zdolno¶ciach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zrealizuje us³ugi, których wskazane zdolno¶ci dotycz±. 5) Zamawiaj±cy ocenia, czy udostêpniane Wykonawcy przez podmioty udostêpniaj±ce zasoby zdolno¶ci techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalaj± na wykazanie przez Wykonawcê spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 pkt 3) i 4), a tak¿e bada, czy nie zachodz±, wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zosta³y przewidziane wzglêdem Wykonawcy. 5. Konsorcjum. W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub wiêcej podmioty gospodarcze (konsorcja/spó³ki cywilne) oferta musi spe³niaæ wymagania okre¶lone w art. 58 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, w tym: 1) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy Pzp Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia lub pe³nomocnictwo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy. W zwi±zku z powy¿szym niezbêdne jest przed³o¿enie w ofercie dokumentu zawieraj±cego pe³nomocnictwo w celu ustalenia podmiotu uprawnionego do wystêpowania w imieniu Wykonawców w sposób umo¿liwiaj±cy ich identyfikacjê. 2) W celu wykazania niepodlegania wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia w rozdziale VI wymagane jest za³±czenie do oferty o¶wiadczenia i przed³o¿enia na wezwanie dokumentów dla ka¿dego konsorcjanta oddzielnie.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany zapisów umowy w przypadku:a) wprowadzenia na podstawie odrêbnych przepisów zmiany stawek podatku od towarów i us³ug, które to zmiany wejd± w ¿ycie po dniu zawarcia umowy, a przed wykonaniem przez wykonawcê obowi±zku po wykonaniu, którego wykonawca jest uprawniony do uzyskania wynagrodzenia, wynagrodzenie wykonawcy mo¿e ulec odpowiedniemu zwiêkszeniu b±d¼ zmniejszeniu, je¿eli w wyniku zastosowania zmienionych stawek podatków ulega zmianie kwota nale¿nego podatku oraz wynagrodzenie wykonawcy uwzglêdniaj±ce podatek od towarów i us³ug,b) zmiany wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê,c) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne,d) zmiany zapisów tzw. nieistotnych dla zakresu wykonania zadania (np. poprawienie oczywistej omy³ki, zmiana adresu Wykonawcy, zmiana nazwy Wykonawcy itp.)e) zmiany stanu prawnego, który bêdzie wnosi³ nowe wymagania co do sposobu realizacji jakiegokolwiek elementu ujêtego przedmiotem zamówienia oraz nie bêdzie to zwi±zane ze zmian± zakresu i warto¶ci przedmiotu zamówienia,f) zmiany w zakresie podwykonawstwa za uprzedni± zgod± Zamawiaj±cego: powierzenie podwykonawcom innej czê¶ci us³ug ni¿ wskazana w ofercie wykonawcy, zmiana podwykonawcy na etapie realizacji us³ug.g) zmiany zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, których mowa w ustawie z dnia 4 pa¼dziernika 2018 r. o pracowniczych planach kapita³owych2. Zmiany wymienione w ust. 1 lit. b, c i g bêd± wprowadzone na pisemny wniosek Wykonawcy. Ponadto Wykonawca musi udowodniæ wp³yw zmian na warto¶æ wykonania zadania. W wyliczeniach dotycz±cych podwy¿szenia warto¶ci wykonania zadania Wykonawca winien uwzglêdniæ tylko te, które dotycz± osób bezpo¶rednio bior±cych udzia³ w wykonaniu us³ugi i zg³oszonych Zamawiaj±cemu przed dniem og³oszenia zmian, o których mowa powy¿ej.3. Zmiany umowy o których mowa w ust. 2 mog± byæ wprowadzone w nastêpuj±cym trybie: a) wykonawca zwróci siê do zamawiaj±cego z wnioskiem o dokonanie zmiany umowy, zawieraj±cym stosowne uzasadnienie. Wniosek winien byæ z³o¿ony w formie pisemnej, niezw³ocznie po zaistnieniu okoliczno¶ci powoduj±cej zmianê umowy. b) Zamawiaj±cy po zapoznaniu siê z uzasadnieniem i zbadaniu okoliczno¶ci sprawy dokona oceny zasadno¶ci zmiany umowy,c) Zmiany umowy bêd± obowi±zywaæ od dnia jego zawarcia ze skutkiem od dnia wej¶cia w ¿ycie zmian przepisów bêd±cych podstaw± do zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia albo od dnia zawnioskowanego przez Stronê je¿eli bêdzie to termin pó¼niejszy.4. Wszelkie zmiany umowy wymagaj± formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-05-12 13:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.ms.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-12 13:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

2021-05-04 Biuletyn Zamówieñ PublicznychOg³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Us³ugi

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.