Ogłoszenie z dnia 2021-05-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00030877/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-12
- 2021/BZP 00036535/01 - Modyfikacja z dnia 2021-04-20
| Ogłoszenie nr 2021/BZP 00045651 z dnia 2021-05-04 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Bankowa obsługa budżetu Miasta Sulejówek oraz jednostek organizacyjnych Miasta Sulejówek przez okres 3 lat, tj. od dnia 01.06.2021 r. do dnia 31.05.2024 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO SULEJÓWEK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269114
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Dworcowa 55
1.5.2.) Miejscowość: Sulejówek
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-070
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.7.) Numer telefonu: 22 76 06 252
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@umsulejowek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sulejowek.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.bip.sulejowek.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Bankowa obsługa budżetu Miasta Sulejówek oraz jednostek organizacyjnych Miasta Sulejówek przez okres 3 lat, tj. od dnia 01.06.2021 r. do dnia 31.05.2024 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1d84fa0e-9b68-11eb-90e5-2aec432e2be5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00045651
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001236/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.8 Bankowa obsługa budżetu Miasta Sulejówek oraz jednostek organizacyjnych Miasta przez okres 3 lat, od dnia 01.06.2021 do 31.05.2024 r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00030877/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: W.PRP.271.33.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie bankowej obsługi budżetu Miasta Sulejówek oraz jednostek organizacyjnych wchodzących w skład struktury organizacyjnej Miasta Sulejówek przez okres 3 lat, tj. od dnia 01.06.2021 r. do dnia 31.05.2024 r. na warunkach z oferty i Specyfikacji Warunków Zamówienia.2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 66110000-4 - Usługi bankowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu oferty, zgodnie z rozdziałem 14. SWZ, miały zostać zaszyfrowane i złożone w formie elektronicznej za pośrednictwem formularza dostępnego na ePUAP oraz na miniPortalu. Do dnia otwarcia ofert, wyznaczonego na dzień 30.04.2021 r. do godziny 10:00, na skrzynkę podawczą ePUAP Zamawiającego wpłynął jedyny dokument (29.04.2021 r. o godz. 18:39:30) nazwany Oferta_W.PRP.271.33.2021_7820.zip, nadawcą którego był Bank Spółdzielczy w Halinowie, ul. Piłsudskiego 56, 05-074 Halinów, adres skrzynki ePUAP:/BS_Halinow/domyslna. W dniu 30.04.2021 r. o godzinie 12.30 Zamawiający przystąpił do procedury otwarcia ofert w przedmiotowym postępowaniu.Zamawiający pobrał plik przesłany przez Wykonawcę, ze skrzynki ePUAP, nie był jednakże w stanie otworzyć przesłanych przez Wykonawcę plików, mogących zawierać ofertę w przedmiotowym postępowaniu.Podczas ściągania pliku Oferta_W.PRP.271.33.2021_7820.zip, ukazała się następująca informacja, „Brak pobranego pliku (mógł zostać przeniesiony lub …). Nawet próba odszyfrowania i otwarcia przez miniPortal wcześniej pobranego pliku się nie powiodła. Po wciśnięciu przycisku „odszyfruj ofertę” pojawił się komunikat „Rezultat deszyfrowania: Informacja o zaszyfrowanym pliku nie istniej w systemie”.Plik nie został odszyfrowany, przez co Zamawiający nie mógł zapoznać się z jego treścią. Nie było możliwości otwarcia dokumentu. Podczas wielokrotnych prób ściągania pliku i odszyfrowywania go, za każdym razem pojawiały się te same komunikaty. W związku z powyższym Zamawiający nie ma możliwości odszyfrowania i odczytania przesłanego dokumentu.Zamawiający uznał, iż w postępowaniu nie złożono w ogóle oferty. Plik, który został złożony na skrzynkę ePUAP Zamawiającego został, co prawda nazwany Oferta_W.PRP.271.33.2021_7820.zip, ale Zamawiający nie ma pewności, co ten plik zawiera, nie może zapoznać się z jego treścią oraz nie może stwierdzić, że jest to oferta.Należy uznać, że przyczyna niemożliwości zapoznania się z zawartością pliku leży po stronie Wykonawcy i w takiej sytuacji Zamawiający jest uprawniony do uznania, że oferta nie została przez tego Wykonawcę złożona (zgodnie z zasadą wyrażoną w art. 62 § 2 Kc, tj.: „oświadczenie woli wyrażone w postaci elektronicznej jest złożone innej osobie z chwilą, gdy wprowadzono je do środka komunikacji elektronicznej w taki sposób, żeby osoba ta mogła zapoznać się z jego treścią”). Należy też przy tym podkreślić, że nie jest dopuszczalne, po upływie terminu składania ofert, uzupełnienie pliku zawierającego ofertę.Zamawiający nie mogąc zapoznać się z treścią pliku, nie dokonał otwarcia ofert, a przez to nie mógł wypełnić obowiązku o niezwłocznym podaniu na stronę internetową prowadzonego postepowania informacji z sesji otwarcia ofert.W związku z brakiem możliwości otwarcia plików Zamawiający uznał, że oferta nie została przez Wykonawcę złożona.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0
| 2021-05-04 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z SULEJÓWKA
- "Zakup i dostawa wyposażenia do Zastępczych Miejsc Szpitalnych"
- "Doświetlenie ulic w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Projekt i budowa oświetlenia placów i zabaw" podziale na zadania: Zadanie 1-2.
więcej: przetargi w Sulejówku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu złotowego w wysokości do 6.600.000,00 PLN - powtórzenie
- BANKOWA OBSŁUGA BUDŻETU GMINY ZAWONIA I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH W LATACH 2026-2029
- Zakup w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu 1 pojazdu specjalnego - podnośnika koszowego
- Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Rąbino oraz jednostek organizacyjnych w latach 2026-2028
- Obsługa bankowa budżetu Gminy Inowłódz oraz jednostek organizacyjnych w latach 2026-2028
- Obsługa bankowa budżetu Gminy Jawor i jej jednostek organizacyjnych na lata 2026-2029
więcej: (3) Usługi bankowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





