eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gnojnik › Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadań objętych zamówieniem pn. "Budowa Centrum Kultury i Rekreacji w Gnojniku"



Ogłoszenie z dnia 2022-02-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadań objętych zamówieniem pn. "Budowa Centrum Kultury i Rekreacji w Gnojniku"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GNOJNIK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660683

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 363

1.5.2.) Miejscowość: Gnojnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-864

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gnojnik.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gnojnik.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-propublico.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadań objętych zamówieniem pn. "Budowa Centrum Kultury i Rekreacji w Gnojniku"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-72aa5266-6944-11ec-ae77-fe331fedffdc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00045247

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00016815/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadań objętych zamówieniem pn. "Budowa Centrum Kultury i Rekreacji w Gnojniku"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Regionalny Program Operacyjny Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00338180/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIiD.271.14.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej, elektrycznej i dendrologicznej dla zadań objętych zamówieniem pn. "Budowa Centrum Kultury i Rekreacji w Gnojniku"
2. Zadanie objęte pełnieniem funkcji Inspektora nadzoru realizowane jest przy następującym dofinansowaniu Projektu pn. "Budowa Centrum Kultury i Rekreacji w Gnojniku" w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 11 Rewitalizacja przestrzeni regionalnej, Działanie 11.2 Odnowa obszarów wiejskich.
3. Przedmiot zamówienia objętego nadzorem określa postępowanie o udzielenie zamówienia - ogłoszenie BZP nr 2021/BZP 00172627/01 z dnia 2021-09-07 r. z ewentualnymi późniejszymi zmianami; (dokumentacja postępowania http://przetargi.propublico.pl/OgloszeniaSzczegoly.aspx?MasterPage=EmptyMasterPage&id=53650).
4. Przez Inspektora Nadzoru należy rozumieć zespół wykwalifikowanych osób, posiadających stosowne uprawnienia, umiejętności i doświadczenie zapewniające zarządzanie i nadzorowanie inwestycji.
5. Wymagany zakres zadań i obowiązków Inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie nadzoru nad zadaniem inwestycyjnym:
a) Inspektor nadzoru inwestorskiego będzie odpowiedzialny za kompleksowy nadzór pod względem technicznym, merytorycznym, organizacyjnym, i czasowym nad realizacją ww. zadania w tym w szczególności za zarządzanie zadaniem inwestycyjnym, nadzór, koordynacje oraz zakończenie procesu inwestycyjnego.
b) Wskazany powyżej zakres usługi polegający na pełnieniu funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego będzie realizowany co najmniej poprzez pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego i koordynowanie czynności inspektorów nadzoru inwestorskiego zgodnie z przepisami ustawy Prawa Budowlanego, kontrolę zgodności wykonywanych robót m.in. z dokumentacją projektową, wydanymi decyzjami administracyjnymi oraz zasadami wiedzy inżynierskiej, sporządzanie raportów, koordynowanie rozliczeń finansowo-rzeczowych zadania.
c) Inspektor nadzoru inwestorskiego zobowiązany będzie do wykonywania zadań pełnego nadzoru inwestorskiego w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo Budowlane (Dz.U. z 2020 r. poz 1333 ze zm.) i innych obowiązujących przepisów prawa polskiego i Unii Europejskiej oraz prowadzenia wszelkich działań wynikających z wytycznych instytucji zarządzającej Programem, umowy o dofinansowanie projektu, założeń programowych w tym m.in. opracowanie i przygotowanie na potrzeby sprawozdawczości w ramach projektu raportów z realizacji zadania inwestycyjnego oraz wszelkich innych dokumentów niezbędnych do wypełnienia obowiązków nałożonych na Beneficjenta w związku z realizacją umowy.
6. Szczegółowy zakres obowiązków Inspektora nadzoru inwestorskiego będzie wynikał z przepisów prawa, w tym w szczególności ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - prawo Budowlane oraz wytycznych i innych dokumentów, dokumentów których mowa w pkt.4, przy czym do obowiązków Inspektora nadzoru należeć będzie także;
a) Reprezentowanie Zleceniodawcy na budowie poprzez sprawowanie kontroli prawidłowości robót budowlanych pod względem technicznym, zgodności z projektem budowlanym oraz przepisami, normami i zasadami wiedzy technicznej.
b) Sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych a w szczególności zapobieganie zastosowania wyrobów i materiałów budowlanych wadliwych i nie dopuszczonych do stosowania w budownictwie
c) Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych.
d) Wydawanie Kierownikowi budowy lub Kierownikowi robót poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienie ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych.
e) Żądanie od Kierownika budowy lub Kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdy ich kontynuacja mogłaby wywołać zagrożenie bądź spowodować niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę,
f) Udział w odbiorach częściowych i częściowych odbiorze końcowym.
g) Przybycia na każde uzasadnione wezwanie Inwestora i wykonawcy robót objętych nadzorem
h) Udzielenia na żądanie Inwestora informacji o stanie realizacji robót.
i) Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także potwierdzenie obmiaru robót jako podstawy wynagrodzenia Wykonawcy.
j) Informowanie Inwestora o postępach robót budowlanych i wszelkich okolicznościach, które mogłyby mieć wpływ na wydłużenie terminu realizacji inwestycji.
k) Dokonania odbioru robót w terminie 7 dni od dnia zgłoszenia gotowości odbioru, w tym odbiorów częściowych i odbioru końcowego wykonywanych robót budowlanych.
l) Pełnienie obowiązków Inspektora nadzoru w ścisłej współpracy z Zamawiającym
m) Utworzenie zespołu ze specjalistów branżowych posiadających stosowne uprawnienia budowlane, w celu zapewnienia prowadzenia skoordynowanego nadzoru,
n) Zapewnienie przez okres realizacji i rozliczenia robót pełnej dyspozycyjności Inspektora nadzoru budowlanego zwłaszcza w sytuacjach koniecznych interwencji lub wystąpienia uchybień w realizowanych robotach i innych sprawach budowy,
o) Zapewnienie przez okres realizacji i rozliczenia robót swojej obecności (lub pozostałych specjalistów branżowych) na budowie co najmniej jeden raz w tygodniu,
p) Posługiwanie się wyłącznie dokumentacją projektową dostarczoną przez Zamawiającego oraz zobowiązanie się do zapewnienia aby Wykonawca robót budowlanych posługiwał się tożsama dokumentacją,
q) Przeanalizowanie istniejącej dokumentacji projektowej na roboty budowlane oraz zidentyfikowanie możliwych obszarów ryzyka ewentualnych usterek i rozbieżności pomiędzy nimi i zlecenie działań naprawczych,
r) Stała współpraca z osobą sprawującą nadzór autorski i uzyskiwanie od niej opinii lub zgody na zmiany dotyczące projektu budowlanego oraz specyfikacji technicznych a także powiadamianie Zamawiającego i Projektanta w każdym przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wad w dokumentacji projektowej, o ile wystąpi taka potrzeba.
s) Weryfikacja i akceptacja otrzymanych od Wykonawcy robót budowlanych dokumentów dotyczących budowy w tym m.in. szczegółowego programu budowy, rozliczeń rzeczowo- finansowych, miesięcznych raportów o postępie robót, rozliczenia końcowego a następnie sukcesywne dostarczanie do zamawiającego wraz z pozostałą dokumentacją potwierdzająca prawidłowość realizowania robót budowlanych w ramach zadania,
t) Współuczestniczenie w kontrolach przeprowadzanych w trakcie realizacji Projektu, w tym przygotowanie niezbędnych dokumentów dla przeprowadzających kontrole i udzielenie wyjaśnień związanych z realizacją projektu.
u) Weryfikacja i zatwierdzanie po pisemnym uzgodnieniu z zamawiającym harmonogramu rzeczowo-finansowego dostarczonego przez Wykonawcę robót budowlanych,
v) Monitorowanie oraz sprawdzanie zgodności prowadzonych robót z aktualnym harmonogramem rzeczowo- finansowym w tym postępu rzeczowo- finansowego oraz osiągnięcia złożonych wskaźników rezultatu i produktu.
w) Wykonanie wszelkich innych czynności niewymienionych w niniejszym SWZ, umowie o pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego oraz umowie na roboty budowlane, które będą konieczne do prawidłowej realizacji zadania oraz zabezpieczenia interesów Zamawiającego.
x) Bieżące informowanie Zamawiającego o wszelkich problemach związanych z realizacją inwestycji
Wykonawca będzie nadzorował budowę (w trakcie realizacji) w takich odstępach czasu aby była zapewniona skuteczność nadzoru nie rzadziej jednak niż jeden raz w tygodniu (za wyjątkiem przestoju w robotach gdzie częstotliwość pobytu można ograniczyć do niezbędnego minimum) oraz na wezwanie kierownika budowy lub Zamawiającego - wizyty inspektora nadzoru inwestorskiego będą dokumentowane wpisami w dzienniku budowy. Wykonawca zobowiązany jest do organizowania i udziału w naradach koordynacyjnych przypadających w dni robocze w godzinach pracy Urzędu. Narady winny odbywać się nie rzadziej niż raz na miesiąc.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 79500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 183762,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 79500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Biuro Projektów i Doradztwa Technicznego Robert Raczyński

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Jacek Legutko Nadzory Inwestycyjne

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 871-139-80-47

7.3.3) Ulica: ul. Spokojna 3

7.3.4) Miejscowość: Brzesko

7.3.5) Kod pocztowy: 32-864

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 79500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-09-06

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.