eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Głowno › "Modernizacja dróg gminnych na terenie Gminy Głowno"



Ogłoszenie z dnia 2021-04-30


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00044976 z dnia 2021-04-30

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Modernizacja dróg gminnych na terenie Gminy Głowno”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GŁOWNO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057767

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jana Kilińskiego 2

1.5.2.) Miejscowość: Głowno

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-015

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.7.) Numer telefonu: 427191291

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gmina-glowno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.gmina-glowno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl ; https://www.bip.gmina-glowno.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Modernizacja dróg gminnych na terenie Gminy Głowno”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0499036d-8324-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00044976

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003076/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Modernizacja dróg gminnych na terenie Gminy Głowno

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00016966/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GWI.271.1.1.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie następujących zadań:Zadanie 1. ,,Remont drogi nr 120570E w miejscowości Kamień (działka nr 90 i 117, obręb Kamień)”, w skład którego wchodzą następujące prace:• roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych,• zastabilizowanie punktów granicznych pasa drogowego w sposób trwały w postaci betonowych słupków, w punktach załamania, jednak nie gęściej niż co 50 m oraz oznakowanie w sposób ułatwiający odszukanie i ewentualne odtworzenie, przy czym Zamawiający wymaga jedynie oznakowania istniejących granic pasa drogowego słupkami betonowymi z napisem „pas drogowy” bez wszczynania procedury wznowienia granic,• rozbiórka elementów dróg przez mechaniczne cięcie nawierzchni drogowych z mas mineralno-asfaltowych, grubość 5 cm oraz frezowanie nawierzchni z mas mineralno-asfaltowych, grubość 4 cm,• mechaniczne korytowanie, profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni,• stabilizacja gruntu - wykonanie warstwy wzmacniającej, grubość po zagęszczeniu 15 cm,• podbudowa z kruszywa łamanego, warstwa górna po zagęszczeniu 15 cm,• wymiana dwóch przepustów rurowych ϕ500 mm, wraz z ławami betonowymi,• umocnienie powierzchniowe skarp i dna rowów – podsypka cementowo-piaskowa grubość warstwy po zagęszczeniu 3 cm wykonanie ubezpieczenia skarp i dna płytami ażurowymi,• mechaniczne ścinanie poboczy wraz z odwozem, grubość do 10 cm,• oczyszczenie nawierzchni drogowych oraz skropienie nawierzchni asfaltem,• wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-asfaltowych, warstwa wyrównawcza w ilości średnio 100 kg/m2,• wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-asfaltowych warstwa ścieralna, grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm,• regulacja pionowa zaworów wodociągowych,• regulacja wysokościowa istniejących zjazdów,• formowanie i zagęszczenie nasypów,• oczyszczenie i odmulenie rowów z namułów, z wyprofilowaniem dna i skarp,• utwardzenie poboczy z kruszyw łamanych, warstwa górna po zagęszczeniu 10 cm,• geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza.Zadanie 2. ,,Remont drogi gminnej wewnętrznej w miejscowości Mąkolice (działka nr 1136/1 i 1136/2, obręb Mąkolice)”, w skład którego wchodzą następujące prace:• roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych,• zastabilizowanie punktów granicznych pasa drogowego w sposób trwały w postaci betonowych słupków, w punktach załamania, jednak nie gęściej niż co 50 m oraz oznakowanie w sposób ułatwiający odszukanie i ewentualne odtworzenie, przy czym Zamawiający wymaga jedynie oznakowania istniejących granic pasa drogowego słupkami betonowymi z napisem „pas drogowy” bez wszczynania procedury wznowienia granic,• rozbiórka elementów dróg przez mechaniczne cięcie nawierzchni drogowych z mas mineralno-asfaltowych, grubość 5 cm oraz frezowanie nawierzchni z mas mineralno-asfaltowych, grubość 4 cm,• mechaniczne korytowanie, profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni,• podbudowa z kruszywa łamanego, warstwa górna po zagęszczeniu 10 cm,• mechaniczne ścinanie poboczy wraz z odwozem, grubość do 10 cm,• oczyszczenie nawierzchni drogowych oraz skropienie nawierzchni asfaltem,• wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-asfaltowych, warstwa wyrównawcza w ilości średnio 100 kg/m2,• wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-asfaltowych warstwa ścieralna, grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm,• regulacja wysokościowa istniejących zjazdów,• utwardzenie poboczy z kruszyw łamanych, warstwa górna po zagęszczeniu 10 cm,• elementy bezpieczeństwa ruchu – ustawienie pionowych znaków drogowych,• geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza.Zadanie 3. ,,Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej w miejscowości Ostrołęka (działka 271, obręb Ostrołęka)”, w skład którego wchodzą następujące prace:• roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych,• zastabilizowanie punktów granicznych pasa drogowego w sposób trwały w postaci betonowych słupków, w punktach załamania, jednak nie gęściej niż co 50 m oraz oznakowanie w sposób ułatwiający odszukanie i ewentualne odtworzenie, przy czym Zamawiający wymaga jedynie oznakowania istniejących granic pasa drogowego słupkami betonowymi z napisem „pas drogowy” bez wszczynania procedury wznowienia granic,• mechaniczne rozebranie nawierzchni z mas mineralno-bitumicznych o grubości 4 cm,• mechaniczne rozebranie konstrukcji nawierzchni o grubości 15 cm,• skropienie nawierzchni drogowych asfaltem,• wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-asfaltowych warstwa wiążąca, grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm,• skropienie nawierzchni drogowych asfaltem,• wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-asfaltowych warstwa ścieralna, grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm,• utwardzenie poboczy z kruszywa łamanego lub destruktu, grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm,• geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza.W ramach zamówienia należy wykonać: roboty budowlane i czynności określone w dokumentacji, decyzjach oraz prace i czynności pomocnicze niezbędne dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, tj. prowadzenie obsługi geodezyjnej, wykonanie wymaganych badań i sprawdzeń, wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy, wykonanie dla potrzeb budowy podłączeń do mediów i ponoszenie kosztów ich zużycia, wykonanie inwentaryzacji i dokumentacji powykonawczej, itp., a także prace porządkowe terenu w rejonie realizacji robót. Wykonawca jest obowiązany prowadzić prace zgodnie z dokumentacją, w tym zgodnie z wszystkimi decyzjami, postanowieniami, uzgodnieniami i warunkami.2. Szczegółowy zakres robót zawarty jest w: • opisie technicznym do projektu budowlanego wraz z załącznikami,• ogólnych specyfikacjach technicznych,• przedmiarze robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45233226-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1093655,21

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1530160,59

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1093655,21

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów „ERBEDIM” Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7712202407

7.3.3) Ulica: Żelazna 3

7.3.4) Miejscowość: Piotrków Trybunalski

7.3.5) Kod pocztowy: 97-300

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1093655,21

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-04-30 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.