eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Konserwacja i naprawa sieciowego sprzętu do przetwarzania danych wraz z usługami w zakresie wsparcia teleinformatycznego



Ogłoszenie z dnia 2021-04-30


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00044665 z dnia 2021-04-30

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Konserwacja i naprawa sieciowego sprzętu do przetwarzania danych wraz z usługami w zakresie wsparcia teleinformatycznego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centralny Instytut Ochrony Pracy - Państwowy Instytut Badawczy

1.3.) Oddział zamawiającego: Zespół Prawno- Organizacyjny

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000018046

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Czerniakowska 16

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-701

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ilnie@ciop.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ciop.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.ciop.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Państwowy Instytut Badawczy

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Konserwacja i naprawa sieciowego sprzętu do przetwarzania danych wraz z usługami w zakresie wsparcia teleinformatycznego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6c3ee4f3-9070-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00044665

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00024266/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TA/ZP-2/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmować będzie konserwację i naprawę infrastruktury teleinformatycznej wraz z systemami zabezpieczającymi Zamawiającego. W szczególności przedmiot zamówienia obejmować będzie konserwację i naprawę sieciowego sprzętu do przetwarzania danych wraz z usługami w zakresie wsparcia teleinformatycznego poprzez świadczenie usług serwisu pogwarancyjnego serwerowego systemu wsparcia portalu (pkt. 1), serwisu pogwarancyjnego i gwarancyjnego serwerowego systemu poczty elektronicznej (pkt. 2), serwisu pogwarancyjnego systemu bezpieczeństwa infrastruktury informatycznej Instytutu i jej połączenia z Internetem wraz z systemem równoważenia ruchu na klastrach serwerów oraz jego rozbudowa o nowy nod software’owy, kompatybilny z dwoma istniejącymi nodami hardware’owymi (pkt. 3), oraz serwisu pogwarancyjnego i gwarancyjnego systemu zasilania gwarantowanego serwerowni wraz z jego modernizacją w zakresie wymiany dwóch jednostek centralnych (sterujących) i serwis pogwarancyjny systemu chłodzenia serwerowni (pkt. 4), będących w posiadaniu Zamawiającego, w okresach szczegółowo wymienionych w poszczególnych pozycjach zawartych w Załączniku nr 1 do SWZ, obejmujących wznowienia serwisu i wsparcia technicznego Producentów sprzętu oraz wznowienia serwisu i wsparcia technicznego Producentów oprogramowania oraz aktualizacji oprogramowania (pkt.1, Tabela 1 poz. 1, 2, 3, 4, 5, 6, pkt.2. Tabela 2 poz.1, 2, 3, 4, pkt. 3.1, 3.2, 3.3, 3.4, 3.5), oraz dostawę, instalację, wpięcie w istniejącą infrastrukturę Zamawiającego, konserwację i naprawę wraz z czynnościami konfiguracyjnymi nowych jednostek centralnych (sterujących) do systemu gwarantowanego zasilania (pkt. 4.1.1) oraz dostarczenie, instalacja i skonfigurowanie trzeciego nodu software’owego, w pełni kompatybilnego z istniejącymi urządzeniami wraz ze wsparciem technicznym producenta urządzeń, do klastra urządzeń równoważących ruch sieciowy (3.4.2), a także usługi świadczenia ww. serwisów pogwarancyjnych i gwarancyjnych w siedzibie Zamawiającego w Warszawie (lub w Łodzi, gdy jest to wymagane) przez Wykonawcę, zgodnie ze Szczegółową Specyfikacją Techniczną, stanowiącą Załącznik nr 1 do SWZ oraz z opisem warunków serwisu Wykonawcy zawartych w Załączniku nr 2 do SWZ.Zamówienie składa się z czterech nierozłącznych (i przenikających się wzajemnie) obszarów - Punktów zamówienia (zgodnie ze Szczegółową Specyfikacją Techniczną, stanowiącą Załącznik nr 1 do SWZ): Pkt. 1 zamówienia - świadczenie usług serwisu pogwarancyjnego serwerowego systemu wsparcia portalu;Pkt. 2 zamówienia - świadczenie usług serwisu pogwarancyjnego i gwarancyjnego serwerowego systemu wsparcia poczty elektronicznej;Pkt. 3 zamówienia - świadczenie usług serwisu pogwarancyjnego i gwarancyjnego systemu bezpieczeństwa portalu, poczty elektronicznej oraz sieci lokalnej i jej połączenia z Internetem wraz z systemem równoważenia ruchu do klastrów serwerów oraz jego rozbudowa o nowy nod software’owy, kompatybilny z dwoma istniejącymi nodami hardware’owymi.Pkt. 4 zamówienia - świadczenie usług serwisu pogwarancyjnego i gwarancyjnego systemu zasilania gwarantowanego wraz z jego modernizacją w zakresie wymiany dwóch jednostek centralnych (sterujących) oraz systemu chłodzenia gwarantowanego serwerowni i węzłów sieci LAN.Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 10 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50312300-8 - Konserwacja i naprawa sieciowego sprzętu do przetwarzania danych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32413100-2 - Rutery sieciowe

50312100-6 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji komputerów głównych

50730000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących

72250000-2 - Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów

72611000-6 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 756860,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 756860,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 756860,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): ENIGMA SYSTEMY OCHRONY INFORMACJI sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: COMP S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5261029614

7.3.3) Ulica: Jutrzenki 116

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-230

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 930937,80

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-05-15
2021-04-30 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.