eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PomiechówekModernizacja infrastruktury oświetleniowej na terenie gminy Pomiechówek.



Ogłoszenie z dnia 2025-01-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Modernizacja infrastruktury oświetleniowej na terenie gminy Pomiechówek.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pomiechówek

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000617166

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szkolna 1a

1.5.2.) Miejscowość: Pomiechówek

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-180

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@pomiechowek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pomiechowek.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://pomiechowek.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja infrastruktury oświetleniowej na terenie gminy Pomiechówek.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c4c4231d-99bc-4dd9-a643-9e9368dd30b9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00044664

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00497272

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WIZP.271.22.2024.ML

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest Modernizacja infrastruktury oświetleniowej na terenie gminy Pomiechówek. która polega na zmodernizowaniu przestarzałej infrastruktury oświetleniowej na terenie gminy Pomiechówek. Dzięki wymianie oświetlenia na energooszczędne, a także dzięki możliwości sterowania natężeniem oświetlenia, realizacja zadania przyczyni się do poprawy efektywności energetycznej tej infrastruktury.
2) Przedmiotem zamówienia jest Modernizacja infrastruktury oświetleniowej na terenie gminy Pomiechówek. poprzez wymianę nieenergooszczędnych opraw oświetleniowych oraz naświetlaczy na fabrycznie nowe oprawy i naświetlacze typu LED. Łączna planowana ilość opraw do wymiany wynosi 353 szt. natomiast łączna ilość naświetlaczy do wymiany wynosi 20 szt. Przedmiot zamówienia obejmuje również przekazanie Zamawiającemu dokumentacji technicznej zamówienia sporządzonej w języku polskim lub wraz z tłumaczeniem na język polski, w szczególności potwierdzającej spełnianie wszystkich parametrów, o których mowa w Załączniku nr 6 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia (karty katalogowe, certyfikaty, deklaracje, sprawozdania lub raporty z badań/testów, instrukcje montażu, dokumenty potwierdzające okres gwarancji producenta opraw).
3) Wymagane minimalne parametry opraw oświetleniowych określa Załącznik nr 6 do niniejszej SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia.
4) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy, stanowiącym załącznik Nr 5 do niniejszej SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 723239,27 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 800115,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 723239,27 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe „EL M” Marcin Mróz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8231673424

7.3.3) Ulica: ul. Leśna 3

7.3.4) Miejscowość: Kosów Lacki,

7.3.5) Kod pocztowy: 08-330

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 723239,27 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.