Ogłoszenie z dnia 2022-02-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00279059/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-22
- 2021/BZP 00285028/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-26
- 2021/BZP 00298705/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-03
- 2021/BZP 00302439/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa dróg gminnych - ul. Konwalii, Goździków, Klonowej w Nowych Bielicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BIESIEKIERZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920535
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 103
1.5.2.) Miejscowość: Biesiekierz
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-039
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.7.) Numer telefonu: +48 94 3180 955
1.5.8.) Numer faksu: +48 94 3180 940
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@biesiekierz.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.biesiekierz.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://bip.biesiekierz.eu/index.php?id=102&rp=11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa dróg gminnych - ul. Konwalii, Goździków, Klonowej w Nowych Bielicach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4237b6a6-4b7f-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00044452
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000337/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Budowa dróg gminnych - ul. Konwalii, Gożdzików, Klonowej w Nowych Bielicach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00279059/04
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: UG.SR.271.7.2021.KK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 4848843,42 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiot zamówienia stanowi realizacja zadania pn. Budowa dróg gminnych - ul. Konwalii, Goździków, Klonowej w Nowych Bielicach.
2) Przedmiot zamówienia jest dofinansowany ze środków pochodzących z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych.
3) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
a) wykonanie robót budowlanych podlegających na budowie dróg na ul. Krokusów, Konwalii, Goździków, odcinek ul. Klonowej, a w szczególności:
roboty rozbiórkowe istniejących nawierzchni, ogrodzeń,
roboty ziemne,
wycinka drzew i krzewów kolidujących z inwestycją,
przebudowa sieci uzbrojenia terenu,
zabezpieczenie sieci uzbrojenia terenu,
wykonanie krawężników, obrzeży i oporników,
wykonanie nowej pełnej konstrukcji projektowanej drogi (jezdnia, chodniki),
przebudowa/budowa zjazdów,
wykonanie odwodnienia pasa drogowego (za pomocą projektowanej kanalizacji deszczowej),
rozbudowa sieci elektrycznej oświetlenia ulicznego,
wykonanie oznakowania poziomego i pionowego,
roboty wykończeniowe (plantowanie, humusowanie, nasadzenia).
b) wykonanie robót budowlanych podlegających na przebudowie dróg – odcinek ul. Klonowej od km 0+000 do km 0+379,32, a w szczególności:
roboty rozbiórkowe istniejących nawierzchni zjazdów, ogrodzeń,
frezowanie warstwy bitumicznej jezdni,
roboty ziemne,
wycinka krzewów kolidujących z inwestycją,
wycinka drzew,
przebudowa sieci uzbrojenia terenu,
zabezpieczenie sieci uzbrojenia terenu,
wykonanie krawężników, obrzeży i oporników, ścieków betonowych,
budowa ciągu pieszego,
wykonanie nowej warstwy bitumicznej jezdni,
przebudowa zjazdów,
wykonanie odwodnienia pasa drogowego (za pomocą projektowanej kanalizacji deszczowej),
budowa sieci elektrycznej oświetlenia ulicznego,
wykonanie oznakowania poziomego i pionowego,
roboty wykończeniowe (plantowanie, humusowanie, nasadzenia).
4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań Zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:
a) opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik nr 8 do SWZ,
b) dokumentacja projektowa, stanowiąca załącznik nr 7 do SWZ,
c) projektowane postanowienia umowy, stanowiące załącznik nr 6 SWZ.
Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
UWAGA: Załączone przedmiary robót mają charakter pomocniczy. Podstawą do wyceny robót jest dokumentacja projektowa.
5) Gwarancja i rękojmia
- Wymagany okres gwarancji na wykonany przedmiot umowy – min. 60 miesięcy, maks. 84 miesiące (termin gwarancji stanowi jedno z kryterium oceny ofert, zgodnie z Rozdziałem III ust. 5 SWZ).
- Wymagany okres rękojmi na wykonany przedmiot umowy – równy okresowi gwarancji.
6)Jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, dopuszcza się zaoferowanie rozwiązań równoważnych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jakościowych oraz funkcjonalnych itp. i pod warunkiem, że ich zastosowanie nie spowoduje konieczności dokonania zmian rozwiązań zawartych w dokumentacji, a także zostanie zatwierdzone przez przedstawicieli Zamawiającego. Jeżeli Zamawiający nie podaje minimalnych parametrów, które by tę równoważność potwierdzały – Wykonawca obowiązany jest zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadający się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku, Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa wart. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do autora dokumentacji projektowej o opinię na temat oferowanych materiałów lub urządzeń. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o przyjęciu materiałów lub urządzeń równoważnych albo odrzuceniu oferty z powodu braku równoważności
7) Zamawiający stawia wymóg w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2020 r., poz. 1320) osób wykonujących niżej wskazane czynności w zakresie realizacji zamówienia.
Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia:
prace ogólnobudowlane, roboty rozbiórkowe, roboty ziemne, roboty wykończeniowe, wykonujących podbudowy, układających nawierzchnie drogowe, krawężniki, obrzeża, ścieki oraz operujących koparką, zagęszczarką, równiarką, spycharką, walcem, ubijakiem, frezarką, rozkładarką mas bitumicznych, wibratorem powierzchniowym i innymi niezbędnymi do wykonania przedmiotu zamówienia maszynami budowlanymi, wykonujących prace remontowe, naprawcze, montażowe i elektromontażowe w zakresie instalacji elektrycznych oraz instalacji sanitarnych.
Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę nie dotyczy osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu przepisów prawa budowlanego (kierownika budowy, kierowników robót) oraz osób świadczących usługi na budowie w ramach własnej działalności gospodarczej .
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31527200-8 - Oświetlenie zewnętrzne
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5521810,71 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10455000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5521810,71 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DOMAR Kazimierz Domaracki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6691400419
7.3.3) Ulica: Tatów 3
7.3.4) Miejscowość: Tatów
7.3.5) Kod pocztowy: 76-039
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE KAZIMIERZ DOMARACKI
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE KAZIMIERZ DOMARACKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5521810,71 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-10-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI BIESIEKIERZ
więcej: przetargi BIESIEKIERZ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "PRZEBUDOWA DROGI WEWNĘTRZNEJ W MIEJSCOWOŚCI JASIENICA DOLNA (DZ. NR. 410/4)"
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z zagospodarowaniem terenu w miejscowości Rożno-Parcele, gmina Aleksandrów Kujawski
- Przebudowa instalacji gazu celem podłączenia dwóch gazowych kotłów kondensacyjnych oraz montaż powietrznych pomp ciepła "Modernizacja kotłowni gazowej z zastosowaniem OZE dla budynku WCO i W w W-iu
- Konserwacje i remonty leśnych dróg gruntowych na terenie Nadleśnictwie Lębork w 2025 r.
- Przebudowa i wzmocnienie muru oporowego przy SP6"
- "Wymiana źródeł ciepła w Ośrodku Natura Rerum - etap I (postępowanie powtórzone)"
więcej: Oświetlenie zewnętrzne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.