eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rybnik › Rozbudowa ul. Śniadeckiego (projektuj i buduj)

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-04-29


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00043946 z dnia 2021-04-29

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa ul. Śniadeckiego (projektuj i buduj)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO RYBNIK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255430

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Bolesława Chrobrego 2

1.5.2.) Miejscowość: Rybnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-200

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 324392302

1.5.8.) Numer faksu: 324224124

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam_pub@um.rybnik.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.um.rybnik.eu/Default.aspx?Page=112&Id=ZP.271.15.2021

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa ul. Śniadeckiego (projektuj i buduj)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a367da6f-9216-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00043946

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000453/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.13 Rozbudowa ul. Śniadeckiego (projektuj i buduj)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00028140/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.15.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 2235775,00 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 813008,13 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa ul. Śniadeckiego w formule projektuj i buduj. 1. Opracowanie dokumentacji projektowej obejmującej:- wykonanie przebudowy konstrukcji jezdni wraz z nawierzchnią z betonu asfaltowego KR2, - wykonanie przebudowy konstrukcji chodników oraz zjazdów indywidualnych i publicznych wraz z nawierzchnią z kostki betonowej brukowej bez fazowej,- opracowanie przebudowy istniejącej kanalizacji deszczowej,- opracowanie przebudowy istniejącego oświetlenia ulicznego, - opracowanie przebudowy istniejących sieci i urządzeń obcych,- opracowanie tymczasowej i docelowej organizacji ruchu.2. Wykonanie zadania zgodnie z dokumentacją projektową zatwierdzoną przez Zamawiającego.Długość odcinka ul. Śniadeckiego od ul. Patriotów do ul. Józefa Lompy do zaprojektowania i wykonania to ok. 275 m. Jezdnia o szerokości 4,00 m i chodniki po obu stronach o szerokości 2,00 m oraz pas postojowy o szerokości 2,0 – 5,0 m po obu stronach. Długość odcinka kanalizacji deszczowej do zaprojektowania i wykonania – ok. 300 m.Długość odcinka oświetlenia ulicznego do zaprojektowania i wykonania – ok. 300 m.Zakres robót będzie wykonany w istniejącym pasie drogowym.Ogólne wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówieniaZamawiający wymaga zastosowania materiałów dopuszczonych do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie.Dojścia i chodnik należy wykonać z kostki betonowej bezfazowej w kolorze szarym z uwzględnieniem 20% koloru grafitowego.Wjazdy do posesji wykonać w całości z kostki betonowej bezfazowej w kolorze czerwonym. Zamawiający informuje, że nie można wykorzystywać materiału z korytowania i rozbiórek.Studnie rewizyjne żelbetowe należy zakończyć włazem żeliwnym typu ciężkiego D400 kN, z żeliwa szarego. Studzienki ściekowe należy zakończyć wpustem jezdniowym żeliwnym klasy D400 kN, z żeliwa szarego, z zawiasem i ryglem.Podbudowę z kruszywa łamanego należy wykonać z nowego materiału naturalnego o zawartości ziaren o powierzchni przekruszonej i łamanej C90/3. Zamawiający nie dopuszcza zastosowania materiałów z odzysku (korytowania i rozbiórek) i recyklingu.Oznakowanie poziome winno być wykonane jako grubowarstwowe.Wykonawca jest zobowiązany do wykonania i zatwierdzenia tymczasowej organizacji ruchu na koszt własny. Zobowiązany jest również do wprowadzenia, utrzymania i likwidacji tymczasowej organizacji ruchu związanej z przebudową ulicy Śniadeckiego zgodnie z zatwierdzeniem i dokumentacją projektową na koszt własny.Do mieszanek mineralno-bitumicznych Zamawiający nie zezwala na stosowanie granulatu asfaltowego z frezu asfaltowego. Materiały z rozbiórki we wszystkich branżach przedmiarowych, które Zamawiający uzna za przydatne do ponownego wykorzystania, na polecenie Zamawiającego na własny koszt należy dostarczyć na bezzwrotnych paletach do siedziby Rybnickich Służb Komunalnych i powinny być układane w następujący sposób:1) kształtka betonowa 6 cm w ilości – 10 warstw / na palecie 8 cm w ilości – 8 warstw / na palecie2) krawężniki drogowe w ilości 10 sztuk / na palecie (2 warstwy po 5 szt. na warstwie)3) płyty 35x35 ilości 60 sztuk / na palecie – 10 warstw po 6 szt. na warstwie.Inne niewskazane wyżej materiały należy układać w sposób wskazany przez kierownika magazynu RSK lub magazynierów.Drzewo pochodzące z wycinki jest własnością Zamawiającego i należy dostarczyć w godz. 7:00-13:00 za potwierdzeniem odbioru do Zarządu Zieleni Miejskiej z siedzibą w Rybniku przy ul. Pod Lasem, w następujący sposób:1) kłodzina pni, konary o średnicy powyżej 20 cm i długości od 2,5 m do 3 m – zostają przejęte nieodpłatnie,2) konary o średnicy 10 do 20 cm i długości max. 2,5 m – zostają przejęte nieodpłatnie,3) gałęzie, karpa także w formie zrąbek – zostają przejęte odpłatnie.Protokół z przekazania drewna będzie podstawą dokonania rozliczenia wycinki.Wyjaśnienie nazewnictwa:Kłodzina pnia- cała grubizna od ziemi do miejsca, gdzie korona przechodzi w formę wielokonarową,Konary – gałęzie, których średnica u nasady wynosi min. 10 cm,Gałęzie – wszystkie gałęzie, których średnica jest mniejsza niż 10 cm,Karpa – pniak po wycięciu na powierzchni ziemi z częścią korzeni (po wykarczowaniu)Roboty mają być prowadzone w sposób zapewniający przejazd i dojścia do wszystkich obiektów mieszkalnych, handlowych i innych instytucji zlokalizowanych wzdłuż ulicy. Roboty winny być realizowane odcinkami.Wykonawca zobowiązany jest uzyskać wszystkie zezwolenia i zgody na wejście w teren oraz uzgodnienia branżowe niezbędne do uzyskania decyzji administracyjnych, umożliwiających wykonanie robót budowlanych.Złącza (podłużne i poprzeczne) nawierzchni bitumicznej należy pokryć taśmą przylepną asfaltowo-kauczukową o grubości 4mm. Taśmę należy zastosować przy krawężnikach i elementach żeliwnych.Regulacja żeliwnych kratek ściekowych wpustów ulicznych należy wykonać przy użyciu mrozoodpornej, szybkowiążącej, nie kurczącej się zaprawie na bazie cementu modyfikowana tworzywem sztucznym. Zamawiający udostępni bezpłatnie na potrzeby realizacji umowy wszelkie posiadane materiały i informacje, o ile ich udostępnianie nie jest regulowane odrębnymi przepisami lub zapisami odrębnych umów lub licencji.Krawężniki wystające wzdłuż jezdni przy chodniku należy wynieść na wysokość 12 cm, krawężnik najazdowy wzdłuż zjazdów indywidualnych i wzdłuż zjazdów publicznych na wysokość 2-4 cm. Na zakończeniu zjazdów (w granicy pasa drogowego) należy zastosować krawężnik wtopiony12x25 cm. Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia minimalnego terminu usunięcia wad do 14 dni.Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia minimum 60 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane, zastosowane materiały i oznakowanie pionowe oraz minimum 36 miesięcznej gwarancji na oznakowanie poziome grubowarstwowe, licząc od dnia odbioru końcowego.Zamawiający zakłada, że roboty będą prowadzone w systemie dwuzmianowym z uwzględnieniem ciszy nocnej od godz. 22.00 – 06.00.Przed przystąpieniem do robót budowlanych, oraz po ich zakończeniu obowiązkiem Wykonawcy jest sporządzenie inwentaryzacji stanu technicznego obiektów budowlanych. Zakres inwentaryzacji winien obejmować między innymi: przedmiot i cel inwentaryzacji, lokalizację obiektu na gruncie wraz z załącznikiem mapowym, stan zagospodarowania nieruchomości wraz z ogrodzeniem, stan techniczno-użytkowy wraz z opisem elewacji budynku, dokumentację zdjęciową. Inwentaryzację nieruchomości winien wykonać rzeczoznawca (osoba posiadająca stosowne uprawnienia). Do inwentaryzacji winno być załączone pisemne oświadczenie właściciela obiektu budowlanego, że zapoznała się z inwentaryzacją i nie wnosi (albo wnosi) do inwentaryzacji uwagi (uwagi wpisać w oświadczeniu albo załączniku do oświadczenia). W związku z wymaganiami ustawy Prawo ochrony środowiska oraz zapisami „Programu Ochrony Powietrza dla stref województwa śląskiego, w których stwierdzone zostały ponadnormatywne poziomy substancji w powietrzu”, Zamawiający informuje, że w trakcie prowadzenia prac budowlanych będzie wymagał zastosowania technologii wykonania robót, które ograniczają do minimum pylenie stosowanych materiałów budowlanych oraz są nieuciążliwe dla środowiska. Szczególnie dla Zamawiającego jest ważne, by w trakcie prowadzenia prac budowlanych były zachowane zasady:1. Zraszania wodą terenu budowy w okresach suszy.2. Stosowania zabezpieczeń pylistych materiałów sypkich przed rozwiewaniem (przykrycie plandekami, zraszanie).3. Transportu materiałów sypkich samochodami wyposażonymi w plandeki ograniczające pylenie przewożonych materiałów.4. Stosowania gotowych mieszanek budowlanych przygotowywanych w wytwórniach.Ponadto, Zamawiający będzie prowadził monitoring pojazdów opuszczających plac budowy pod kątem ograniczenia zanieczyszczenia dróg. W przypadku stwierdzenia uchybień, które zagrażają środowisku naturalnemu i są niezgodne z przepisami polskiego prawa i powyższymi zapisami, Zamawiający wstrzyma prowadzenie robót.Wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy:dokumentacja projektowa ma obejmować zastosowanie na wszystkich przejściach dla pieszych i zjazdach obniżenie krawężników o wysokości do 2-4 cm.W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.Zamawiający poniżej określa czynności w zakresie realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy: 1) część drogowa:- czynności demontażu istniejącej konstrukcji drogi, chodników i zjazdów, wykonania nowej konstrukcji i nawierzchni drogi, chodników i zjazdów oraz regulacji urządzeń obcych,- czynności wykonania oznakowania pionowego i poziomego,2) część kanalizacyjna:- czynności wykonania przebudowy ciągu kanalizacji deszczowej, 3) część oświetleniowa:- czynności wykonania przebudowy kabli ziemnych, montaż oświetlenia ulicznego,4) część zabezpieczenia sieci i urządzeń obcych:- czynności wykonania przebudowy, zabezpieczenia i przełożenia kabli sieci energetycznej – siec elektroenergetyczna. - czynności wykonania przebudowy kabli ziemnych i sieci napowietrznej – sieć teletechniczna,- czynności wykonania przebudowy, zabezpieczenia sieci kanalizacji sanitarnej – sieć kanalizacji sanitarnej,- czynności wykonania przebudowy, zabezpieczenia sieci kanalizacji ogólnospławnej – sieć kanalizacji ogólnospławnej,- czynności wykonania przebudowy, zabezpieczenia sieci gazowej – sieć gazowa,- czynności wykonania przebudowy, zabezpieczenia sieci wodociągowej – sieć wodociągowa.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią program funkcjonalno-użytkowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71355000-1 - Usługi pomiarowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione, ponieważ cena złożonej w postępowaniu oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. (Podstawa prawna unieważnienia: art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.)

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1372280,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1372280,00

2021-04-29 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.