Og³oszenie z dnia 2021-04-29
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00085896/01 - Wynik z dnia 2021-06-17
Og³oszenie nr 2021/BZP 00043840 z dnia 2021-04-29 |
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa odcinka sieci wodoci±gowej w ulicy Ogrodowej w miejscowo¶ci Witkowice
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina K³omnice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151397983
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Stra¿acka 20
1.5.2.) Miejscowo¶æ: K³omnice
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-270
1.5.4.) Województwo: ¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Czêstochowski
1.5.7.) Numer telefonu: 34/3281-122 wew.122
1.5.8.) Numer faksu: 34/3281-121
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: astepien@klomnice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.klomnice.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa odcinka sieci wodoci±gowej w ulicy Ogrodowej w miejscowo¶ci Witkowice
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-0c01d04a-a8e3-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00043840
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-04-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00004113/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.1 Rozbudowa sieci wodoci±gowej w Gminie K³omnice w tym rozbudowa sieci wodoci±gowej w miejscowo¶ci Karczewice oraz Witkowice
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/klomnice/proceedings3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/klomnice/proceedings
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1)Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim za po¶rednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/klomnice/proceedings 2) Instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotycz±ce w szczególno¶ci logowania, sk³adania wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, sk³adania ofert oraz innych czynno¶ci podejmowanych w niniejszym postêpowaniu znajduj± siê w zak³adce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje 3) Informacje dotycz±ce odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu sk³adania i otwarcia ofert Zamawiaj±cy bêdzie zamieszcza³ na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, bêdzie przekazywana w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy. 4)Zamawiaj±cy, zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformazakupowa.pl, tj.: a)sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s, b)komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, c)zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0, d)w³±czona obs³uga JavaScript, e)zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,f)Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa siê za pomoc± protoko³u TLS 1.3. g)Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar. 5)Maksymalny rozmiar jednego pliku przesy³anego za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielko¶æ pliku to maksymalnie 500 MB. 6)Zamawiaj±cy wymaga, by formaty dokumentów sporz±dzanych przez Wykonawcê by³y zgodne z za³±cznikiem nr 2 do rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych i jednocze¶nie rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf 7)W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: a).zip b).7Z 8)W¶ród formatów powszechnych a NIE wystêpuj±cych w rozporz±dzeniu wystêpuj±: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty z³o¿one w takich plikach zostan± uznane za z³o¿one nieskutecznie. 9)Zamawiaj±cy zwraca uwagê na ograniczenia wielko¶ci plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max 10MB, oraz na ograniczenie wielko¶ci plików podpisywanych w aplikacji eDoApp s³u¿±cej do sk³adania podpisu osobistego, który wynosi max 5MB. 10)Ze wzglêdu na niskie ryzyko naruszenia integralno¶ci pliku oraz ³atwiejsz± weryfikacjê podpisu, zamawiaj±cy zaleca, w miarê mo¿liwo¶ci, przekonwertowanie plików sk³adaj±cych siê na ofertê na format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PAdES. 11)Pliki w innych formatach ni¿ PDF zaleca siê opatrzyæ zewnêtrznym podpisem XAdES. Wykonawca powinien pamiêtaæ, aby plik z podpisem przekazywaæ ³±cznie z dokumentem podpisywanym. 12)Zaleca siê, aby komunikacja z wykonawcami odbywa³a siê tylko na Platformie za po¶rednictwem formularza “Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”, nie za po¶rednictwem adresu email.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych), dalej "RODO", informujê, ¿e:1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urz±d Gminy K³omnice ul. Stra¿acka 20, 42-270 K³omnice 2) inspektorem ochrony danych osobowych w Urzêdzie Gminy K³omnice jest Pani Katarzyna Duda, kontakt: tel. 34/3281-122 wew.1233) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na zadania pn.: „Budowa odcinka sieci wodoci±gowej w ulicy Ogrodowej w miejscowo¶ci Witkowice”nr IZI-IZ.271.5.2021 prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 i 2 p.z.p.5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 p.z.p., przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach p.z.p., zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z p.z.p.;7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;8) posiada Pani/Pan: na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych; na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ; na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;9) nie przys³uguje Pani/Panu: w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.".
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IZI-IZ.271.5.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: „Budowa odcinka sieci wodoci±gowej w ulicy Ogrodowej w miejscowo¶ci Witkowice”Zakres robót obejmuje w szczególno¶ci:-Budowê odcinka sieci wodoci±gowej od punktu Pw1 – punktu w³±czenia do istniej±cego wodoci±gu w100 na wysoko¶ci posesji ul. Ogrodowa 23 nr dzia³ki 2312 do punktu Pw2 to jest w³±czenia do istniej±cego wodoci±gu w150 w ul. G³ównej oraz odcinek od punktu Pw3 – punktu koñcowego istniej±cego wodoci±gu w125 w ul. Spokojnej do punktu Pw4 to jest po³±czenia go z planowanym do budowy wodoci±giem w ulicy Ogrodowej na wysoko¶ci dzia³ki nr 2371. Zgodnie z dokumentacj± projektow±.-D³ugo¶æ podstawowego odcinka wodoci±gu (w ul. Ogrodowej) wynosi 973,0m, a d³ugo¶æ odcinka wodoci±gu w ul. Spokojnej z po³±czeniem w ul. Ogrodowej wynosi 55m.-£±czna d³ugo¶æ sieci wodoci±gowej przeznaczonej do budowy wynosi 1028m.-Po³±czenia sieci wodoci±gowej z istniej±cymi wodoci±gami nale¿y wykonaæ wg schematu wêz³ów. -Sieæ wodoci±gow± nale¿y u³o¿yæ na g³êboko¶ci oko³o 1,7m i wykonaæ z rur ci¶nieniowych PCV SDR 26 PN 10 - ɸ 125/4,8mm ³±czonych na uszczelkê gumow±. Do po³±czeñ ko³nierzowych stosowaæ nale¿y ¶ruby ze stali nierdzewnej. Sieæ wodoci±gow± nale¿y wyposa¿yæ w 8 hydrantów DN80 z tego 4 nadziemne (g³ownie na skrzy¿owaniach) i 4 podziemne.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodoci±gów i ruroci±gów do odprowadzania ¶cieków
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie ruroci±gów i kabli
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. Na podstawie art. 112 ustawy PZP Zamawiaj±cy okre¶la warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczymZamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej o ile wynika to z odrêbnych przepisówZamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie3) sytuacji ekonomicznej lub finansowejZamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowejDysponowanie osob± zdoln± do wykonania zamówienia, która bêdzie uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia pe³ni±c funkcjê kierownika budowy posiadaj±c± uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci robotami budowlanymi o specjalno¶ci z bran¿y wodoci±gowej lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów, a które uprawniaj± do pe³nienia tych funkcji w wymaganym zakresie.2. Zamawiaj±cy w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej – dopuszcza ³±czne spe³nienie warunku przez Wykonawców3. Zamawiaj±cy mo¿e na ka¿dym etapie postêpowania uznaæ, ¿e Wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli posiadanie przez Wykonawcê sprzecznych interesów w szczególno¶ci zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia. 4. W przypadku robót, których warto¶æ zosta³a wyra¿ona w umowie w innej walucie ni¿ PLN nale¿y dokonaæ przeliczenia tej waluty na PLN przy zastosowaniu ¶redniego kursu NBP na dzieñ zakoñczenia robót (w przypadku robót rozliczanych wy³±cznie w walutach innych ni¿ PLN)5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: O¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania (Za³±cznik nr 4 do SWZ)
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. O¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu (za³±cznik nr 3 do SWZ) 2. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami. – za³±cznik nr 7 do SWZ
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia (mo¿liwo¶æ sk³adania jednej oferty przez dwa lub wiêcej podmiotów np. konsorcjum, spó³kê cywiln±). W takim przypadku:a) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia musz± ustanowiæ pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - nie dotyczy spó³ki cywilnej, o ile upowa¿nienie/pe³nomocnictwo do wystêpowania w imieniu tej spó³ki wynika z do³±czonej do oferty umowy spó³ki b±d¼ wszyscy wspólnicy podpisz± ofertê.b) Wszelka korespondencja bêdzie prowadzona przez Zamawiaj±cego wy³±cznie z pe³nomocnikiem.c) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia przed³o¿± wraz z ofert± stosowne pe³nomocnictwo. Nie dotyczy to spó³ki cywilnej, o ile upowa¿nienie/pe³nomocnictwo do wystêpowania w imieniu tej spó³ki wynika z do³±czonej do oferty umowy spó³ki.d) Pe³nomocnictwo, o którym mowa powy¿ej, mo¿e wynikaæ albo z dokumentu pod tak± nazw± albo z umowy podmiotów wspólnie sk³adaj±cych ofertê (do³±czonej do oferty)e) Pe³nomocnictwo do z³o¿enia oferty powinno posiadaæ tak± sam± formê jak oferta. Pe³nomocnictwo sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w postaci elektronicznej opatrzonej elektronicznym podpisem kwalifikowanym lub elektronicznym podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym.f) Oferta musi byæ podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowi±zywa³a wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.g) W przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienia przez Wykonawców, o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. O¶wiadczenia te potwierdzaj± spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia (¿aden z Wykonawców wspólnie sk³adaj±cych ofertê nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu z postêpowania, co oznacza, i¿ o¶wiadczenie w tym zakresie musi z³o¿yæ ka¿dy z Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±; o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u sk³ada podmiot, który w odniesieniu do danego warunku udzia³u w postêpowaniu potwierdza jego spe³nianie).h) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia do oferty nale¿y do³±czyæ o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp (wzór Za³±cznik nr 6 do SWZ).6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Strony maj± prawo do zmiany postanowieñ umownych w nastêpuj±cych sytuacjach:1) w przypadku wyst±pienia niekorzystnych warunków atmosferycznych trwaj±cych d³u¿ej ni¿ 7 dni kalendarzowych uniemo¿liwiaj±cych prawid³owe wykonanie robót, w szczególno¶ci z powodu technologii realizacji prac okre¶lonej w STWiOR, je¿eli konieczno¶æ wykonania prac w tym okresie nie jest nastêpstwem okoliczno¶ci za które Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ. Wyd³u¿enie terminu zakoñczenia robót w tym przypadku mo¿e nast±piæ jedynie o okres trwania przyczyn, z powodu których bêdzie zagro¿one dotrzymanie terminu zakoñczenia robót,2) w przypadku konieczno¶ci wykonania robót zamiennych, lub innych robót niezbêdnych do wykonania przedmiotu umowy ze wzglêdu na zasady wiedzy technicznej, oraz udzielenia zamówieñ dodatkowych, które wstrzymuj± lub opó¼niaj± realizacjê przedmiotu umowy, wyst±pienia niebezpieczeñstwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbêdnym do unikniêcia lub usuniêcia tych kolizji,3) w przypadku wyst±pienia opó¼nieñ w wydawaniu decyzji, zezwoleñ, uzgodnieñ, itp., do wydania których w³a¶ciwe organy s± zobowi±zane na mocy przepisów prawa, je¿eli opó¼nienie przekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa, w którym ww. decyzje powinny zostaæ wydane oraz nie s± nastêpstwem okoliczno¶ci, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ,4) w przypadku wyst±pienia Si³y wy¿szej uniemo¿liwiaj±cej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami.2. Wszelkie zmiany umowy s± dokonywane przez umocowanych przedstawicieli Zamawiaj±cego i Wykonawcy w formie pisemnej w drodze aneksu do umowy, pod rygorem niewa¿no¶ci.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-05-14 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/klomnice/proceedings
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-14 09:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-06-12
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Wszelkie pozosta³e informacje Zamawiaj±cy zawar³ w SWZ2021-04-29 Biuletyn Zamówieñ Publicznych | Og³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI K£OMNICE
wiêcej: przetargi K£OMNICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa drogi gminnej nr 350901W Wrzos - Jab³onna
- "Budowa sieci wodoci±gowych w miejscowo¶ciach: Bartków, Kolonia Strzelce i Miodary.
- Przebudowa i rozbudowa budynku us³ugowego w zwi±zku ze zmian± sposobu u¿ytkowania na budynek u¿yteczno¶ci publicznej o funkcji kulturowej, na dzia³ce nr 756 obrêb Linia, gmina Linia
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje boisko - Orlik 2012" wraz z budow± pumptracku w Sianowie przy ul. A. Mickiewicza.
- Przebudowa drogi gminnej nr 106007N w miejscowo¶ci Majewo na dz. nr 320 i 375 obr. Majewo, Gmina Milejewo
- Rozbudowa biokompostowni w Gminie Dzierzgoñ wraz z wyposa¿eniem
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.