Ogłoszenie z dnia 2021-04-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00023113/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-25
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00043699 z dnia 2021-04-29 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
07 Usługa przetwarzania odpadów oznaczonych w klasyfikacji odpadów kodem 19 12 12 – inne odpady (w tym zmieszane substancje i przedmioty) z mechanicznej obróbki odpadów inne niż wymienione w 19 12 11
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: "EKO DOLINA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191680713
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Parku Krajobrazowego 99
1.5.2.) Miejscowość: Łężyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 84-207
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.7.) Numer telefonu: +48 58 672 50 00
1.5.8.) Numer faksu: +48 58 672 74 74
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@ekodolina.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://ekodolina.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/ekodolina1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
wskazany w art. 4 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
07 Usługa przetwarzania odpadów oznaczonych w klasyfikacji odpadów kodem 19 12 12 – inne odpady (w tym zmieszane substancje i przedmioty) z mechanicznej obróbki odpadów inne niż wymienione w 19 12 112.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9f5f8880-8d6a-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00043699
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00023113/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZP-P/07/2021/pre-RDF
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 11580669,60 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Frakcja odpadów balastowych o wartości energetycznej z procesu sortownia zmieszanych odpadów komunalnych, o średnicy 80-160 mm, w ilości 10.850 Mg (+/-) 10 Mg (różnice ilościowe mogą wynikać z warunków magazynowych oraz z zastosowanych rozwiązań technicznych i technologicznych systemu wagowego), jednak nie mniej niż 586 Mg (minimum świadczenia).Opakowanie Odpadów: luzem4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90513000-6 - Usługi obróbki i usuwania odpadów, które nie są niebezpieczne
90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 5790334,80 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Frakcja odpadów balastowych o wartości energetycznej z procesu sortownia zmieszanych odpadów komunalnych, o średnicy 80-160 mm, w ilości 10.850 Mg (+/-) 10 Mg (różnice ilościowe mogą wynikać z warunków magazynowych oraz z zastosowanych rozwiązań technicznych i technologicznych systemu wagowego), jednak nie mniej niż 586 Mg (minimum świadczenia).Opakowanie Odpadów: luzem4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90513000-6 - Usługi obróbki i usuwania odpadów, które nie są niebezpieczne
90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 5790334,80 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6374602,80
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6374602,80
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6374602,80
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Novago Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 569-000-16-97,
7.3.3) Ulica: Grzebskiego 10
7.3.4) Miejscowość: Mława
7.3.5) Kod pocztowy: 06-500
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6374602,80
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawneNa podstawie art. 255 pkt. 2 oraz art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. 2019.2019 z późn. zm.), zwanej dalej ustawą Zamawiający tj. „EKO DOLINA” Sp. z o.o. unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na: Usługa przetwarzania odpadów oznaczonych w klasyfikacji odpadów kodem 19 12 12 – inne odpady (w tym zmieszane substancje i przedmioty) z mechanicznej obróbki odpadów inne niż wymienione w 19 12 11 w części 2Uzasadnienie faktyczneZamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie cz. 2 zamówienia kwotę 6.253.561,59 zł brutto. W postępowaniu do upływu terminu składania ofert tj. 08.04.2021r. do godz. 13:00 na część nr 2 wpłynęły dwie oferty, z których najkorzystniejsza (z ofert nie podlegających odrzuceniu) została złożona przez Wykonawcę Novago Sp. z o. o. Ul. Grzebskiego 10, 06-500 Mława. Łączna cena brutto, która Wykonawca zaoferował za wykonanie części nr 2 zamówienia wynosi kwotę 6.433.246,80 zł brutto. Ponadto Zamawiający w rozdziale V SWZ wskazał, „iż jednemu Wykonawcy udzielone może być zamówienie tylko na jedną część” oraz uzasadnił powody tego ograniczenia. W związku z faktem, iż na część nr 1 zamówienia wybrana została oferta Wykonawcy Novago Sp. z o. o., czyli Wykonawcy, którego oferta na część nr 2 nie podlega odrzuceniu, to Zamawiający zgodnie z postanowieniami SWZ nie udziela mu zamówienia na tą część. Mając na uwadze powyższe oraz fakt, iż Zamawiający nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty nie podlegającej odrzuceniu, unieważnienie części nr 2 postępowania stało się konieczne.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6075518,40
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6433246,80
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
2021-04-29 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI ŁĘŻYCE
- (23) Sukcesywne dostawy gliny
- (12) Dostawa wraz z montażem i serwisowaniem pomp MBR
- (24) SUKCESYWNE DOSTAWY MIESZANKI PIASKOWO-ŻWIROWEJ
- (18) Dostawa samochodu ciężarowego wraz z systemem hakowym
- (20) Grupowe pracownicze ubezpieczenie na życie pracowników "EKO DOLINA" Sp. z o. o. i członków ich rodzin w latach 2024-2026
więcej: przetargi ŁĘŻYCE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór odpadów komunalnych z terenu Gminy Siekierczyn
- Sukcesywne rozdrabnianie odpadów wielkogabarytowych i odpadów zielonych przy użyciu mobilnej rozdrabniarki wyposażonej w separator elektromagnetyczny
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 05 03
- ODBIERANIE I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH Z TERENU GMINY REGIMIN
- Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadu o kodzie 17 09 04
- "Odbiór i transport zmieszanych odpadów komunalnych oraz odpadów segregowanych z nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Gnojno"
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.