eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › 10P.22 Wyposażenie medyczne Centrum Opieki Długoterminowej w subregionie przy SZGICHP w Koszalinie w ramach projektu nr RPZP.09.01.00-32-0002/18 - zakup łóżek szpitalnych i szafek przyłóżkowych.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-01-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
10P.22 Wyposażenie medyczne Centrum Opieki Długoterminowej w subregionie przy SZGICHP w Koszalinie w ramach projektu nr RPZP.09.01.00-32-0002/18 - zakup łóżek szpitalnych i szafek przyłóżkowych.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Specjalistyczny Zespół Gruźlicy i Chorób Płuc

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000290759

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Niepodległości 44-48

1.5.2.) Miejscowość: Koszalin

1.5.3.) Kod pocztowy: 75-252

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szgichp.med.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: szgichp.med.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://www.szgichp.ires.pl/19139/19139/, https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

10P.22 Wyposażenie medyczne Centrum Opieki Długoterminowej w subregionie przy SZGICHP w Koszalinie w ramach projektu nr RPZP.09.01.00-32-0002/18 - zakup łóżek szpitalnych i szafek przyłóżkowych.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c951f23e-74a5-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00043221

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00030906/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Wyposażenie medyczne Centrum Opieki Długoterminowej w subregionie przy SZGICHP w Koszalinie w ramach projektu nr RPZP.09.01.00-32-0002/18 - zakup łóżek szpitalnych i szafek przyłóżkowych.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020, Oś Priorytetowa 9 Infrastruktura Publiczna, Działanie 9.1 Infrastruktura zdrowie. Projekt nr RPZP.09.01.00-32-0002/18.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 10P/TP1/WM/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 243146,67 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Wyposażenie medyczne Centrum Opieki Długoterminowej w subregionie przy Specjalistycznym Zespole Gruźlicy i Chorób Płuc w Koszalinie w ramach projektu nr RPZP.09.01.00-32-0002/18 - zakup łóżek szpitalnych i szafek przyłóżkowych
w zakresie określonym w SWZ .
2. Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części. Tym samym Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, o których mowa w art. 7 pkt 15 ustawy pzp.
Zamówienie dotyczy zakupu urządzeń medycznych tego samego rodzaju. Zakup wszystkich mebli będących przedmiotem zamówienia u jednego Wykonawcy umożliwia uzyskanie niższej ceny. Brak podziału zamówienia nie naruszy konkurencji poprzez ograniczenie możliwości ubiegania się o zamówienie mniejszym podmiotom, w szczególności małym i średnim przedsiębiorstwom.
Ponadto, podział przedmiotu zamówienia na części oraz skoordynowanie działań różnych Wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia ściśle powiązanych ze sobą mogłoby zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia oraz spowodować trudności w wyegzekwowaniu napraw w okresie rękojmi za wady i gwarancji od różnych Wykonawców
3. Oferta musi być jednoznaczna i kompleksowa tj. obejmować cały asortyment przedmiotu zamówienia. Brak wyceny nawet w jednej pozycji będzie skutkować odrzuceniem oferty
Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oferty, której treść pozwoli Zamawiającemu na zweryfikowanie oferty pod względem jej zgodności z treścią SWZ. Treść Oferty Wykonawcy musi odpowiadać treści specyfikacji warunków zamówienia.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SWZ tj. formularz asortymentowo –cenowy określający ilość przedmiotu zamówienia oraz minimalne wymagane parametry techniczne urządzeń medycznych. W przypadku zastosowania w załączonej do SWZ dokumentacji nazw dostawców, producentów, materiałów, urządzeń lub ich elementów, znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego wykonawcę, Zamawiający traktuje takie użycia - zgodnie z art. 99 ust. 4 Pzp - jako określenie minimalnych wymaganych parametrów przedmiotu zamówienia za pomocą podania standardu. Równocześnie Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania innych odpowiedników rynkowych, równoważnych ze wskazanymi z zastrzeżeniem jednak, że nie będą one gorsze pod względem parametrów technicznych, jakościowych
i eksploatacyjnych od podanych i zagwarantują uzyskanie takich samych (lub lepszych) parametrów technicznych. W takiej sytuacji Wykonawca ma obowiązek dołączyć do oferty niezbędne certyfikaty dotyczące oferowanego przedmiotu zamówienia, z których jednoznacznie będzie wynikać, iż stanowią one produkty równoważne do opisanych przez Zamawiającego.
4. Minimalny okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi 24 miesięcy.
5. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia i wymogi dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w projekcie umowy - załącznik nr 4 do SWZ.
6. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej miejsca wykonywania zamówienia wyborowi Wykonawcy jako czynności pomocniczej w celu prawidłowego przygotowania oferty, po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym terminu i godziny.
Odbycie wizji lokalnej nie stanowi warunku udziału w postępowaniu

4.5.3.) Główny kod CPV: 33192000-2 - Meble medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33192120-9 - Łóżka szpitalne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 262651,68 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 262651,68 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 262651,68 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stiegelmeyer Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 875-000-30-01

7.3.4) Miejscowość: Stolno, Grubno 63

7.3.5) Kod pocztowy: 86-212

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 262651,68 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.