Ogłoszenie z dnia 2021-04-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00100210/01 - Wynik z dnia 2021-06-30
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00042770 z dnia 2021-04-28 |
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont budynku nr 3
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Lotnicza Akademia Wojskowa
1.3.) Oddział zamawiającego: Lotnicza Akademia Wojskowa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 060059216
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dywizjonu 303 nr 35
1.5.2.) Miejscowość: Dęblin
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-521
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.7.) Numer telefonu: 261519676
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.kurdzialek@law.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wojsko-polskie.pl/law/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont budynku nr 3
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-89c788df-a805-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00042770
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zamowienia.law.mil.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia.mil.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): zgodnie z załącznikeim nr 5 do SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: Zp/tp/2/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont budynku nr 3 w zakresie izolacji fundamentów i czyszczenia elewacji. Zakres prac to min.: - usunięcie skutków zawilgocenia ścian fundamentowych (hydroizolacja, iniekcja, przebudowa przykanalików),- demontaż kosza doświetlającego pomieszczenie piwniczne, montaż doświetlacza systemowego z zadaszeniem,- wykonanie tynku mozaikowego na części cokołowej,- wykonanie kanałów nawiewnych,- czyszczenie elewacji północnej,- docieplenie części podziemnej ścian piwnic,- wykonanie okapu docieplenia ścian piwnicy,- demontaż i ponowny montaż opaski przy budynku z kostki brukowej,- czyszczenie i udrażnianie kanalizacji deszczowej.Wykonawca w terminie do 10 dni od dnia zawarcia umowy dostarczy Zamawiającemu kosztorysy uproszczone na wartość robót wskazaną w ofercie (zgodnie z zał.9).Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych.Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu umowy ma charakter ryczałtowy .Załączony przedmiar robót (załącznik nr 14) ma wyłącznie charakter pomocniczy.Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.Zamawiający stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy , wymaga się, żeby prace budowlane związane z wykonywaniem izolacji były świadczone przez cały okres trwania umowy przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy. Ustala się okres gwarancji minimum 36 miesięcy. Wykonawca poniesie wszystkie koszty związane z przygotowaniem i przedłożeniem oferty.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45320000-6 - Roboty izolacyjne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45410000-4 - Tynkowanie
45443000-4 - Roboty elewacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: W kryterium „termin wykonania (okres realizacji) od daty zawarcia umowy” należy wskazać z przedziału:Zadanie 1: 90-150 dni kalendarzowychJeżeli Wykonawca zadeklaruje termin realizacji krótszy niż odpowiednio 90 dni (zadanie 1), Zamawiający przyjmie do oceny minimalny (wymagany) termin 90 dni, a w przypadku wyboru oferty Wykonawcy czas ten zostanie uwzględniony w umowie.Jeżeli Wykonawca zaoferuje termin realizacji dłuższy niż 150 dni (zadanie 1), albo jeżeli Wykonawca nie poda (nie wpisze) w formularzu cenowym terminu realizacji, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy , z uwagi na jego wymaganie w tym zakresie zawarte w Opisie przedmiotu zamówienia.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania (okres realizacji) od daty zawarcia umowy
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
W kryterium „termin wykonania (okres realizacji) od daty zawarcia umowy” należy wskazać z przedziału:Zadanie 1: 90-150 dni kalendarzowychJeżeli Wykonawca zadeklaruje termin realizacji krótszy niż odpowiednio 90 dni (zadanie 1), Zamawiający przyjmie do oceny minimalny (wymagany) termin 90 dni, a w przypadku wyboru oferty Wykonawcy czas ten zostanie uwzględniony w umowie.Jeżeli Wykonawca zaoferuje termin realizacji dłuższy niż 150 dni (zadanie 1), albo jeżeli Wykonawca nie poda (nie wpisze) w formularzu cenowym terminu realizacji, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy , z uwagi na jego wymaganie w tym zakresie zawarte w Opisie przedmiotu zamówienia.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont budynku nr 3 w zakresie częściowej wymiany stolarki okiennej.Zakres prac to min.; wymiana stolarki okiennej, wymiana parapetów.Wykonawca w terminie do 10 dni od dnia zawarcia umowy dostarczy Zamawiającemu kosztorysy uproszczone na wartość robót wskazaną w ofercie (zgodnie z zał.9).Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych.Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu umowy ma charakter ryczałtowy .Załączony przedmiar robót (zał.14) ma wyłącznie charakter pomocniczy.Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym zał.4 do SWZ.Zamawiający stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy , wymaga się, żeby prace budowlane związane z wykonywaniem izolacji były świadczone przez cały okres trwania umowy przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy. Ustala się okres gwarancji minimum 36 miesięcy. Wykonawca poniesie wszystkie koszty związane z przygotowaniem i przedłożeniem oferty.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45421150-0 - Instalowanie stolarki niemetalowej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45410000-4 - Tynkowanie
45442100-8 - Roboty malarskie
45443000-4 - Roboty elewacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: W kryterium „termin wykonania (okres realizacji) od daty zawarcia umowy” należy wskazać z przedziału:Zadanie 2: 60-100 dni kalendarzowychJeżeli Wykonawca zadeklaruje termin realizacji krótszy niż odpowiednio 60 dni (zadanie 2), Zamawiający przyjmie do oceny minimalny (wymagany) termin 60 dni, a w przypadku wyboru oferty Wykonawcy czas ten zostanie uwzględniony w umowie.Jeżeli Wykonawca zaoferuje termin realizacji dłuższy niż 100 dni (zadanie 2) albo jeżeli Wykonawca nie poda (nie wpisze) w formularzu cenowym terminu realizacji, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy , z uwagi na jego wymaganie w tym zakresie zawarte w Opisie przedmiotu zamówienia.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania (okres realizacji) od daty zawarcia umowy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
W kryterium „termin wykonania (okres realizacji) od daty zawarcia umowy” należy wskazać z przedziału:Zadanie 2: 60-100 dni kalendarzowychJeżeli Wykonawca zadeklaruje termin realizacji krótszy niż odpowiednio 60 dni (zadanie 2), Zamawiający przyjmie do oceny minimalny (wymagany) termin 60 dni, a w przypadku wyboru oferty Wykonawcy czas ten zostanie uwzględniony w umowie.Jeżeli Wykonawca zaoferuje termin realizacji dłuższy niż 100 dni (zadanie 2) albo jeżeli Wykonawca nie poda (nie wpisze) w formularzu cenowym terminu realizacji, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy , z uwagi na jego wymaganie w tym zakresie zawarte w Opisie przedmiotu zamówienia.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zdolność techniczna lub zawodowa.Zamawiający wyznacza szczegółowy warunek w tym zakresie: I. ZADANIE 1:1) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca udowodni, że:w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy — w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 1 (jedną) robotę budowlaną polegająca na wykonaniu izolacji fundamentów lub termomodernizacji budynku o wartości min. 200 000,00 zł netto.2) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca udowodni, że:dysponuje personelem kierowniczym posiadającym uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie lub odpowiadające im uprawnienia nabyte w innych niż Rzeczpospolita Polska państwach członkowskich Unii Europejskiej, państwach członkowskich Europejskiego porozumienia o wolnym Handlu (EFTA) – stronach umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, Konfederacji Szwajcarskiej, zgodnie z art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.Zamawiający wymaga:-kierownika robót - jedna osoba z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.Powyższa osoba powinna:Być wpisana na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego z aktualnym terminem ważności, potwierdzeniem tej formy będzie oświadczenie załączone do oferty.Posiadać co najmniej 12-miesięczne doświadczenie na stanowisku kierownika robót budowlanych, licząc od daty uzyskania stosownych uprawnień budowlanych. Osoba wskazana do wykonania zamówienia musi mieć zapewnioną przez Wykonawcę możliwość komunikowania się z Zamawiającym w języku polskim, mieć znajomość prawa budowlanego i procedur administracyjnych w zakresie inwestycji budowlanych realizowanych na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.II. ZADANIE 2:Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca udowodni, że:w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy — w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 1 (jedną) robotę budowlaną polegająca na wymianie stolarki okiennej o wartości min. 80 000,00 zł netto5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na których rzecz roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na którego rzecz roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – załącznik nr 6 do SWZ.Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – zał. 7 do SWZ .
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zamawiający żąda wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy tylko w zakresie zadania nr 1.W zakresie zadania 2 Zamawiający nie żąda wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, zobowiązany będzie do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy najpóźniej w dniu jej zawarcia, w wysokości 5% ceny całkowitej brutto podanej w ofercie6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgonie z projektem umowy - § 16 Wprowadzenie zmian w zakresie robót lub zmian umowy7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-14 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: zamowienia.law.mil.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-14 11:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
2021-04-28 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z DĘBLINA
- "Dostawa farb i artykułów malarskich, materiałów budowlanych, sanitarnych , materiałów do obsług wojskowych pojazdów mechanicznych na rzecz 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie"
- Dostawa materiałów promocyjnych
- Dostawa wyposażenia warsztatowego, hangarowego i magazynowego na rzecz 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie
- Usługa przeglądu specjalnego silnika Continental IO-240B.
- "Dostawa opon, akumulatorów, części zamiennych oraz chemii samochodowej do sprzętu inżynieryjnego oraz pojazdów mechanicznych na rzecz 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie" Nr 15/25/P
- Realizacja usług pod nazwą "Ochrona osób i mienia w Muzeum Sił Powietrznych w Dęblinie, z siedzibą przy ul. Lotników Polskich 1 w Dęblinie"
więcej: przetargi w Dęblinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa infrastruktury edukacyjnej Szkoły Podstawowej w Łąkcie Górnej poprzez adaptację budynku dydaktycznego Nr 4
- "Modernizacja sanitariatów damskich i męskich piętra pierwszego i drugiego w Zespole Szkół Budowlanych i Odzieżowych w Tczewie - II postępowanie"
- Stworzenie zielonej przestrzeni w Łazach poprzez zagospodarowanie skweru przy ul. Różanej
- Malowanie ścian oraz sufitów w budynku B zlokalizowanym w Bytomiu przy Placu Akademickim 17
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z modernizacją dachów budynków Szkoły Podstawowej nr 34 przy ul. Opławiec 157 w Bydgoszczy
- Remont korytarza na I piętrze internatu w Ośrodku Szkolenia i Wychowania OHP w Mysłakowicach
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.