Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00035602/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Organizacja i przeprowadzenie Kursów dla nauczycieli oraz uczniów w ramach projektu pn. „Podniesienie atrakcyjności i jakości kształcenia zawodowego w ZS 2 w Sanoku”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT SANOCKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440703
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Sanok
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-500
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.7.) Numer telefonu: 13 46 52 942
1.5.8.) Numer faksu: 13 46 52 988
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@powiat-sanok.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://powiat-sanok.pl/bip/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.powiat-sanok.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Organizacja i przeprowadzenie Kursów dla nauczycieli oraz uczniów w ramach projektu pn. „Podniesienie atrakcyjności i jakości kształcenia zawodowego w ZS 2 w Sanoku”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7fb4f51c-7dde-11ec-83b1-bea871b78b5b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00042727
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00029550/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 „Organizacja i przeprowadzenie Kursów dla nauczycieli oraz uczniów w ramach projektu pn. „Podniesienie atrakcyjności i jakości kształcenia zawodowego w ZS 2 w Sanoku”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Podniesienie atrakcyjności i jakości kształcenia zawodowego w ZS 2 w Sanoku” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, Działanie 9.4 Poprawa jakości kształcenia zawodowego, Konkurs nr RPPK.09.04.00-IP.01-18-033/20, numer umowy RPPK.09.04.00-18-0017/20.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IN.272.3.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kursy dla nauczycieli e-learning dla 12 osób4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne
4.5.5.) Wartość części: 13200,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kursy dla nauczycieli-Spawanie światłowodów dla 2 osób4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne
4.5.5.) Wartość części: 1800 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kursy dla nauczycieli-Projektowanie stron internetowych dla 2 osób4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne
4.5.5.) Wartość części: 2000 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kursy dla nauczycieli-Kurs spawania metodą MAG i TIG zakończony uzyskaniem uprawnienia oraz otrzymanie książeczki spawacza-poziom podstawowy dla 2 osób4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne
4.5.5.) Wartość części: 6200 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kursy dla nauczycieli-Kurs programowania robotów spawalniczych dla 2 osób.4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne
4.5.5.) Wartość części: 5500 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kursy dla uczniów-Spawanie światłowodów dla 30 osób.4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 27000 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kursy dla uczniów-Projektowanie stron internetowych dla 30 osób.4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 30000 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kursy dla uczniów-Kurs spawania metodą MAG i TIG zakończony uzyskaniem uprawnienia oraz otrzymanie książeczki spawacza-poziom podstawowy dla 30 osób.4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 93000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne
Postępowanie było prowadzone przy wykorzystaniu miniportalu do komunikacji elektronicznej między Zamawiającym i Wykonawcami. W dniu 27.01.2022 r. został błędnie zmieniony status postępowania na unieważnione. Zmiany takiej nie można wycofać, z tego powodu zablokowana została możliwość składania ofert. Z tego powodu dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.
Uzasadnienie prawne
W związku z powyższym Powiat Sanocki na podstawie art. 256 Pzp unieważnia postępowanie.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne
Postępowanie było prowadzone przy wykorzystaniu miniportalu do komunikacji elektronicznej między Zamawiającym i Wykonawcami. W dniu 27.01.2022 r. został błędnie zmieniony status postępowania na unieważnione. Zmiany takiej nie można wycofać, z tego powodu zablokowana została możliwość składania ofert. Z tego powodu dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.
Uzasadnienie prawne
W związku z powyższym Powiat Sanocki na podstawie art. 256 Pzp unieważnia postępowanie.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne
Postępowanie było prowadzone przy wykorzystaniu miniportalu do komunikacji elektronicznej między Zamawiającym i Wykonawcami. W dniu 27.01.2022 r. został błędnie zmieniony status postępowania na unieważnione. Zmiany takiej nie można wycofać, z tego powodu zablokowana została możliwość składania ofert. Z tego powodu dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.
Uzasadnienie prawne
W związku z powyższym Powiat Sanocki na podstawie art. 256 Pzp unieważnia postępowanie.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne
Postępowanie było prowadzone przy wykorzystaniu miniportalu do komunikacji elektronicznej między Zamawiającym i Wykonawcami. W dniu 27.01.2022 r. został błędnie zmieniony status postępowania na unieważnione. Zmiany takiej nie można wycofać, z tego powodu zablokowana została możliwość składania ofert. Z tego powodu dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.
Uzasadnienie prawne
W związku z powyższym Powiat Sanocki na podstawie art. 256 Pzp unieważnia postępowanie.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne
Postępowanie było prowadzone przy wykorzystaniu miniportalu do komunikacji elektronicznej między Zamawiającym i Wykonawcami. W dniu 27.01.2022 r. został błędnie zmieniony status postępowania na unieważnione. Zmiany takiej nie można wycofać, z tego powodu zablokowana została możliwość składania ofert. Z tego powodu dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.
Uzasadnienie prawne
W związku z powyższym Powiat Sanocki na podstawie art. 256 Pzp unieważnia postępowanie.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne
Postępowanie było prowadzone przy wykorzystaniu miniportalu do komunikacji elektronicznej między Zamawiającym i Wykonawcami. W dniu 27.01.2022 r. został błędnie zmieniony status postępowania na unieważnione. Zmiany takiej nie można wycofać, z tego powodu zablokowana została możliwość składania ofert. Z tego powodu dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.
Uzasadnienie prawne
W związku z powyższym Powiat Sanocki na podstawie art. 256 Pzp unieważnia postępowanie.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne
Postępowanie było prowadzone przy wykorzystaniu miniportalu do komunikacji elektronicznej między Zamawiającym i Wykonawcami. W dniu 27.01.2022 r. został błędnie zmieniony status postępowania na unieważnione. Zmiany takiej nie można wycofać, z tego powodu zablokowana została możliwość składania ofert. Z tego powodu dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.
Uzasadnienie prawne
W związku z powyższym Powiat Sanocki na podstawie art. 256 Pzp unieważnia postępowanie.
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne
Postępowanie było prowadzone przy wykorzystaniu miniportalu do komunikacji elektronicznej między Zamawiającym i Wykonawcami. W dniu 27.01.2022 r. został błędnie zmieniony status postępowania na unieważnione. Zmiany takiej nie można wycofać, z tego powodu zablokowana została możliwość składania ofert. Z tego powodu dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.
Uzasadnienie prawne
W związku z powyższym Powiat Sanocki na podstawie art. 256 Pzp unieważnia postępowanie.
INNE PRZETARGI Z SANOKA
- Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Strachocina
- na dostawę mrożonek dla SPZOZ w Sanoku
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania inwestycyjnego pn. Budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami dla miejscowości Markowce w Gminie Sanok
- na dostawę próbówek i innego sprzętu laboratoryjnego dla SPZOZ w Sanoku
- Usługi związane z koszeniem poboczy, rowów dróg gminnych oraz terenów zielonych na terenie Gminy Sanok w roku 2024
- na dostawę mięsa oraz wyrobów wędliniarskich dla SPZOZ Sanok
więcej: przetargi w Sanoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie kursów zawodowych oraz kursów prawa jazdy kat. B dla uczestników projektu pn. "Zdobądź nowe umiejętności" , Fundusze Europejskie dla Małopolski 2021-2027
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów prowadzących do uzyskania dodatkowych umiejętności i kwalifikacji dla uczestników projektu "Młodzi przyszłością regionu!"
- Usługa przeprowadzenia kursów specjalistycznych prowadzących do zdobycia/podniesienia kwalifikacji/kompetencji zawodowych dla uczniów szkół branżowych i techników - w podziale na 12 zadań.
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia w zakresie: "Pracownik magazynu z obsługą wózka jezdniowego"
- Opracowanie koncepcji rozwoju Słupskiego Klastra Bioenergetycznego
- Wykonanie usługi zorganizowania i przeprowadzenia szkoleń i kursów zawodowych dla młodzieży OHP w wieku 17-25 lat oraz młodzieży ze środowiska lokalnego w wieku 18-25 lat
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.