Ogłoszenie z dnia 2024-01-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00550660/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Usługa cateringowa polegająca na przygotowaniu i dostarczeniu posiłków do Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 1 w Busku-Zdroju oraz dzieci uczęszczających do oddziału przedszkolnego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 1 im. Stanisława Staszica w Busku - Zdroju
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000733211
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kościuszki 1
1.5.2.) Miejscowość: Busko-Zdrój
1.5.3.) Kod pocztowy: 28-100
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp1@oswiata.busko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: psp1busko.szkolnastrona.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a59ca87c-99bd-11ee-ba3b-4e891c3846851.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Usługa cateringowa polegająca na przygotowaniu i dostarczeniu posiłków do Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 1 w Busku-Zdroju oraz dzieci uczęszczających do oddziału przedszkolnego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a59ca87c-99bd-11ee-ba3b-4e891c384685
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00042640
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00550660
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PSP 1 022.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: Żywienie dla dzieci uczęszczających do Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Stanisława Staszica w Busku – Zdroju4.5.3.) Główny kod CPV: 55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół
4.5.5.) Wartość części: 138888,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: Żywienie dla dzieci uczęszczających do oddziału przedszkolnego w Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Stanisława Staszica w Busku – Zdroju4.5.3.) Główny kod CPV: 55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół
4.5.5.) Wartość części: 55555,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 86320,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 176800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 86320,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Smaki Ponidzia
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 260636392
7.3.4) Miejscowość: Busko-Zdrój
7.3.5) Kod pocztowy: 28-100
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Smaki Ponidzia Marzena Surowaniec
jakie przetargi wygrała firma
Smaki Ponidzia Marzena Surowaniec
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 86320,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-06-218.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 41600,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 41600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 41600,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALBLA Maciej Piotrowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 260054595
7.3.3) Ulica: Brzezinki
7.3.4) Miejscowość: Masłów
7.3.5) Kod pocztowy: 26-001
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 41600,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-06-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z BUSKA ZDROJU
- Dostawa jednorazowego sprzętu medycznego dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju.
- Dostawa obłożeń pola operacyjnego
- Zakup paliw w postaci benzyny bezołowiowej Pb 95 oraz oleju napędowego ON dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku - Zdroju
- Dostawa środków do utrzymania higieny i czystości oddziałów szpitalnych Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju.
- "Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg na terenie miasta i gminy Busko-Zdrój"
- Budowa instalacji wewnętrznej gazu i centralnego ogrzewania w budynku magazynu w Wełczu gm. Busko-Zdrój (drugie powtórzenie)
więcej: przetargi w Busku Zdroju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa cateringowa dla uczniów ZSP nr 8 w Gliwicach
- Przygotowanie i dostawa posiłków (usługa cateringowa) dla uczniów i dzieci uczęszczających do szkoły podstawowej i przedszkola prowadzonych przez Gminę Siedliszcze w roku szkolnym 2025/2026 r.
- WYBÓR WYKONAWCY USŁUGI ŻYWIENIA NA RZECZ DZIECI ZESPOŁU SZKOLNO - PRZEDSZKOLNEGO NR 9 WE WROCŁAWIU
- WYBÓR WYKONAWCY USŁUGI ŻYWIENIA NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 58 WE WROCŁAWIU ORAZ PRZEDSZKOLA NR 148 WE WROCŁAWIU
- Gotowanie i wydawanie posiłków dla uczniów w oparciu o użyczenie wyposażonej w urządzenia i sprzęt kuchni wraz z zapleczem w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Damnicy
- "Świadczenie usługi cateringowej obejmującej przygotowanie, dostawę i wydanie obiadów dwudaniowych dla uczniów uczęszczających do Szkoły Podstawowej Nr 7 w Miejskim Zespole Szkół Nr 3 w Krośnie"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.