Og³oszenie z dnia 2022-02-01
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00053388/01 - Modyfikacja z dnia 2022-02-10
- 2022/BZP 00089351/01 - Wynik z dnia 2022-03-17
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach programu rz±dowego „Laboratoria przysz³o¶ci” do Szko³y Podstawowej nr 6 im. Janusza Korczaka w Ko³obrzegu
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postêpowania
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Szko³a Podstawowa nr 6 im. Janusza Korczaka w Ko³obrzegu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330388804
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Poznañska 9
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Ko³obrzeg
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-100
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliñski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sp6kg.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.sp6.kolobrzeg.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja
1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiaj±cy powierzy³ przeprowadzenie postêpowania.
Podmiot 1
1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadz±cego postêpowanie: Gmina Miasto Ko³obrzeg- Urz±d Miasta Ko³obrzeg
1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 330920736
Adres podmiotu prowadz±cego postêpowanie:
1.11.3.) Ulica: Ratuszowa 13
1.11.4.) Miejscowo¶æ: Ko³obrzeg
1.11.5.) Kod pocztowy: 78-100
1.11.6.) Województwo: zachodniopomorskie
1.11.7.) Kraj: Polska
1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliñski
1.11.9.) Numer telefonu: + 48 94 35 51 510
1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@um.kolobrzeg.pl
1.11.12.) Adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/umkolobrzeg
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach programu rz±dowego „Laboratoria przysz³o¶ci” do Szko³y Podstawowej nr 6 im. Janusza Korczaka w Ko³obrzegu
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-0c5a3c64-7f3f-11ec-83b1-bea871b78b5b
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00042626
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-02-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00009438/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.1 Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach programu rz±dowego „Laboratoria przysz³o¶ci” do Szko³y Podstawowej nr 6 im. Janusza Korczaka w Ko³obrzegu
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://portal.smartpzp.pl/umkolobrzeg3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/umkolobrzeg
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wymagania zosta³y wskazane w SWZ w Rozdziale VIII.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zosta³ wskazany w SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BZ.271.60.2021.II
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 3
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa gogli wirtualnej rzeczywisto¶ci (VR) z mo¿liwo¶ci± zak³adania na okulary korekcyjne wraz z akcesoriami - 28 szt. , d³ugopisów 3D – 48 szt., robotów edukacyjnych – 5 szt. oraz 5 zestawów podstawowych oraz 5 szt. rozszerzonych klocków do samodzielnej konstrukcji z akcesoriami.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33735000-1 - Gogle
39162000-5 - Pomoce naukowe
39162110-9 - Sprzêt dydaktyczny
48190000-6 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 30,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy zamówieñ
4.3.6.) Waga: 10,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa asortymentu z zakresu wyposa¿enia podstawowego rz±dowego programu „Laboratoria Przysz³o¶ci” (drukarka 3D wraz z dedykowanym oprogramowaniem oraz 5-letnim wsparciem – 2 sztuki, laptopy do drukarki 3D – 2 sztuki, mikrokontroler z czujnikami i akcesoriami – 10 sztuk, lutownica/stacja lutownicza z gor±cym powietrzem – 2 sztuki, filament do drukarki 3D – 50 sztuk, mikroport z akcesoriami – 5 sztuk, mikrofon kierunkowy z akcesoriami - 2 sztuki, o¶wietlenie do realizacji nagrañ – 2 sztuki, gimbal do aparatu cyfrowego oraz kamery, greenscreen.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przeno¶ne
30232100-5 - Drukarki i plotery
32341000-5 - Mikrofony
39162000-5 - Pomoce naukowe
39162110-9 - Sprzêt dydaktyczny
42661000-7 - Urz±dzenia do lutowania na miêkko i na twardo
48190000-6 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 30,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy zamówieñ
4.3.6.) Waga: 10,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa wyposa¿enia stanowisk pracy, mebli w ramach rz±dowego programu „Laboratoria Przysz³o¶ci” (stolik meblowy 2 osobowy – 28 sztuk, krzes³o obrotowe - 56 sztuk, szafka pod drukarkê 3D – 5 sztuk.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39160000-1 - Meble szkolne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 30,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy zamówieñ
4.3.6.) Waga: 10,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej: Zamawiaj±cy uzna za spe³niony warunek dotycz±cy zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, je¿eli Wykonawca wykona³, w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie,:
A. W przypadku z³o¿enia oferty na CZÊ¦Æ I przedmiotu zamówienia co najmniej 1 dostawê w zakresie dostawy pomocy dydaktycznych* o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 30.000,00 z³ brutto.
B. W przypadku z³o¿enia oferty na CZÊ¦Æ II co najmniej 1 dostawê obejmuj±c± swoim zakresem dostawê pomocy dydaktycznych o ³±cznej warto¶ci zamówienia nie mniejszej ni¿ 25.000,00 z³ brutto.
C. W przypadku z³o¿enia oferty na CZÊ¦Æ III co najmniej 1 dostawê w zakresie dostawy mebli o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 20.000,00 z³ brutto
* Pomoc dydaktyczna to: wszelkiego rodzaju przedmioty oddzia³uj±ce na zmys³y uczniów, których zadaniem jest u³atwienie poznawania rzeczywisto¶ci.
W przypadku z³o¿enia oferty na Czê¶ci I i II, Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e siê realizacj± co najmniej 1 dostawy pomocy dydaktycznych na najwy¿sz± spo¶ród wymaganych minimalnych warto¶ci zamówienia w zakresie danej czê¶ci, na które sk³ada ofertê. W przypadku z³o¿enia oferty na wszystkie 3 czê¶ci, Zamawiaj±cy oprócz mo¿liwo¶ci wymienionej w zdaniu pierwszym wymaga aby w zakres dostawy wchodzi³a równie¿ dostawa mebli.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia warunek musi zostaæ spe³niony co najmniej przez jednego Wykonawcê.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy P.z.p., sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji; Zamawiaj±cy nie wzywa do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych (odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej), je¿eli mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile wykonawca wskaza³ w za³±czniku nr 2 do SWZ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów.
2) O¶wiadczenie o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego – za³±cznik nr 4 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Wykaz dostaw wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te dostawy zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zosta³y wykonane, , a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy; - za³±cznik nr 4 do SWZ;
Uwaga: Je¿eli wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji dostaw, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz dotyczy dostaw, w których wykonaniu wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
nie dotyczy5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1. Dokumenty sk³adane wraz z Formularzem ofertowym - za³±cznik nr 1 do SWZ:1) Aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania – zgodnie z Za³±cznikiem nr 2 do SWZ;
2) Zobowi±zanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale XX pkt 6 ppkt 3) SWZ i/lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy (je¿eli dotyczy);
3) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty, o¶wiadczeñ i dokumentów; odpowiednie pe³nomocnictwa, (je¿eli dotyczy), w tym umocowanie do reprezentowania podmiotu udostêpniaj±cego zasoby na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy (je¿eli dotyczy).
4) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia - O¶wiadczenie konsorcjum/ spó³ki cywilnej z którego wynika, które dostawy wykonaj± poszczególni wykonawcy – o¶wiadczenie sk³adane na za³±czniku nr 4 do SWZ zgodnie z postanowieniami Rozdzia³u XXIII ppkt.3.
2. Wymagania dotycz±ce wykonawców zagranicznych zosta³y opisane w cz. I SWZ w Rozdziale XXII pkt. 6.-8. Wymagania dotycz±ce wykonawców, którzy polegaj± na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych podmiotów udostêpniaj±cych zasoby zosta³y opisane w cz. I SWZ w Rozdziale XXII pkt. 5.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale XXII pkt 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni wykonawcy. O¶wiadczenie jw. przedk³ada siê, w przypadku okre¶lonym w art. 117 ust. 2 i 3 ustawy P.z.p., zgodnie z tre¶ci± za³±cznika nr 4 do SWZ.
4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
5. W przypadku wyboru oferty z³o¿onej przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo ¿±dania przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy. Szczegó³owy zakres zmian znajduje siê w projektach umów ( dla ka¿dej czê¶ci ) w § 9 i 10.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-02-11 11:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yæ poprzez Platformê SmartPZP: https://portal.smartpzp.pl/umkolobrzeg
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-02-11 12:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-03-12
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
1. Zamówienie jest finansowane z programu rz±dowego „Laboratoria przysz³o¶ci” udzia³ tych ¶rodków w warto¶ci zamówienia wynosi 100%.2. Termin wykonania zamówienia stanowi kryterium oceny ofert ( dla ka¿dej z trzech czê¶ci).
INNE PRZETARGI Z KO£OBRZEGU
- Dostawa ³adunków, staplerów, no¿yczek oraz trokarów wraz z pozosta³ym sprzêtem stosowanym na bloku operacyjnym Regionalnego Szpitala w Ko³obrzegu
- ZAKUP, DOSTAWA I SERWIS FABRYCZNIE NOWEGO POJAZDU SKRZYNIOWEGO O DMC DO 3,5 TONY
- Przebudowa drogi ³±cz±cej ulicê Helsiñsk± z ulic± Wiedeñsk± w Ko³obrzegu
- Dostawa samochodu dostawczego do 3,5 tony z wysokim dachem i wind± hydrauliczn±
- ¦wiadczenie us³ug ochrony osób i mienia w Muzeum Orê¿a Polskiego w Ko³obrzegu
- Dostosowanie budynku B SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Ko³obrzegu do przepisów prawa w podziale na 3 czê¶ci
wiêcej: przetargi w Ko³obrzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzêtu i akcesoriów komputerowych oraz pomocy dydaktycznych dla O¶rodka Szkolno - Wychowawczego nr 2 dla Nies³ysz±cych i S³abos³ysz±cych im. Jana Siestrzyñskiego w Wejherowie
- Utworzenie i wsparcie funkcjonowania Bran¿owego Centrum Umiejêtno¶ci w dziedzinie diagnostyki i naprawy pojazdów
- Dostawa drukarki 3D dla WIMiC- DE-dzp.272-196/24
- Zakup, dostawa i wdro¿enie systemu cyfrowej rejestracji przebiegu rozpraw s±dowych na 4 salach rozpraw w s±dach okrêgu sieradzkiego wraz ze ¶wiadczeniem us³ugi serwisu oraz wsparcia technicznego
- Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby jednostek podleg³ych Gminie Stalowa Wola
- Dostawa sprzêtu komputerowego i oprogramowania na potrzeby Starostwa Powiatowego w Wo³ominie
wiêcej: Komputery przeno¶ne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.