Ogłoszenie z dnia 2025-01-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00352749/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i wymiana dźwigu osobowego/windy w istniejącym szybie windowym Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z.o.o
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Miejski w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000308270
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 1-go Maja 9
1.5.2.) Miejscowość: Siemianowice Śląskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@zozsiemianowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zozsiemianowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a66a48f7-2325-11ef-87ba-8eb060fd7bb81.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i wymiana dźwigu osobowego/windy w istniejącym szybie windowym Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z.o.o2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a66a48f7-2325-11ef-87ba-8eb060fd7bb8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00042489
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SZM/DZ/341/24/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 480500,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wymiana dźwigu osobowego/windy w istniejącym szybie windowym Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich sp. z o.o., zgodnie z załącznikiem nr 1 do specyfikacji (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Parametry techniczne), natomiast Formularz cenowy obejmujący przedmiot zamówienia stanowi załącznik nr 3 do specyfikacji.
Wymieniany dźwig powinien zapewnić współpracę z sąsiadującą windą umożliwiając pracę w grupie. Zamawiający jest w posiadaniu dźwigu producenta Liftprojekt. W ramach zadania Wykonawca zobowiązany jest do wymiany drzwi zewnętrznych windy tak, aby wizualnie odpowiadały obecnie posiadanym.
W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wykonania:
a) demontażu istniejącego dźwigu wraz z urządzeniami maszynowni wraz z utylizacją zdemontowanych części.
b) wykonania wszystkich prac demontażowych, montażowych i dostosowawczych, w tym prac budowlanych niezbędnych do realizacji zamówienia, w tym przed i po zamontowaniu nowego dźwigu umożliwiających sprawna pracę urządzenia oraz spełnienie wymagań UDT i innych obowiązujących przepisów;
c) dostosowanie i modernizacja instalacji elektrycznej zasilania dźwigu w zakresie niezbędnym dla montowanego nowego dźwigu wraz z podłączeniem do istniejącej rozdzielni/ tablicy elektrycznej
d) dostawę i montaż urządzenia o parametrach określonych w opisie przedmiotu zamówienia
e) uzyskanie wymaganych przepisami prawa dopuszczeni i odbiorów Urzędu Dozoru Technicznego oraz przekazanie ich Zamawiającemu w dniu odbioru;
f) dostarczenie Zamawiającemu najpóźniej w dniu odbioru
a. dokumentacji powykonawczej rejestracyjnej;
b. protokołu dopuszczenia urządzenia do użytkowania;
c. specyfiką elementów dźwigu i czynności technologicznych, wraz z określeniem cykli czasowych, wg których występuje konieczność prowadzenia ich bieżącej konserwacji w okresie udzielonej gwarancji.
d. ddokument potwierdzający utylizację odpadów po demontażu starego dźwigu (BDO)
g) uruchomienie, testowanie i zaprogramowania dźwigu wg. Dyspozycji Zamawiającego;
h) wykonanie w okresie udzielonej gwarancji czynności konserwacyjnych dźwigu w zakresie i terminach przewidzianych przez producenta oraz wymaganych przeglądów wraz z zapewnieniem potrzebnych części oraz serwisu urządzenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42416100-6 - Windy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42416130-5 - Windy mechaniczne
45313100-5 - Instalowanie wind
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 687201,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 792120,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 687201,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Liftprojekt Rafalik Spółka komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 368101003
7.3.3) Ulica: Pawia 51/72
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-030
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
LIFTPROJEKT RAFALIK SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
LIFTPROJEKT RAFALIK SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 687201,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 133 dni
INNE PRZETARGI Z SIEMIANOWIC ŚLĄSKICH
- Termomodernizacja Domu Kultury Jarzębina przy ul. Wierzbowej 2.
- Świadczenie usług transportu sanitarnego dla Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o.
- Przygotowanie pustostanów do zasiedlenia - Etap 2d
- Modernizacja mieszkania na potrzeby pieczy zastępczej ul. Waryńskiego 8/6
- Sukcesywna dostawa materiałów do utrzymania czystości.
- Wykonanie robót kominiarskich niemożliwych do zaplanowania w zasobie Gminy Siemianowice Śląskie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja trzech wind osobowych w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Płocku (2)
- Wykonanie dok. projektowej na budowę windy zewnętrznej (szyb windowy) dla Bud. Głów. nr 1 Politechniki Morskiej w Szczecinie w ramach projektu pt. "Morze dostępności - Politechnika bez barier"
- Wykonanie dokumentacji proj. i robót bud. w projekcie pn."Innowacyjne laboratoria krajowego sektora rolnożywnościowego: Poprawa efektywności energetycznej budynku IBPRS-PIB w Łodzi" i innych prac
- Wymiana dwóch wind dla osób niepełnosprawnych wraz z remontem klatki schodowej przed windami w budynku Zespołu Przychodni Specjalistycznych Sp. z o.o. przy ul. Marii Skłodowskiej - Curie 1
- Przeprowadzenie prac projektowych i robót budowlanych mających na celu realizację projektu pn.:"Modernizacja infrastruktury i doposażenie ZPO w celu zwiększenia bazy łóżkowej (...)."
- Wykonanie dokumentacji proj. i robót bud. w projekcie pn."Innowacyjne laboratoria krajowego sektora rolno-żywnościowego: Poprawa efektywności energetycznej budynku IBPRS-PIB w Łodzi" i innych prac
więcej: Windy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.