Ogłoszenie z dnia 2023-01-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00057641/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-25
- 2023/BZP 00428554/01 - Wynik z dnia 2023-10-05
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług sprzątania w budynkach i utrzymanie porządku
na terenie nieruchomości Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej
w Warszawie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Warszawie
1.3.) Oddział zamawiającego: WSSE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000291799
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Żelazna 79
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-875
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: aleksandra.lankiewicz-klimek@sanepid.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/wsse-warszawa
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług sprzątania w budynkach i utrzymanie porządku
na terenie nieruchomości Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej
w Warszawie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4f52ff2c-973a-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00042318
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://www.gov.pl/web/wsse-warszawa3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://www.gov.pl/web/wsse-warszawa
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://wsse-waw.ezamawiajacy.pl
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://wsse-waw.ezamawiajacy.p
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-1/2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania w budynkach, mycie okien i utrzymanie porządku na terenie nieruchomości użytkowanych przez Wojewódzką Stację Sanitarno-Epidemiologiczną
w Warszawie, zgodnie z opisem w Załącznikach Nr 2A,2B,2C,2D.
2. Przedmiot zamówienia określony został we Wspólnym Słowniku Zamówień
CPV – 90910000-9 – usługi sprzątania
CPV – 90911200-8 – usługi sprzątania budynków
CPV – 90620000-9 – usługi odśnieżania
CPV – 90911300-9 – usługi czyszczenia okien
CPV- 77314100-5 – usługi w zakresie trawników
3. Zamawiający dopuszcza zgodnie z art. 462 ustawy Pzp powierzenie zamówienia podwykonawcom Wykonawcy.
4. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę, w ofercie, części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz podania nazw ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani zgodnie z art. 462 ust. 2 ustawy Pzp.
5. Przedmiot zamówienia nie został podzielony na części i nie dopuszcza składania ofert częściowych.
6. Zamawiający nie dopuszcza oraz nie wymaga składania ofert wariantowych.
7. Zamawiający nie dopuszcza oraz nie wymaga składania ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia katalogów elektronicznych do oferty.
8. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp.
9. Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Pzp: Zamawiający nie określa wymagań związanych z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia.
10. Informację o obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych zadań, jeżeli zamawiający dokonuje takiego zastrzeżenia zgodnie z art. 60 i art. 121 ustawy Pzp.
Zamawiający nie określa wymagań oraz nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę lub wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kluczowych zadań w ramach zamówienia na dostawy.
12. Wykonawca ponadto zobowiązany jest w zakresie realizacji zamówienia:
1) wykonywać dodatkowe czynności porządkowe po przeprowadzonych remontach, usuniętych awariach itp. Zamawiający w trybie roboczym będzie informował Wykonawcę o zakresie, czasie remontów i ewentualnych awariach;
2) wykonywać inne czynności konieczne do utrzymania czystości w budynkach i na terenach posesji
w przypadkach losowo-awaryjnych, trudnych lub niemożliwych do zaplanowania;
3) pobierać z posterunku ochrony kluczy do sprzątanych pomieszczeń i zwracać je po zakończeniu sprzątania (należy przestrzegać zamykania okien w sprzątniętych pomieszczeniach).
4) Zamawiający informuje, że:
13. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za prawidłowe wykonanie prac, zapewnienie warunków pracy zgodnie z przepisami BHP i p. poż.:
1) WSSE w Warszawie nie jest zakładem pracy chronionej;
2) zobowiązuje się do bezpłatnego udostępnienia pomieszczenia socjalno-magazynowego tj. na szatnię oraz na sprzęt i środki czystości, po jednym w każdej lokalizacji, niezbędnych
do wykonania przedmiotu zamówienia. Pomieszczenia te spełniają wymagania dla przeznaczonych im funkcji (zalecamy wizję lokalną). Zamawiający nie udostępnia pomieszczeń na biuro i pralnię, jak również oddzielnie pomieszczeń na szatnię damską
i męską;
3) powierzchnie terenu na działkach i powierzchnie przyległych chodników określone
są w załącznikach 2A i 2C do istotnych postanowień umowy
4) na ul. Żelaznej 79 jest ogółem:
− powierzchni biurowej – 2 973,06 m2 ;
− powierzchni sanitariatów - 140 m2 ;
− powierzchni laboratoryjnych - 2214,94 m2
− okien otwieranych 258 szt. o pow. 3000 m2,
− okien nieotwieranych o pow. 300 m2.
− średnio w pomieszczeniach biurowych są dwa kosze z workami o pojemności 35 litrów, a w pomieszczeniach laboratoryjnych średnio po dwa kosze z workami
o pojemności 60 litrów.
5) na ul. Nowogrodzkiej 82 jest ogółem:
− powierzchni biurowej -1 935,80 m2 ;
− powierzchni sanitariatów i natrysków 78,06 m2;
− powierzchni laboratoryjnych - 242,46 m2;
− okien otwieranych 153 szt. o pow. 668 m2;
− okien nieotwieranych o pow. 74 m2.
6) średnio w pomieszczeniach biurowych i laboratoryjnych jest jeden kosz z workiem
o pojemności 35 litrów. Powyższe dane uwzględniają niszczarki. Należy również uwzględnić kosze w sanitariatach. Zamawiający nie wymaga kolorowych worków na śmieci do koszy, mogą być w kolorze czarnym; z artykułów higieny korzystać będzie, razem
z interesantami, na ul. Żelaznej 79 średnio 250 osób, a na ul. Nowogrodzkiej 82 średnio 150 osób. Okazjonalnie na ul. Żelaznej liczba osób może zwiększyć się o ok. 100 osób, szacunkowo 30 razy w roku; pojemniki do zbiórki odpadów zapewnia firma zewnętrzna,
z którą Zamawiający ma zawartą umowę. Zamawiający posiada pojemniki na mieszane odpady komunalne oraz pojemnik na odpady segregowane suche; nie wymaga się od osób zatrudnionych przez Wykonawcę mycia sprzętu szklanego w laboratoriach typu próbówki itp. oraz rozmrażania i mycia lodówek.
7) Zamawiający wymaga dokonania wizji lokalnej, dwóch lokalizacji : ul. Żelazna 79 i ul. Nowogrodzka 82 w Warszawie. Wykonawcy, którzy chcą uczestniczyć
w wizji lokalnej muszą złożyć wniosek, stanowi go załącznik nr 6 do SWZ, termin wizji lokalnej zostaje ustalony na dzień 20.01.2023 r. w godz. od 10.00-12 :00). Wniosek zgłaszający akces w wizji lokalnej Załącznik nr 6 do SWZ, należy złożyć za pośrednictwem platformy zakupowej do dnia 19.01.2023 r.
Wizja lokalna odbędzie się w obecności przedstawiciela Zamawiającego i na jego koszt. Zamawiający nie będzie udzielał odpowiedzi na pytania zgłoszone przez Wykonawców podczas wizji lokalnej. Pytania te zostaną spisane, a zamawiający udzieli odpowiedzi
w sposób przewidziany dla udzielania wyjaśnień do treści SWZ, wskazany w ustawie Pzp.
W sytuacji złożenia oferty bez odbycia wizji lokalnej – oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18 ) ustawy Pzp. Zamawiający przewiduje tylko jeden termin na odbycie wizji lokalnej.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: K1 – waga 100% (Wykonawca może otrzymać maksymalnie 100 punktów)Przyjmuje się, że 1 % = 1 pkt i tak zostanie przeliczona liczba punktów w kryterium.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O zamówienie może się ubiegać Wykonawca zgodnie z art. 57 ustawy Pzp, który nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Zamawiający zgodnie z art. 112 ustawy Pzp określa następujące warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie;
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Zamawiający wymaga posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 500 000,00 złotych.
4) zdolności technicznej lub zawodowej;
- Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał odpowiednią wiedzę i doświadczenie
w wykonaniu, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, co najmniej 2 usług sprzątania w budynku/budynkach użyteczności publicznej, gdzie powierzchnia wewnętrzna jest nie mniejsza niż 5 000 m2 w ramach jednej umowy przez okres min. 6 miesięcy okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy
– w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości przedmiotu oraz wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot,
na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy, w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie, powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.
- Certyfikatu Jakości ISO 9001 lub innego zaświadczenia niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań Wykonawcy z normami jakościowymi, według § 13 ust.1 pkt 4 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. (Dz.U. z 2020, poz.1282 z zm.)
w sprawie w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy
w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie należycie wykonał lub wykonuje, co najmniej dwie usługi sprzątania w budynku/budynkach użyteczności publicznej, z zastrzeżeniem, że każda usługa była realizowana przez okres co najmniej 6 miesięcy opiewająca powierzchnię wewnętrzną nie mniejszą niż 5 000 m2 w ramach jednej umowy. Jako budynek użyteczności publicznej należy rozumieć budynek zdefiniowany w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12.04.2002 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2019 r. poz. 1096 ze zm.).
2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Zamawiający zgodnie z art. 117 ust. 2 ustawy Pzp uzna warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp za spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje dostawy, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
3. W przypadku, o którym mowa w ust. 2, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
4. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
5. Jeżeli w wyniku przeprowadzonego postępowania zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: zgodnie z SWZ - Dział XI
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: zgodnie z SWZ - Dział XI
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
zgodnie z SWZ5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
zgodnie z SWZ5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
zgodnie z SWZSEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Zamawiający zgodnie z art. 117 ust. 2 ustawy Pzp uzna warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp za spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje dostawy, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.3. W przypadku, o którym mowa w ust. 2, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
4. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
5. Jeżeli w wyniku przeprowadzonego postępowania zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wszelkie zmiany postanowień umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej w postaci aneksu podpisanego przez obie strony.2. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy:
1) w przypadku zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, gdy zaistnieje niemożliwa do przewidzenia
w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze Stron nie ponosi odpowiedzialności albo zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi, warunkami organizacyjnymi
lub okolicznościami, które były niemożliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy,
2) w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie ceny:
a) jeśli konieczność wprowadzenia takiej zmiany jest skutkiem zmiany przepisów prawa w szczególności zmiany stawek podatku vat;
b) w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę – na wniosek Wykonawcy z załączeniem dowodów (tj. w szczególności kopie umów o pracę pracowników biorących udział w wykonaniu zamówienia) potwierdzających, że zmiana ta będzie miała wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę;
c) w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne – na wniosek Wykonawcy z załączeniem dowodów potwierdzających, że zmiana ta będzie miała wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę;
d) w przypadku zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych – na wniosek Wykonawcy z załączeniem dowodów potwierdzających, że zmiana ta będzie miała wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
3) w przypadku zmian wynikających z przepisów prawa.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-01-26 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://wsse-waw.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-01-26 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Zamawiający przewiduje przeprowadzenie wizji lokalneINNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przeprowadzka zbiorów Biblioteki Muzeum i Instytutu Zoologii PAN
- Usługa kompleksowego zapewnienia zaplecza konferencyjnego na egzaminy i sprawdziany umiejętności organizowane przez UKNF
- Usługa wycinki, nasadzeń, pielęgnacji drzew i frezowania karp
- Dostawa i wymiana/montaż ciepłomierzy, wodomierzy wody zimnej i ciepłej na urządzenia wyposażone w moduły odczytu zdalnego w systemie bezprzewodowym w budynkach mieszkalnych i użytkowych.
- Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 580 w zakresie budowy chodnika na odc. od km 42+618 do km 45+390 na terenie gminy Kampinos - nr postępowania 110/25
- Dostawa wraz z montażem rolet wewnętrznych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług w zakresie sprzątania przez okres 18 miesięcy
- Świadczenie usług sprzątania budynków Sądu Rejonowego w Zakopanem
- Kompleksowe sprzątanie budynków i terenów wokół budynków wraz z zielenią i utrzymaniem zimowym terenów TBS "Czynszówka" Sp. z o.o. w Gdyni z podziałem na części.
- "Usługa opróżniania i porządkowania nieruchomości pozostających w administrowaniu lub zarządzaniu Zarządu Mienia m. st. Warszawy"
- Sprzątanie pomieszczeń w budynkach należących do Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bielsku-Białej
- Usługi sprzątania i stałego utrzymania czystości w obiektach Oddziału Terenowego Telewizji Polskiej S.A. w likwidacji w Bydgoszczy oraz redakcji Oddziału w Toruniu.
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.