eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Świadczenie usług sprzątania w budynkach i utrzymanie porządku na terenie nieruchomości Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Warszawie



Ogłoszenie z dnia 2023-10-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług sprzątania w budynkach i utrzymanie porządku
na terenie nieruchomości Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej
w Warszawie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Warszawie

1.3.) Oddział zamawiającego: WSSE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000291799

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Żelazna 79

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-875

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: aleksandra.lankiewicz-klimek@sanepid.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/wsse-warszawa

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.gov.pl/web/wsse-warszawa

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług sprzątania w budynkach i utrzymanie porządku
na terenie nieruchomości Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej
w Warszawie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4f52ff2c-973a-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00428554

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-1/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 735104,40 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania w budynkach, mycie okien i utrzymanie porządku na terenie nieruchomości użytkowanych przez Wojewódzką Stację Sanitarno-Epidemiologiczną
w Warszawie, zgodnie z opisem w Załącznikach Nr 2A,2B,2C,2D.
2. Przedmiot zamówienia określony został we Wspólnym Słowniku Zamówień
CPV – 90910000-9 – usługi sprzątania
CPV – 90911200-8 – usługi sprzątania budynków
CPV – 90620000-9 – usługi odśnieżania
CPV – 90911300-9 – usługi czyszczenia okien
CPV- 77314100-5 – usługi w zakresie trawników
3. Zamawiający dopuszcza zgodnie z art. 462 ustawy Pzp powierzenie zamówienia podwykonawcom Wykonawcy.
4. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę, w ofercie, części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz podania nazw ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani zgodnie z art. 462 ust. 2 ustawy Pzp.
5. Przedmiot zamówienia nie został podzielony na części i nie dopuszcza składania ofert częściowych.
6. Zamawiający nie dopuszcza oraz nie wymaga składania ofert wariantowych.
7. Zamawiający nie dopuszcza oraz nie wymaga składania ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia katalogów elektronicznych do oferty.
8. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp.
9. Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Pzp: Zamawiający nie określa wymagań związanych z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia.
10. Informację o obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych zadań, jeżeli zamawiający dokonuje takiego zastrzeżenia zgodnie z art. 60 i art. 121 ustawy Pzp.
Zamawiający nie określa wymagań oraz nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę lub wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kluczowych zadań w ramach zamówienia na dostawy.
12. Wykonawca ponadto zobowiązany jest w zakresie realizacji zamówienia:
1) wykonywać dodatkowe czynności porządkowe po przeprowadzonych remontach, usuniętych awariach itp. Zamawiający w trybie roboczym będzie informował Wykonawcę o zakresie, czasie remontów i ewentualnych awariach;
2) wykonywać inne czynności konieczne do utrzymania czystości w budynkach i na terenach posesji
w przypadkach losowo-awaryjnych, trudnych lub niemożliwych do zaplanowania;
3) pobierać z posterunku ochrony kluczy do sprzątanych pomieszczeń i zwracać je po zakończeniu sprzątania (należy przestrzegać zamykania okien w sprzątniętych pomieszczeniach).
4) Zamawiający informuje, że:
13. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za prawidłowe wykonanie prac, zapewnienie warunków pracy zgodnie z przepisami BHP i p. poż.:
1) WSSE w Warszawie nie jest zakładem pracy chronionej;
2) zobowiązuje się do bezpłatnego udostępnienia pomieszczenia socjalno-magazynowego tj. na szatnię oraz na sprzęt i środki czystości, po jednym w każdej lokalizacji, niezbędnych
do wykonania przedmiotu zamówienia. Pomieszczenia te spełniają wymagania dla przeznaczonych im funkcji (zalecamy wizję lokalną). Zamawiający nie udostępnia pomieszczeń na biuro i pralnię, jak również oddzielnie pomieszczeń na szatnię damską
i męską;
3) powierzchnie terenu na działkach i powierzchnie przyległych chodników określone
są w załącznikach 2A i 2C do istotnych postanowień umowy
4) na ul. Żelaznej 79 jest ogółem:
− powierzchni biurowej – 2 973,06 m2 ;
− powierzchni sanitariatów - 140 m2 ;
− powierzchni laboratoryjnych - 2214,94 m2
− okien otwieranych 258 szt. o pow. 3000 m2,
− okien nieotwieranych o pow. 300 m2.
− średnio w pomieszczeniach biurowych są dwa kosze z workami o pojemności 35 litrów, a w pomieszczeniach laboratoryjnych średnio po dwa kosze z workami
o pojemności 60 litrów.
5) na ul. Nowogrodzkiej 82 jest ogółem:
− powierzchni biurowej -1 935,80 m2 ;
− powierzchni sanitariatów i natrysków 78,06 m2;
− powierzchni laboratoryjnych - 242,46 m2;
− okien otwieranych 153 szt. o pow. 668 m2;
− okien nieotwieranych o pow. 74 m2.
6) średnio w pomieszczeniach biurowych i laboratoryjnych jest jeden kosz z workiem
o pojemności 35 litrów. Powyższe dane uwzględniają niszczarki. Należy również uwzględnić kosze w sanitariatach. Zamawiający nie wymaga kolorowych worków na śmieci do koszy, mogą być w kolorze czarnym; z artykułów higieny korzystać będzie, razem
z interesantami, na ul. Żelaznej 79 średnio 250 osób, a na ul. Nowogrodzkiej 82 średnio 150 osób. Okazjonalnie na ul. Żelaznej liczba osób może zwiększyć się o ok. 100 osób, szacunkowo 30 razy w roku; pojemniki do zbiórki odpadów zapewnia firma zewnętrzna,
z którą Zamawiający ma zawartą umowę. Zamawiający posiada pojemniki na mieszane odpady komunalne oraz pojemnik na odpady segregowane suche; nie wymaga się od osób zatrudnionych przez Wykonawcę mycia sprzętu szklanego w laboratoriach typu próbówki itp. oraz rozmrażania i mycia lodówek.
7) Zamawiający wymaga dokonania wizji lokalnej, dwóch lokalizacji : ul. Żelazna 79 i ul. Nowogrodzka 82 w Warszawie. Wykonawcy, którzy chcą uczestniczyć
w wizji lokalnej muszą złożyć wniosek, stanowi go załącznik nr 6 do SWZ, termin wizji lokalnej zostaje ustalony na dzień 20.01.2023 r. w godz. od 10.00-12 :00). Wniosek zgłaszający akces w wizji lokalnej Załącznik nr 6 do SWZ, należy złożyć za pośrednictwem platformy zakupowej do dnia 19.01.2023 r.
Wizja lokalna odbędzie się w obecności przedstawiciela Zamawiającego i na jego koszt. Zamawiający nie będzie udzielał odpowiedzi na pytania zgłoszone przez Wykonawców podczas wizji lokalnej. Pytania te zostaną spisane, a zamawiający udzieli odpowiedzi
w sposób przewidziany dla udzielania wyjaśnień do treści SWZ, wskazany w ustawie Pzp.
W sytuacji złożenia oferty bez odbycia wizji lokalnej – oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18 ) ustawy Pzp. Zamawiający przewiduje tylko jeden termin na odbycie wizji lokalnej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 831451,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 874107,29 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 831451,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EVER Clening Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1182112678

7.3.3) Ulica: Arkuszowa 39

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-934

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

usługa porządkowo-czystościowa


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 831451,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.