eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lutowiska › Zagospodarowanie kompleksu festynowo - rekreacyjnego w Lutowiskach



Ogłoszenie z dnia 2021-04-28


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00042081 z dnia 2021-04-28

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zagospodarowanie kompleksu festynowo - rekreacyjnego w Lutowiskach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lutowiska

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440040

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: LUTOWISKA 14

1.5.2.) Miejscowość: Lutowiska

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-713

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.7.) Numer telefonu: 134610013

1.5.8.) Numer faksu: 134610234

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@lutowiska.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.lutowiska.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip.lutowiska.pl/index.php?id=47&a=330&n_id=2095

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zagospodarowanie kompleksu festynowo - rekreacyjnego w Lutowiskach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-30f1ad1e-7cbd-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00042081

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003178/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Zagospodarowanie kompleksu festynowo - rekreacyjnego w Lutowiskach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

PROW 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00029467/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GCI.271.2.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 181141,06 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Oświetlenie terenu rekreacyjno – festynowego - montaż 16 opraw typu LED o mocy 500W z charakterystyką asymetryczną mocowanych na sześciu słupach.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

4.5.5.) Wartość części: 94301,25 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Trybuny dla widowni - 100 miejsc o konstrukcji stalowej na fundamentach betonowych z siedziskami z tworzyw sztucznych w kolorze zielonym wraz z chodnikiem i dojściem do trybun z kostki brukowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45262210-6 - Fundamentowanie

4.5.5.) Wartość części: 86839,81 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na etapie otwarcia ofert Zamawiający na skutek błędu pominął jedną z ofert złożonych w sposób prawidłowy i w terminie. Pominięta oferta złożona została przez firmę 3k. sp. z o.o. ul. Fabryczna 7/308, 26-600 Radom. Oferta złożona była na część I (oferowana cena netto / brutto 99 000,00 zł / 121 770,00 zł, 48 miesięcy gwarancji) oraz część II (oferowana cena netto / brutto 107 000,00 zł / 131 610,00 zł, 48 miesięcy gwarancji). Ponieważ jest to nie możliwa do usunięcia wada, na podstawie art. 255 pkt 6 w związku z art. 16 należało unieważnić postępowanie

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 93526,12

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 105342,85

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na etapie otwarcia ofert Zamawiający na skutek błędu pominął jedną z ofert złożonych w sposób prawidłowy i w terminie. Pominięta oferta złożona została przez firmę 3k. sp. z o.o. ul. Fabryczna 7/308, 26-600 Radom. Oferta złożona była na część I (oferowana cena netto / brutto 99 000,00 zł / 121 770,00 zł, 48 miesięcy gwarancji) oraz część II (oferowana cena netto / brutto 107 000,00 zł / 131 610,00 zł, 48 miesięcy gwarancji). Ponieważ jest to nie możliwa do usunięcia wada, na podstawie art. 255 pkt 6 w związku z art. 16 należało unieważnić postępowanie

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 82462,03

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 104500,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

brak
2021-04-28 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.