eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostróda › WYKONANIE SYSTEMU KONTROLI DOSTĘPU I REJESTRACJI CZASU PRACY ORAZ SYSTEMU SYGNALIZACJI WŁAMANIA I NAPADU (SSWIN) W KANCELARII TAJNEJ W BUDYNKACH NALEŻĄCYCH DO SĄDU REJONOWEGO W OSTRÓDZIE



Ogłoszenie z dnia 2023-01-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
WYKONANIE SYSTEMU KONTROLI DOSTĘPU I REJESTRACJI CZASU PRACY ORAZ SYSTEMU SYGNALIZACJI WŁAMANIA I NAPADU (SSWIN) W KANCELARII TAJNEJ W BUDYNKACH NALEŻĄCYCH DO SĄDU REJONOWEGO W OSTRÓDZIE

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Rejonowy w Ostródzie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000323594

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jana III Sobieskiego 12

1.5.2.) Miejscowość: Ostróda

1.5.3.) Kod pocztowy: 14-100

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.7.) Numer telefonu: (89) 642 55 23

1.5.8.) Numer faksu: (89) 642 55 23

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: marlena.gosiewska@ostroda.sr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostroda.sr.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-60d18163-6fe5-11ed-aea3-5a7c432eaced

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

WYKONANIE SYSTEMU KONTROLI DOSTĘPU I REJESTRACJI CZASU PRACY ORAZ SYSTEMU SYGNALIZACJI WŁAMANIA I NAPADU (SSWIN) W KANCELARII TAJNEJ W BUDYNKACH NALEŻĄCYCH DO SĄDU REJONOWEGO W OSTRÓDZIE

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-60d18163-6fe5-11ed-aea3-5a7c432eaced

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00041550

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00465971/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-3/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 765853,66 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia są roboty instalacyjne, w skład których wchodzi:
a) Wykonanie Systemu Kontroli Dostępu w Sądzie Rejonowym w Ostródzie
b) Wykonanie systemu kontroli dostępu w zamiejscowym Wydziale Sądu Rejonowego w Ostródzie z siedzibą w Morągu
c) Montaż Systemu SSWIN i CCTV Kancelarii Tajnej w Sądzie Rejonowym w Ostródzie
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 1a do SWZ oraz dokumentacji stanowiącej załączniki nr 1b-1d do SWZ.
3. Zamawiający nie wprowadza obowiązku odbycia przez Wykonawców wizji lokalnej oraz sprawdzenia przez Wykonawców dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego. Jednocześnie celem prawidłowego przygotowania i złożenia oferty, Zamawiający rekomenduje Wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej. W takim przypadku termin przeprowadzenia wizji musi być uprzednio uzgodniony z osobą wskazaną do kontaktu z Wykonawcami,

4.5.3.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia

45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten

45312200-9 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego

45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 940831,92 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1658938,87 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 940831,92 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ELNET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 360999571

7.3.3) Ulica: ul. Metalowa 3

7.3.4) Miejscowość: Olsztyn

7.3.5) Kod pocztowy: 10-603

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 940831,92 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 75 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.