Ogłoszenie z dnia 2022-01-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00027737/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG W MIEŚCIE TUREK W SEZONIE ZIMOWYM 2022
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEJSKA TUREK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019384
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: KALISKA 59
1.5.2.) Miejscowość: Turek
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-700
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.7.) Numer telefonu: 063 289 61 00
1.5.8.) Numer faksu: 063 289 61 11
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@miastoturek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.miastoturek.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.miastoturek.pl/ , https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG W MIEŚCIE TUREK W SEZONIE ZIMOWYM 20222.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bc38d637-79dc-11ec-83b1-bea871b78b5b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00041383
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GIM.7021.3.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 166666,67 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: zimowe utrzymanie dróg w mieście Turek w sezonie zimowym 2022, polegające na wykonywaniu usługi odśnieżania i usuwanie śliskości zimowej poprzez posypywanie mieszanką piasku z solą w sezonie zimowym nawierzchni ulic gminnych, wewnętrznych i chodników zgodnie z załączonym zakresem i planem zimowego utrzymania określonego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz wywozie śniegu w ilości i zakresie uzgodnionym z Zamawiającym.
Zimowe utrzymanie ulic gminnych, wewnętrznych i chodników zgodnie z zakresem i planem zimowego utrzymania (załącznik nr 1 do umowy) obejmuje:
a) I kolejność zimowego utrzymania – 4.737 mb,
b) II kolejność zimowego utrzymania – 14.770 mb,
c) III kolejność zimowego utrzymania – 28.402 mb,
d) IV kolejność zimowego utrzymania – 6.535 mb,
e) chodniki – 16.098,70 m2 .
Przedmiot zamówienia stanowią prace polegające na:
1. Mechanicznym odśnieżaniu patrolowo - interwencyjnym dróg na pełnej szerokości dwóch pasów ruchu pługiem,
2. likwidacji śliskości dróg na pełnej szerokości dwóch pasów ruchu, poprzez uszorstnianie mieszanką 30% soli z piaskiem w ilości 120g/m²,
3. usuwaniu zatorów śnieżnych przy użyciu pługa wirnikowego lub innego sprzętu technicznego umożliwiającego usuwanie zatorów śnieżnych o wydajności nie mniejszej jak pług wirnikowy,
4. gotowości do świadczenia usług, polegającej na zapewnieniu dyspozycyjności sprzętu i pracowników odpowiedzialnych za należyte wykonanie usług.
2. Obowiązki Wykonawcy.
Na ulicach zaliczonych do I kolejności zimowego utrzymania, odśnieżanie i usuwanie śliskości zimowej winno być zakończone w terminie do 2 godzin od ustania opadów śniegu lub wystąpienia śliskości zimowej.
Na ulicach zaliczonych do II kolejności zimowego utrzymania, odśnieżanie winno być zakończone w terminie do 6 godz. od ustania opadów śniegu, a likwidacja śliskości zimowej w terminie do 4 godz. od jej wystąpienia.
Zimowe utrzymanie ulic zaliczonych do III i IV kolejności zimowego utrzymania prowadzone będzie w uzgodnieniu z Zamawiającym i wyłącznie na polecenie osoby uprawnionej z jej strony do kontaktów z Wykonawcą.
Utrzymanie poszczególnych chodników zostaje zaliczone do takiej samej kategorii utrzymania zimowego, do jakiej zaliczona jest ulica do której przylega chodnik.
Likwidacja śliskości zimowej na jezdniach i chodnikach winna następować przez uszorstnienie ich nawierzchni mieszaniną piasku z solą.
Wykonawca ma również obowiązek monitorowania stanu dróg objętych zimowym utrzymaniem na terenie miasta Turku oraz pełnienie przez całą dobę dyżuru telefonicznego.
Do odśnieżania oraz usuwania oblodzeń (śliskości zimowej) mogą być stosowane przez wykonawcę wyłącznie zarejestrowane pojazdy i maszyny drogowe, posiadające ważne dopuszczenie do ruchu na drogach publicznych z zastrzeżeniem, iż do odśnieżania i usuwania śliskości zimowej chodników nie może być wykorzystywane ciężki sprzęt.
Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do:
1. przedkładania Zamawiającemu miesięcznego (do dnia 5-go każdego miesiąca) zestawienia wykonanych czynności odśnieżania i usuwania śliskości w poprzednim miesiącu. Przedstawiciel Urzędu Miejskiego w Turku, może zgłosić zastrzeżenia do przedstawionego zestawienia w terminie 8 dni od dnia jego otrzymania. W przypadku niezłożenia zastrzeżeń w w/w terminie uznaje się, że zestawienia zostały przyjęte bez zastrzeżeń,
2. dołożenia należytej staranności w celu racjonalizacji wysokości kosztów wynikających z realizacji niniejszej umowy,
3. wykonywania oznakowania ostrzegawczego pojazdów uczestniczących w akcjach zimowego utrzymania dróg zgodnego z przepisami Kodeksu Drogowego,
4. W czasie sezonu zimowego uzupełnianie zapasów magazynowych mieszanki (jednorodnej mieszaniny piasku z solą o składzie wagowym 70% piasku + 30% soli ) do wielkości wystarczającej na minimum dwa tygodnie prowadzenia zimowego utrzymania dróg.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu o udzielenie zamówienia na wykonanie usługi pn. „ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG W MIEŚCIE TUREK W SEZONIE ZIMOWYM 2022” została złożona jedna oferta na kwotę 270 467,40 PLN. Cena oferty przewyższa kwotę, która zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. 180 000,00 PLN.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 270467,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 270467,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z TURKU
- Organizacja i przeprowadzenie wsparcia grupowego dla dzieci i młodzieży przebywającej w pieczy zastępczej oraz rodziców zastępczych z terenu powiatu tureckiego w postaciwyjazduedukacyjno-szkoleniowego
- Dowóz uczniów do szkół podstawowych na terenie Gminy Turek w roku szkolnym 2025/2026
- Dostawa materiałów opatrunkowych dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Turku
- ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE ZAJĘC DODATKOWYCH W PRZEDSZKOLU NR 7 W TURKU W RAMACH PROJEKTU PN. PODNIESIENIE JAKOŚCI EDUKACJI W PRZEDSZKOLACH SAMORZĄDOWYCH NA TERENIE GMINY MIEJSKIEJ TUREK
- Dostawa materiałów do sterylizacji i wskaźników dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Turku
- "Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Turek w latach 2025-2026"
więcej: przetargi w Turku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zimowe utrzymanie dróg wojewódzkich nr 297 i 364 na terenie powiatu lwóweckiego w sezonie zimowym 2025/2026 z podziałem na części
- Zimowe utrzymanie DW administrowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Kętrzynie, w sezonach zimowych 2025/2026, 2026/2027, 2027/2028, 2028/2029, 2029/2030, 2030/2031 z podziałem na 4 części
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych, parkingów, chodników i ścieżek rowerowych w sezonie zimowym 2025/2026 na terenie gminy i miasta Jarocin
- Zimowe utrzymanie dróg na terenie 2 rejonów Gminy Kartuzy w sezonie zimowym 2025-2026.
- "Zimowe utrzymanie dróg na terenie sołectw Frydrychowice i Przybradz w sezonach zimowych 2025-2028"
- Utrzymanie czystości na terenie miasta Kalisza w rejonie III.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.