Og³oszenie z dnia 2022-01-31
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00049922/01 - Modyfikacja z dnia 2022-02-08
- 2022/BZP 00107772/01 - Wynik z dnia 2022-04-04
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug telekomunikacyjnych w zakresie telefonii stacjonarnej na rzecz jednostek Izby Administracji Skarbowej w Olsztynie
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Izba Administracji Skarbowej w Olsztynie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001022914
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Al. Marsza³ka J. Pi³sudskiego 59A
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-950
1.5.4.) Województwo: warmiñsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyñski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ias.olsztyn@mf.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.warminsko-mazurskie.kas.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ w³adzy publicznej - organ administracji rz±dowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wiadczenie us³ug telekomunikacyjnych w zakresie telefonii stacjonarnej na rzecz jednostek Izby Administracji Skarbowej w Olsztynie
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-c0c93dda-8022-11ec-beb3-a2bfa38226ab
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00041334
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-01-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
www.warminsko-mazurskie.kas.gov.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ias-olsztyn.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W przedmiotowym postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê za pomoc± ¶rodków komunikacji elektronicznej przy u¿yciu platformy Marketplanet https://ias-olsztyn.ezamawiajacy.pl
2. Ogólne zasady korzystania z Platformy okre¶lono w SWZ w Rozdziale 12 ust. 7.
3. Zamawiaj±cy informuje, i¿ w przypadku jakichkolwiek w±tpliwo¶ci zwi±zanych z zasadami korzystania z platformy, Wykonawca winien skontaktowaæ siê z dostawc± rozwi±zania teleinformatycznego Platforma zakupowa Marketplanet Izby Administracji Skarbowej w Olsztynie tel. +48 22 257 22 23 (infolinia dostêpna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00) e-mail: oneplace@marketplanet.pll
4. Zamawiaj±cy zgodnie z § 4 Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie u¿ycia ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostêpnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych (Dz. U. z 2019 r.) - zwane dalej „Rozporz±dzeniem" okre¶la dopuszczalny format podpisu elektronicznego, jako:
1) dokumenty w formacie „pdf" zaleca siê podpisywaæ formatem PAdES,
2) dopuszcza siê podpisanie dokumentów w formacie innym ni¿ „pdf", wtedy bêdzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W zwi±zku z tym Wykonawca bêdzie zobowi±zany za³±czyæ, prócz podpisanego dokumentu, oddzielny plik z podpisem.
5. Zamawiaj±cy, zgodnie z § 3 ust. 3 ww. Rozporz±dzenia okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformie zakupowej tj.:
1) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s;
2) komputer klasy PC lub MAC, o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min 2GB Ram, procesor Intel IV
2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
3) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa obs³uguj±ca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji
w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
4) w³±czona obs³uga JavaScript;
5) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie .pdf.
6. Zamawiaj±cy zgodnie z § 3 ust. 3 ww. Rozporz±dzenia, okre¶la dopuszczalne formaty przesy³anych danych tj. plików o wielko¶ci do 100 MB w formatach: .txt, .pdf, .doc, .docx, excel., .rtf, .odt., xml., zip.
7. Zamawiaj±cy zgodnie z § 3 ust. 3 ww. Rozporz±dzenia okre¶la informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.: plik za³±czony przez Wykonawcê na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Mo¿liwo¶æ otworzenia pliku dostêpna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiaj±cego po up³ywie terminu otwarcia ofert.
8.Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim ¼ród³em czasu.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zamawiaj±cy okre¶li³ pe³n± tre¶æ dot. RODO w Rozdziale 23 SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiaj±cy okre¶li³ pe³n± tre¶æ dot. RODO w Rozdziale 23 SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 2801-ILZ-260-5-2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug telekomunikacyjnych w zakresie telefonii stacjonarnej na rzecz jednostek Izby Administracji Skarbowej w Olsztynie.
2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia i zakres oraz warunki wykonania przedmiotu zamówienia stanowi±:
1) Formularz ofertowo-cenowy (Za³±cznik nr 1 do SWZ),
2) Opis przedmiotu zamówienia (Za³±cznik nr 2 do SWZ),
3) Umowa-wzór (Za³±cznik nr 3 do SWZ).
3. Deklarowany w Formularzu ofertowo-cenowym (stanowi±cy Za³±cznik nr 1 do SWZ) czas po³±czeñ (ilo¶æ minut po³±czeñ wychodz±cych) jest wielko¶ci± szacunkow± i ma zastosowanie tylko i wy³±cznie kalkulacyjne, nie stanowi zobowi±zania do jego zakupu. Rzeczywista ilo¶æ zakupionego czasu i ilo¶ci po³±czeñ w trakcie realizacji umowy wynikaæ bêdzie wy³±cznie z bie¿±cych potrzeb zamawiaj±cego. Rozliczenie nastêpowaæ bêdzie za faktycznie zrealizowany czas po³±czeñ wg cen okre¶lonych przez Wykonawcê w ofercie z³o¿onej w postêpowaniu.
4. Us³ugi bêd±ce przedmiotem zamówienia musz± mieæ charakter powszechny, musz±
byæ ¶wiadczone zgodnie z powszechnie obowi±zuj±cymi przepisami, ustaw± z dnia
16 lipca 2004 r. – Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. z 2021 r. poz. 576, z pó¼n. zm.)
z wykorzystaniem istniej±cej wewnêtrznej sieci telefonicznej Zamawiaj±cego.
5. Przedmiotem zamówienia s±:
1) us³ugi telefonii stacjonarnej dla Zamawiaj±cego, w zakresie po³±czeñ wychodz±cych lokalnych i strefowych, miêdzystrefowych, miêdzynarodowych stacjonarnych do krajów Unii Europejskiej oraz do sieci komórkowych do wszystkich operatorów, us³ug faksowych, po³±czeñ modemowych w naliczaniu sekundowym,
2) us³ugi telefonii stacjonarnej dla Zamawiaj±cego, w zakresie po³±czeñ przychodz±cych lokalnych i strefowych, miêdzystrefowych, miêdzynarodowych stacjonarnych do krajów Unii Europejskiej, z sieci komórkowych oraz us³ug faksowych, po³±czeñ modemowych, na numery Zamawiaj±cego,
3) ¶wiadczenie us³ug transmisji danych dla Zamawiaj±cego, w zakresie dostawy i obs³ugi ³±cza internetowego oraz sieci WAN.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 64200000-8 - Us³ugi telekomunikacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-03-01 do 2024-02-29
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertê najkorzystniejsz± zostanie uznana ta oferta, która nie podlega odrzuceniu oraz po zsumowaniu liczby punktów (P = C + A) uzyskanych we wskazanych wy¿ej kryteriach uzyska najwy¿sz± liczbê punktów. Obliczenia zostan± dokonane z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas usuniêcia awarii us³ug telekomunikacyjnych
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:1. uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów.: Warunek ten zostanie spe³niony, je¿eli Wykonawca jest wpisany do Rejestru Przedsiêbiorców Telekomunikacyjnych, prowadzonego przez Prezesa Urzêdu Komunikacji Elektronicznej, o którym mowa w art. 10 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz.U. z 2021 r., poz. 576 z pó¼n. zm.).
2. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej: Warunek ten zostanie spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, nale¿ycie wykona³ minimum 2 (dwie) us³ugi odpowiadaj±ce swoim rodzajem i warto¶ci± us³udze stanowi±cej przedmiot zamówienia.
Przez us³ugê odpowiadaj±c± swoim rodzajem i warto¶ci± us³udze stanowi±cej przedmiot zamówienia zamawiaj±cy rozumie ¶wiadczenie us³ugi telekomunikacyjnej w zakresie telefonii stacjonarnej na rzecz podmiotu biznesowego o warto¶ci, co najmniej 200.000,00 z³ brutto ka¿da, co najmniej 12 miesiêcy w ramach jednego kontraktu (umowy).
Podmiot biznesowy – podmiot zarejestrowany w Krajowym Rejestrze Urzêdowym Podmiotów Gospodarki Narodowej, tj. posiadaj±cy nr REGON.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia przedmiotowych ¶rodków dowodowych.5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Z³o¿ona oferta powinna zawieraæ:1) Formularz ofertowo-cenowy, którego wzór stanowi Za³±cznik nr 1 do SWZ – sk³adany w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego i podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym, b±d¼ podpisem zaufanym lub podpisem osobistym,
2) O¶wiadczenie, o którym mowa w Rozdziale 10 ust. 2 SWZ – w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej – podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, b±d¼ podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;
3) je¶li dotyczy, dokumenty okre¶lone w:
a) Rozdziale 10 ust. 3 pkt 2a-2b) i 3a-b) SWZ,
b) Pe³nomocnictwo do podpisania oferty, je¿eli jest ona podpisywana przez osobê inn± ni¿ umocowana w dokumencie rejestracyjnym (odpis z w³a¶ciwego rejestru lub za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej). Dokument pe³nomocnictwa powinien okre¶laæ jego zakres. Pe³nomocnictwo nale¿y przedstawiæ w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej zgodnie z zasadami opisanymi w Rozdziale 10 ust. 11-18 SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
4. Wspólne ubieganie siê Wykonawców o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spó³ka cywilna):1) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia warunek okre¶lony w:
a) ust.1 powinien spe³niaæ ka¿dy z Wykonawców samodzielnie,
b) ust. 2 pkt 2) i 4) Wykonawcy mog± spe³niaæ ³±cznie.
2) Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Z tre¶ci pe³nomocnictwa musi wynikaæ, do której z ww. czynno¶ci powo³ano pe³nomocnika. Pe³nomocnictwo musi identyfikowaæ Wykonawcê, którego reprezentuje pe³nomocnik lub Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego, jak równie¿ wskazywaæ ustanowionego pe³nomocnika.
3) Je¿eli oferta Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiaj±cy bêdzie ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.
4) Zamawiaj±cy w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej – dopuszcza ³±czne spe³nianie warunku przez Wykonawców.
5) Zamawiaj±cy mo¿e na ka¿dym etapie postêpowania, uznaæ, ¿e wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli posiadanie przez wykonawcê sprzecznych interesów,
w szczególno¶ci zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy
w inne przedsiêwziêcia gospodarcze wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia.
6) Zgodnie z art. 445 ustawy Pzp, Wykonawcy wchodz±cy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ponosz± solidarnie odpowiedzialno¶æ za realizacjê umowy.
7) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia dokument stanowi±cy Za³±cznik nr 1 – Formularz ofertowo-cenowy musi byæ podpisany przez osobê/osoby reprezentuj±c±/reprezentuj±ce wszystkich Wykonawców na podstawie stosownego pe³nomocnictwa lub podpisane przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
2. Oferta musi zawieraæ ni¿ej wymienione dokumenty, wype³nione i podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez w³a¶ciwy podmiot osoby uprawnionej do reprezentowania Wykonawcy w przypadku
Wykonawców wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia (np. spó³ka cywilna, konsorcjum):
a) O¶wiadczenie, o którym mowa w ust. 2, sk³adaj± odrêbnie Wykonawca/ka¿dy spo¶ród Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. O¶wiadczenie te potwierdza brak podstaw wykluczenia ka¿dego z Wykonawców oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie w jakim ka¿dy
z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu – sk³adane w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego.
b) Pe³nomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (wystawione zgodnie z przepisem
art. 58 ust. 2 ustawy Pzp). Tre¶æ pe³nomocnictwa musi jednoznacznie wskazywaæ czynno¶ci, do wykonywania których pe³nomocnik jest upowa¿niony (zakres umocowania). Pe³nomocnictwo nale¿y z³o¿yæ w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego lub w elektronicznej kopii dokumentu po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie uregulowanym we wzorze Umowy stanowi±cym Za³±cznik nr 3 do SWZ.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-02-10 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ias-olsztyn-ezamawiajacy.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-02-10 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Na kryterium „Cena ofertowa brutto” sk³adaj± siê nastêpuj±ce podkryteria ceny:C1 - cena op³aty abonamentowej za us³ugi telefonii stacjonarnej - 40 pkt;
C2 – cena po³±czeñ lokalnych i strefowych - 3 pkt;
C3 – cena po³±czeñ do sieci komórkowych - 9 pkt;
C4 – cena po³±czeñ miêdzystrefowych – 7 pkt;
C5 – cena po³±czeñ miêdzynarodowych stacjonarnych do krajów Unii Europejskiej – 1 pkt.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Remont odcinka drogi powiatowej nr 1455N od skrzy¿owania z droga powiatow± nr 1442N w kierunku miejscowo¶ci £êgajny.
- Remont odcinka drogi powiatowej nr 1994N od ul. Ko¶ciuszki w Barczewie do skrzy¿owania z drog± do Zalesia.
- Wykonanie i dostawa gad¿etów z logo UWM na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu warmiñsko-Mazurskiego.
- Zakup i dostawa laptopów dla administracji Uniwersytetu Warmiñsko - Mazurskiego w Olsztynie
- ¦wiadczenie us³ug konferencyjno-hotelowych na potrzeby Sympozjum pt. "Postêp techniczny w przetwórstwie mleka TECHMILK 2025" dla Wydzia³u Nauki o ¯ywno¶ci UWM w Olsztynie
- "Us³uga wywozu odpadów z siedziby Zarz±du Dróg Wojewódzkich w Olsztynie w latach 2026 -2027."
wiêcej: przetargi w Olsztynie »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.