Ogłoszenie z dnia 2025-01-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00022001/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-10
- 2025/BZP 00127447/01 - Wynik z dnia 2025-03-03
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Obsługa prawna Urzędu Miejskiego w Dębicy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Dębica
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000524648
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Ratuszowa 2
1.4.2.) Miejscowość: Dębica
1.4.3.) Kod pocztowy: 39-200
1.4.4.) Województwo: podkarpackie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@umdebica.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://debica.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00041008
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-01-16
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00022001
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;
zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to
z odrębnych przepisów;
zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej
w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 8 000 000,00 zł (słownie: osiem milionów złotych)
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże się posiadaniem wiedzy i doświadczenia w zakresie wykonania przedmiotu zamówienia polegającego na wykonaniu w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert wykonał co najmniej dwie usługi prawne na rzecz podmiotu sektora finansów publicznych, o łącznej wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł brutto (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) każda ( w ramach dwóch osobnych umów) oraz co najmniej jedną usługę polegającą na bieżącej obsłudze prawnej jednego podmiotu z sektora finansów publicznych o wartości nie mniej niż 50.000,00 zł brutto (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych).
Przez podmiot sektora finansów publicznych rozumieć należy podmiot, o którym mowa w art. 9 ustawy z dnia 27.08.2009 r. o finansach publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1530 ze zm.).
Przez „bieżącą obsługę prawną” Zamawiający rozumie świadczenie usług prawnych w formie dyżurów w siedzibie podmiotu na rzecz którego były świadczone, w wymiarze co najmniej 60 godzin średnio miesięcznie.
b) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował przy realizacji zamówienia osobami tj.:
b.1. Co najmniej jedną osobą świadczącą obsługę prawną pełniącą funkcję koordynatora, posiadającą wykształcenie wyższe prawnicze i uprawnienia do wykonywania zawodu radcy prawnego lub adwokata, potwierdzone odpowiednim wpisem na listę radców prawnych prowadzoną przez Okręgową Izbę Radców Prawnych lub listę adwokatów prowadzoną przez Okręgową Radę Adwokacką oraz co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w świadczeniu bieżącej obsługi prawnej na rzecz jednostek samorządu terytorialnego,
b.2. Co najmniej dwiema osobami, z których każda spełnia łącznie następujące wymagania:
1) posiada wykształcenie wyższe prawnicze
2) posiada uprawnienia do wykonywania zawodu radcy prawnego lub adwokata, potwierdzone odpowiednim wpisem na listę radców prawnych prowadzoną przez Okręgową Izbę Radców Prawnych lub listę adwokatów prowadzoną przez Okręgową Radę Adwokacką
3) posiada minimum 3 letnie doświadczenie w obsłudze prawnej Jednostki Samorządu Terytorialnej
o wielkości min. 20 000 mieszkańców.
4) Posiada minimum 5 letnie doświadczenie w wykonywaniu zawodu rady prawnego lub adwokata.
b.3. Co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania zawodu radcy prawnego lub adwokata, potwierdzone odpowiednim wpisem na listę radców prawnych prowadzoną przez Okręgową Izbę Radców Prawnych lub listę adwokatów prowadzoną przez Okręgową Radę Adwokacką, posiadającą doświadczenie w reprezentowaniu podmiotów przed Regionalną Komisją Orzekającą w Sprawach o Naruszenie Dyscypliny Finansów Publicznych przy Regionalnej Izbie Obrachunkowej,
b.4. Ponadto Wykonawca winien dysponować zespołem dodatkowym do wsparcia stałego zespołu prawników, w skład którego będą wchodzić co najmniej 2 osoby, posiadające uprawnienia do wykonywania zawodu radcy prawnego lub adwokata, potwierdzone odpowiednim wpisem na listę radców prawnych prowadzoną przez Okręgową Izbę Radców Prawnych lub listę adwokatów prowadzoną przez Okręgową Radę Adwokacką z zastrzeżeniem, że minimum jedna z tych osób winna posiadać uprawnienia doradcy podatkowego. Osoby znajdujące się w zespole dodatkowym winny legitymować się doświadczeniem zawodowym ( minimum 5-letnie) w zakresie wykonywania zawodu
Po zmianie:
1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;
zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to
z odrębnych przepisów;
zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej
w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 8 000 000,00 zł (słownie: osiem milionów złotych)
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże się posiadaniem wiedzy i doświadczenia w zakresie wykonania przedmiotu zamówienia polegającego na wykonaniu w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert wykonał co najmniej dwie usługi prawne na rzecz podmiotu sektora finansów publicznych, o łącznej wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł brutto (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) każda ( w ramach dwóch osobnych umów) oraz co najmniej jedną usługę polegającą na bieżącej obsłudze prawnej jednego podmiotu z sektora finansów publicznych o wartości nie mniej niż 50.000,00 zł brutto (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych).
Przez podmiot sektora finansów publicznych rozumieć należy podmiot, o którym mowa w art. 9 ustawy z dnia 27.08.2009 r. o finansach publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1530 ze zm.).
Przez „bieżącą obsługę prawną” Zamawiający rozumie świadczenie usług prawnych w formie dyżurów w siedzibie podmiotu na rzecz którego były świadczone, w wymiarze co najmniej 60 godzin średnio miesięcznie.
b) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował przy realizacji zamówienia osobami tj.:
b.1. Co najmniej jedną osobą świadczącą obsługę prawną pełniącą funkcję koordynatora, posiadającą wykształcenie wyższe prawnicze i uprawnienia do wykonywania zawodu radcy prawnego lub adwokata, potwierdzone odpowiednim wpisem na listę radców prawnych prowadzoną przez Okręgową Izbę Radców Prawnych lub listę adwokatów prowadzoną przez Okręgową Radę Adwokacką oraz co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w świadczeniu bieżącej obsługi prawnej na rzecz jednostek samorządu terytorialnego,
b.2. Co najmniej dwiema osobami, z których każda spełnia łącznie następujące wymagania:
1) posiada wykształcenie wyższe prawnicze
2) posiada uprawnienia do wykonywania zawodu radcy prawnego lub adwokata, potwierdzone odpowiednim wpisem na listę radców prawnych prowadzoną przez Okręgową Izbę Radców Prawnych lub listę adwokatów prowadzoną przez Okręgową Radę Adwokacką
3) posiada minimum 3 letnie doświadczenie w obsłudze prawnej Jednostki Samorządu Terytorialnej
4) Posiada minimum 5 letnie doświadczenie w wykonywaniu zawodu rady prawnego lub adwokata.
b.3. Co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania zawodu radcy prawnego lub adwokata, potwierdzone odpowiednim wpisem na listę radców prawnych prowadzoną przez Okręgową Izbę Radców Prawnych lub listę adwokatów prowadzoną przez Okręgową Radę Adwokacką, posiadającą doświadczenie w reprezentowaniu podmiotów przed Regionalną Komisją Orzekającą w Sprawach o Naruszenie Dyscypliny Finansów Publicznych przy Regionalnej Izbie Obrachunkowej,
b.4. Ponadto Wykonawca winien dysponować zespołem dodatkowym do wsparcia stałego zespołu prawników, w skład którego będą wchodzić co najmniej 2 osoby, posiadające uprawnienia do wykonywania zawodu radcy prawnego lub adwokata, potwierdzone odpowiednim wpisem na listę radców prawnych prowadzoną przez Okręgową Izbę Radców Prawnych lub listę adwokatów prowadzoną przez Okręgową Radę Adwokacką z zastrzeżeniem, że minimum jedna z tych osób winna posiadać uprawnienia doradcy podatkowego. Osoby znajdujące się w zespole dodatkowym winny legitymować się doświadczeniem zawodowym ( minimum 5-letnie) w zakresie wykonywania zawodu .
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-01-20 10:00
Po zmianie:
2025-01-24 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-01-20 10:30
Po zmianie:
2025-01-24 10:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-02-18
Po zmianie:
2025-02-22
INNE PRZETARGI Z DĘBICY
- Zakup i dostawa 60 sztuk foteli ergonomicznych do Urzędu Miejskiego w Dębicy
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania pn. "Rozbudowa systemu monitoringu miejskiego w Dębicy"
- MODERNIZACJA SZPIT. ODDZ. RAT. W ZOZ W DĘBICY-RAMACH DOT. CELOWEJ NA FINAN. REAL. INWEST. PN. "MODERNIZACJA I DOPOSAŻENIE SZPIT. ODDZ. RAT. ORAZ PRACOWNI DIAGNOSTYCZNEJ W ZOZ W DĘBICY"
- PIELUCHOMAJTKI DLA DOROSŁYCH I PODKŁADY HIGIENICZNE W PAKIECIE I DLA ODDZIAŁÓW SZPITALNYCH W ZESPOLE OPIEKI ZDROWOTNEJ W DĘBICY
- SYSTEM ZAMKNIĘTY DO POBIERANIA KRWI W P. II DLA ODDZIAŁÓW SZPITALNYCH ORAZ SYSTEM ZAMKNIĘTY DO POBIERANIA KRWI W P. III DLA PRACOWNI SEROLOGII TRANSFUZJOLOGICZNEJ Z BANKIEM KRWI W ZOZ W D-CY
- Zmiana sposobu użytkowania części szkoły w Zawadzie na przedszkole publiczne.
więcej: przetargi w Dębicy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.