Ogłoszenie z dnia 2022-01-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00078090/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Sukcesywna dostawa materiałów betonowych do prac brukarskich
i elementów do odwodnień dróg dla potrzeb Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych sp. z o.o. w Tarnowie w 2022”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o.
1.3.) Oddział zamawiającego: PUK Tarnów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 122830260
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Komunalna 31
1.5.2.) Miejscowość: Tarnów
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-100
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: puk@puk.tarnow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.puk.tarnow.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Sukcesywna dostawa materiałów betonowych do prac brukarskichi elementów do odwodnień dróg dla potrzeb Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych sp. z o.o. w Tarnowie w 2022”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-080a1174-7491-11ec-beb3-a2bfa38226ab
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00040595
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Na podstawie art. 214 ust.1 pkt. 6) w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego nie została złożona żadna oferta a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. W postępowaniu numer referencyjny: PUK.PR/ZP/2021/11/03 dla części 1 zamówienia - DOSTAWA MATERIAŁÓW BETONOWYCH WIBROPRASOWANYCH DO PRAC BRUKARSKICH i części 2 zamówienia - DOSTAWA PREFABRYKOWANYCH BETONOWYCH ELEMENTÓW DO ODWODNIEŃ - w określonym terminie składania ofert nie wpłynęła żadna oferta.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-efcf74ce-51ba-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PUK.PR/ZP/2021/12/04
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 130456,57 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa elementów betonowych prefabrykowanych do
odwodnień przeznaczonych do budowy i remontów dróg, chodników i parkingów na terenie miasta
Tarnowa.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44111000-1 - Materiały budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44113100-6 - Materiały chodnikowe
44113120-2 - Płyty chodnikowe
44114200-4 - Produkty betonowe
44163000-0 - Rury i osprzęt
44163100-1 - Rury
44423700-8 - Elementy włazów
44423740-0 - Pokrywy włazów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 211729,62 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 211729,62 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 211729,62 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: USŁUGI BUDOWLANE I BRUKARSKIE PLAKO Krzysztof Kubicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 813-102-39-68
7.3.3) Ulica: Krakowska 125
7.3.4) Miejscowość: Tarnów
7.3.5) Kod pocztowy: 33-100
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI BUDOWLANE I BRUKARSKIE PLAKO KRZYSZTOF KUBICZ
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI BUDOWLANE I BRUKARSKIE PLAKO KRZYSZTOF KUBICZ
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 211729,62 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- Modernizacja Ewidencji Gruntów i Budynków obejmująca obręby ewidencyjne 0286 i 0327 Miasta Tarnowa
- Pełnienie nadzoru Inwestorskiego dla realizacji inwestycji pn. Przebudowa i rozbudowa szpitala na potrzeby Centralnego Bloku Operacyjnego w Szpitalu Wojewódzkim im. Św. Łukasza SP ZOZ w Tarnowie
- Dostawa odzieży roboczej, obuwia i środków ochrony indywidualnej dla pracowników Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Tarnowie.
- Zakup i dostawa fabrycznie nowych, nieużywanych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SPZOZ w Tarnowie
- Opracowanie koncepcji i Programu Funkcjonalno - Użytkowego dla zadania pn.: "Budowa drogi rowerowej wzdłuż ulicy Niedomickiej od ulicy Mroźnej do granic miasta"
- Wykonanie operatów geodezyjnych -wykazów synchronizacyjnych wraz z mapą sytuacyjną dla celów prawnych
więcej: przetargi w Tarnowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów wodno-kanalizacyjnych
- Dostawa materiałów budowlanych, elektrycznych i paneli podłogowych.
- Dostawa materiałów budowlanych dla 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu do miejscowości Zamość, Lublin, Chełm, Hrubieszów, Jawidz na 2025 rok.
- DOSTAWA MATERIAŁÓW BUDOWLANO-TECHNICZNYCHNA NA ROK 2025/2026
- Obsługa w zakresie robót ziemnych, drogowych i transportowych na terenie Miasta i Gminy Czarny Dunajec w roku 2025
- D/18/2025/A1 Sukcesywny zakup materiałów ogólnobudowlanych oraz paneli i wykładzin na potrzeby Centrum Sieci i Wsparcia Technicznego
więcej: Materiały budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.