Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00488500/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie trzech otworów poszukiwawczych za wodą pitną o głębokości do 99 m w celu ujęcia wód podziemnych na potrzeby gminnych sieci wodociągowych w Toporzysku i Łętowni
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Jordanów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892251
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 2
1.5.2.) Miejscowość: Jordanów
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-240
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gmina-jordanow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gmina-jordanow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie trzech otworów poszukiwawczych za wodą pitną o głębokości do 99 m w celu ujęcia wód podziemnych na potrzeby gminnych sieci wodociągowych w Toporzysku i Łętowni2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a8952220-77c2-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00039761
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00027643/16/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.10 Wykonanie trzech otworów poszukiwawczych za wodą pitną o głębokości do 99 m w celu ujęcia wód podziemnych na potrzeby gminnych sieci wodociągowych w Toporzysku i Łętowni
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00488500
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.27.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 169561,26 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie łącznie trzech otworów poszukiwawczych w celu ujęcia wód podziemnych z utworów trzeciorzędowych o głębokości do 99 m, na potrzeby funkcjonowania gminnych sieci wodociągowych – zasilania w wodę do celów pitnych. W skład przedmiotu zamówienia wchodzi także opracowanie projektów robót geologicznych dla wykonania otworów poszukiwawczych.
Łącznie trzy otwory poszukiwawcze za wodą pitną do wykonania:
- dwa w miejscowości Toporzysko na: os. Za Dwór-Mraźnica m.in. działki ewid. nr 60/3, 45/1, 72/15, 38/8, 38/7 (zał. graficzny nr 1) i na os. Ciapałowa w pobliżu zbiornika wyrównawczego (np. na dz. ewid. nr 3756/2, 3757/3 – zał. nr 3), gmina Jordanów, pow. suski.
- jedno w miejscowości Łętownia os. Jasionkowa-Bacowa (tzw. Zarębki) przy gminnym zbiorniku wyrównawczym wody pitnej, dz. ewid. nr 5647/5 (zał. graficzny nr 2), gmina Jordanów, pow. suski.
Zamawiający informuje, iż w ramach niniejszego zamówienia przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji w rozumieniu art. 440 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. 2022, poz. 1710)
Przedmiotem zamówienia objęte jest prawo opcji, polegające na tym, iż w przypadku uzyskania odwiertów tzw. pozytywnych w rozumieniu OPZ na odrębne żądanie Zamawiającego złożone nie później niż w terminie do 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy, w formie pisemnej pod rygorem nieważności, Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zakres szczegółowo opisany w pkt. 3 tiret 2 OPZ (czynności na wypadek otworu pozytywnego) w terminie do 8 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
Skorzystanie z prawa opcji jest uprawnieniem, a nie obowiązkiem Zamawiającego, a w przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji lub nieskorzystania z Prawa opcji w maksymalnym zakresie, Wykonawcy nie przysługuje roszczenie do Zamawiającego o realizację opcji, ani jakiekolwiek inne roszczenie, w tym odszkodowawcze z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania Umowy. Wykonawca wykona przedmiot opcji z odpowiednim zastosowaniem postanowień umowy.
Zamawiający na poczet wyceny zadania informuje, iż maksymalna wartość prawa opcji to 93 283,50 zł netto.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ), w tym zakresu czynności objętego prawem opcji stanowi załącznik nr 2 do SWZ. Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia stanowi także załącznik nr 11 do SWZ – przedmiar.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71331000-7 - Wiertnicze usługi inżynieryjne
76470000-8 - Usługi badania odwiertów
45262220-9 - Wiercenie studni wodnych
45255110-3 - Roboty budowlane w zakresie studni
71351910-5 - Usługi geologiczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W związku z odrzuceniem oferty najkorzystniejszej ceny pozostałych ofert w postępowaniu przewyższają kwotę , którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i Zamawiający nie jest w stanie zwiększyć tej kwoty do ceny oferty najkorzystniejszejSEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 293970 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 525743,56 PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rewitalizacja i przebudowa zabytkowego budynku Urzędu Miasta w Garwolinie - etap I - wykonanie pełnej dokumentacji projektowej
- Opracowanie dokumentacji projektowej na rozbudowę drogi powiatowej nr 1325L na odcinku Stoczek Łukowski - Turzec
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy przedszkola w miejscowości Stanisławowo, gm. Juchnowiec Kościelny.
- Opracowanie kompl. dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem wszelkich wymag. uzgodnień dla zad. pn.: "Rozbudowa drogi pow. 1823O Kadłub-Osiek poprzez budowę chodnika wraz z odwodnieniem (...)
- Opracowanie dokumentacji projektowej na rozbudowę drogi powiatowej nr 1310L Gołaszyn - Ławki
- WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ WRAZ Z PEŁNIENIEM NADZORU AUTORSKIEGO DLA ZADANIA DOTYCZĄCEGO TRANSLOKACJI I ADAPTACJI ZABYTKOWEGO DREWNIANEGO DWORU NA CELE KULTUROWO - SPOŁECZNE
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.