eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › ZAKUP I DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO W RAMACH PIERWSZEGO WYPOSAŻENIA DLA KMP W SOSNOWCU

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-04-23


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00039653 z dnia 2021-04-23

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
ZAKUP I DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO W RAMACH PIERWSZEGO WYPOSAŻENIA DLA KMP W SOSNOWCU

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach

1.2.) Oddział zamawiającego: Zespół Zamówień Publicznych

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 270208292

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ul. Lompy 19

1.4.2.) Miejscowość: Katowice

1.4.3.) Kod pocztowy: 40-038

1.4.4.) Województwo: śląskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ka.policja.gov.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.slaska.policja.gov.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00039653

2.2.) Data ogłoszenia: 2021-04-23

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00029301/03

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 03

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 1)

Przed zmianą:
a/ Zadanie nr 1 – Dostawa sprzętu komputerowego;1.1 Dostawa zostanie zrealizowana w terminie do 14 dni kalendarzowych licząc od dnia następującego po dniu złożenia zamówienia przez Zamawiającego. Zamawiający przewiduje realizację zamówienia w okresie 15.06.2021 r. - 31.07.2021 r.1.2 Parametry asortymentu opisane w załączniku nr 3.1 i 3.2 do SWZ stanowią minimalne wymagania Zamawiającego.1.3 Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę dostarczonego asortymentu na inny niż ten, który został wskazany w załączniku nr 1 do SWZ.1.4 Zamawiający wymaga, aby cały asortyment był fabrycznie nowy (tzn. wyprodukowany nie wcześniej niż 12 miesięcy przed dniem dostawy), wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu, gatunku I, nie jest powystawowy, nie był wykorzystywany wcześniej przez inny podmiot, spełniał normy jakościowe i użytkowe wskazane przez Zamawiającego w załączniku nr 3.1 i 3.2 do SWZ.1.4.1 Nie dopuszcza się urządzeń typu refurbished/odnowionych (zwróconych do producenta i później odsprzedawanych ponownie przez producenta).1.4.2 Zamawiający wymaga, aby urządzenia dostarczane w ramach realizacji umowy były urządzeniami zakupywanymi w oficjalnym kanale sprzedaży Producenta na rynek Unii Europejskiej. Zamawiający będzie wymagał wraz z dostawą stosownego potwierdzenia podpisanego przez polskie biuro przedstawiciela producenta, a jeżeli producent nie posiada oficjalnego biura w Polsce przez przedstawiciela biura europejskiego, odpowiadającego za rynek polski.1.5 Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę producenta i modelu oferowanego asortymentu w załączniku nr 4.1 oraz 4.2 do SWZ (formularz cenowy)- oddzielnie dla każdego zadania, oddzielnie dla każdej pozycji. 1.6 Brak wpisania modelu i producenta oferowanego asortymentu skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp – jako niezgodnej z warunkami zamówienia.1.7 Asortyment powinien posiadać wymagane w treści załącznika nr 3.1 i 3.2 do SWZ oraz przepisami prawa atesty, certyfikaty, świadectwa jakości oraz spełniać wszelkie wymogi norm, określonych obowiązującym prawem.1.8 Zamawiający wymaga wskazania w formularzu ofertowym czasu naprawy gwarancyjnej dla poszczególnych zadań.1.9 Miejscem dostaw asortymentu w ramach zamówienia jest nowa siedziba Komendy Miejskiej w Sosnowcu, przy ul. Aleksandra Janowskiego, 41-200 Sosnowiec. 1.10 Zamawiający wymaga, aby Wykonawca na cały oferowany asortyment objęty przedmiotem zamówienia udzielił gwarancji minimalnej, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w załącznikach nr 1 i nr 4.1 i 4.2 do SWZ dla poszczególnych pozycji.1.10.1 Zamawiający wymaga, aby w okresie udzielonej gwarancji wszystkie koszty związane z obsługą gwarancyjną w tym transport, ponosił Wykonawca. Zamawiający wymaga aby cena oferty Wykonawcy obejmowała wykonanie w okresie gwarancji na zlecenie Zamawiającego wszelkich ekspertyz serwisowych w celu określenia przyczyn uszkodzenia (niewłaściwego działania) dostarczonych urządzeń.1.10.2 W przypadku zaoferowania okresu gwarancyjnego dłuższego niż gwarancja producenta sprzętu Wykonawca dostarczy wraz z dostawą dokumenty gwarancyjne sprzętu potwierdzające objęcie asortymentu zwiększonym okresem gwarancji przez producenta lub autoryzowanego przedstawiciela producenta. W przypadku gdy Wykonawcą jest autoryzowany przedstawiciel producenta oświadczenia nie wymaga się, jednak Wykonawca do złożonej oferty winien przedłożyć oświadczenie, że jest autoryzowanym przedstawicielem producenta oferowanego asortymentu.1.10.3 Zamawiający wymaga oświadczenia, iż w przypadku braku wskazania okresów gwarancji oferuje minimalną gwarancję wymaganą przez Zamawiającego w załączniku nr 3.1 oraz 3.2 do SWZ, tym samym suma okresów gwarancji minimalnych wyniesie 360 miesięcy.1.10.4 Okres gwarancji na asortyment będący przedmiotem zadania I i zadania II, stanowi drugie kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty i zasady przyznawania punktów zostały uszczegółowione w Sekcji XX SWZ.1.10.5 W przypadku braku podania lub błędnego wskazania okresu gwarancji na asortyment, będą obowiązywały zasady przeliczenia ujęte w Sekcji XX SWZ.1.11. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wskazał czas naprawy gwarancyjnej, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w załącznik nr 1 do SWZ dla poszczególnych pozycji.1.11.1. Czas naprawy gwarancyjnej liczony będzie od chwili zgłoszenia Wykonawcy awarii do czasu dostarczenia do Zamawiającego sprzętu pozbawionego wad.1.11.2. Okres gwarancji na asortyment będący przedmiotem zadania I i zadania II, stanowi trzecie kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty i zasady przyznawania punktów zostały uszczegółowione w Sekcji XX SWZ.1.12. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wskazał wartość pamięci RAM, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w załączniku nr 1 do SWZ dla poszczególnych pozycji.1.12.1 Wartość pamięci RAM będący przedmiotem zadania I, stanowi czwarte i piąte kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty i zasady przyznawania punktów zostały uszczegółowione w Sekcji XX SWZ.1.13. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca określił czas reakcji serwisowej, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w załączniku nr 1 do SWZ dla poszczególnych pozycji.1.13.1 Czas reakcji serwisowej liczony będzie od chwili zgłoszenia Wykonawcy awarii do czasu podjęcia czynności przez Wykonawcę.1.13.2 Czas reakcji serwisowej na asortyment będący przedmiotem zadania II, stanowi czwarte kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty i zasady przyznawania punktów zostały uszczegółowione w Sekcji XX SWZ.1.14. Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych w postaci karty produktów oferowanych w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 4.1 oraz 4.2 do SWZ.1.15. Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych w postaci atestów oraz norm jakościowych produktów oferowanych w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 4.1 oraz 4.2 do SWZ.1.16. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawcy Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcy oraz, o ile są już znane, wskazania nazw firm podwykonawców wraz z danymi kontaktowymi (załącznik nr 1 do SWZ).1.17 Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia i jego zakresu znajdują się w:1.17.1 – załącznik nr 1 – formularz ofertowy,1.17.2 – załącznik nr 2 – wzór umowy,1.17.3 – załącznik nr 3.1 - specyfikacja techniczna dla zadania nr 1,1.17.4 – załącznik nr 3.2 – specyfikacja techniczna dla zadania nr 2,1.17.5 – załącznik nr 4.1 – formularz cenowy dla zadania nr 1,1.17.6 – załącznik nr 4.2 – formularz cenowy dla zadania nr 2,1.17.7 – załącznik nr 5 – oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu,1.17.8 – załącznik nr 6 - oświadczenie o zobowiązaniu podmiotu oddającego do dyspozycji Wykonawcy niezbędne zasoby na potrzeby realizacji zamówieni,1.17.9 – załącznik nr 7 – protokół odbioru,1.17.10 – załącznik nr 8 – wykaz wykonanych dostaw,1.17.11 – załącznik nr 9 - PassMark CPU Benchmarks,1.17.12 – załącznik nr 10 – PassMark GPU Benchmarks.2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV):30213300-8 – Komputer biurkowy,30213100-6 – Komputery przenośne,30231300-0 – Monitory ekranowe,38652100-1 – Projektory,48821000-9 – Serwery sieciowe3. Zamawiający wymaga, aby cały oferowany asortyment objęty przedmiotem zamówienia dostarczony był w terminie do 14 dni kalendarzowych licząc od dnia następującego po dniu złożenia zamówienia przez Zamawiającego. 4. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.5. Wykonawca zapewni ochronę przekazywanych danych osobowych, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych i Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (dalej RODO). Obowiązek poinformowania podwykonawców, podmiotów trzecich i członków konsorcjum o przetwarzaniu danych osobowych spoczywa na Wykonawcy. Oświadczenie Wykonawcy o wypełnieniu obowiązków wynikających z art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o niniejsze zamówienie złożone w załączniku nr 1 do SWZ – formularz ofertowy.

Po zmianie:
a/ Zadanie nr 1 – Dostawa sprzętu komputerowego;1.1 Dostawa zostanie zrealizowana w terminie do 14 dni kalendarzowych licząc od dnia następującego po dniu złożenia zamówienia przez Zamawiającego. Zamawiający przewiduje realizację zamówienia w okresie 15.06.2021 r. - 31.07.2021 r.1.2 Parametry asortymentu opisane w załączniku nr 3.1 i 3.2 do SWZ stanowią minimalne wymagania Zamawiającego.1.3 Zamawiający wyraża zgodę na zmianę dostarczonego sprzętu na inny niż ten, który został wskazany w załączniku nr 1 do SWZ, w przypadku wykazania przez Wykonawcę, iż zaoferowany sprzęt został wycofany ze sprzedaży lub zaprzestano jego produkcji, brak jest dostępu na rynku polskim (potwierdzone przez producenta lub przedstawiciela handlowego na rynku polskim) Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania i dostarczenia innego sprzętu pod warunkiem, iż jego funkcjonalność pozostanie bez zmian, a cena nie jest wyższa od zaoferowanej w formularzu cenowym.1.3.1 W przypadku, o którym mowa w pkt 1.3 Wykonawca musi uzyskać zgodę Zamawiającego na zmianę oferowanego sprzętu.1.3.2 Zamawiającemu przysługuje prawo nie wyrażenia zgody na zmianę oferowanego sprzętu. W zaistniałym przypadku Wykonawca będzie zobligowany do dostarczenia zaoferowanego sprzętu zgodnie z treścią oferty.1.4 Zamawiający wymaga, aby cały asortyment był fabrycznie nowy (tzn. wyprodukowany nie wcześniej niż 12 miesięcy przed dniem dostawy), wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu, gatunku I, nie jest powystawowy, nie był wykorzystywany wcześniej przez inny podmiot, spełniał normy jakościowe i użytkowe wskazane przez Zamawiającego w załączniku nr 3.1 i 3.2 do SWZ.1.4.1 Nie dopuszcza się urządzeń typu refurbished/odnowionych (zwróconych do producenta i później odsprzedawanych ponownie przez producenta).1.4.2 Zamawiający wymaga, aby urządzenia dostarczane w ramach realizacji umowy były urządzeniami zakupywanymi w oficjalnym kanale sprzedaży Producenta na rynek Unii Europejskiej. Zamawiający będzie wymagał wraz z dostawą stosownego potwierdzenia podpisanego przez polskie biuro przedstawiciela producenta, a jeżeli producent nie posiada oficjalnego biura w Polsce przez przedstawiciela biura europejskiego, odpowiadającego za rynek polski.1.5 Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę producenta i modelu oferowanego asortymentu w załączniku nr 4.1 oraz 4.2 do SWZ (formularz cenowy)- oddzielnie dla każdego zadania, oddzielnie dla każdej pozycji. 1.6 Brak wpisania modelu i producenta oferowanego asortymentu skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp – jako niezgodnej z warunkami zamówienia.1.7 Asortyment powinien posiadać wymagane w treści załącznika nr 3.1 i 3.2 do SWZ oraz przepisami prawa atesty, certyfikaty, świadectwa jakości oraz spełniać wszelkie wymogi norm, określonych obowiązującym prawem.1.8 Zamawiający wymaga wskazania w formularzu ofertowym czasu naprawy gwarancyjnej dla poszczególnych zadań.1.9 Miejscem dostaw asortymentu w ramach zamówienia jest nowa siedziba Komendy Miejskiej w Sosnowcu, przy ul. Aleksandra Janowskiego, 41-200 Sosnowiec. 1.10 Zamawiający wymaga, aby Wykonawca na cały oferowany asortyment objęty przedmiotem zamówienia udzielił gwarancji minimalnej, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w załącznikach nr 1 i nr 4.1 i 4.2 do SWZ dla poszczególnych pozycji.1.10.1 Zamawiający wymaga, aby w okresie udzielonej gwarancji wszystkie koszty związane z obsługą gwarancyjną w tym transport, ponosił Wykonawca. Zamawiający wymaga aby cena oferty Wykonawcy obejmowała wykonanie w okresie gwarancji na zlecenie Zamawiającego wszelkich ekspertyz serwisowych w celu określenia przyczyn uszkodzenia (niewłaściwego działania) dostarczonych urządzeń.1.10.2 W przypadku zaoferowania okresu gwarancyjnego dłuższego niż gwarancja producenta sprzętu Wykonawca dostarczy wraz z dostawą dokumenty gwarancyjne sprzętu potwierdzające objęcie asortymentu zwiększonym okresem gwarancji przez producenta lub autoryzowanego przedstawiciela producenta. W przypadku gdy Wykonawcą jest autoryzowany przedstawiciel producenta oświadczenia nie wymaga się, jednak Wykonawca do złożonej oferty winien przedłożyć oświadczenie, że jest autoryzowanym przedstawicielem producenta oferowanego asortymentu.1.10.3 Zamawiający wymaga oświadczenia, iż w przypadku braku wskazania okresów gwarancji oferuje minimalną gwarancję wymaganą przez Zamawiającego w załączniku nr 3.1 oraz 3.2 do SWZ.1.10.4 Okres gwarancji na asortyment będący przedmiotem zadania I i zadania II, stanowi drugie kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty i zasady przyznawania punktów zostały uszczegółowione w Sekcji XX SWZ.1.10.5 W przypadku braku podania lub błędnego wskazania okresu gwarancji na asortyment, będą obowiązywały zasady przeliczenia ujęte w Sekcji XX SWZ.1.11. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wskazał czas naprawy gwarancyjnej, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w załącznik nr 1 do SWZ dla poszczególnych pozycji.1.11.1. Czas naprawy gwarancyjnej liczony będzie od chwili zgłoszenia Wykonawcy awarii do czasu dostarczenia do Zamawiającego sprzętu pozbawionego wad.1.11.2. Okres gwarancji na asortyment będący przedmiotem zadania I i zadania II, stanowi trzecie kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty i zasady przyznawania punktów zostały uszczegółowione w Sekcji XX SWZ.1.12. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wskazał wartość pamięci RAM, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w załączniku nr 1 do SWZ dla poszczególnych pozycji.1.12.1 Wartość pamięci RAM będący przedmiotem zadania I, stanowi czwarte i piąte kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty i zasady przyznawania punktów zostały uszczegółowione w Sekcji XX SWZ.1.13. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca określił czas reakcji serwisowej, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w załączniku nr 1 do SWZ dla poszczególnych pozycji.1.13.1 Czas reakcji serwisowej liczony będzie od chwili zgłoszenia Wykonawcy awarii do czasu podjęcia czynności przez Wykonawcę.1.13.2 Czas reakcji serwisowej na asortyment będący przedmiotem zadania II, stanowi czwarte kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty i zasady przyznawania punktów zostały uszczegółowione w Sekcji XX SWZ.1.14. Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych w postaci karty produktów oferowanych w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 4.1 oraz 4.2 do SWZ.1.15. Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych w postaci atestów oraz norm jakościowych produktów oferowanych w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 4.1 oraz 4.2 do SWZ.1.16. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawcy Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcy oraz, o ile są już znane, wskazania nazw firm podwykonawców wraz z danymi kontaktowymi (załącznik nr 1 do SWZ).1.17 Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia i jego zakresu znajdują się w:1.17.1 – załącznik nr 1 – formularz ofertowy,1.17.2 – załącznik nr 2 – wzór umowy,1.17.3 – załącznik nr 3.1 - specyfikacja techniczna dla zadania nr 1,1.17.4 – załącznik nr 3.2 – specyfikacja techniczna dla zadania nr 2,1.17.5 – załącznik nr 4.1 – formularz cenowy dla zadania nr 1,1.17.6 – załącznik nr 4.2 – formularz cenowy dla zadania nr 2,1.17.7 – załącznik nr 5 – oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu,1.17.8 – załącznik nr 6 - oświadczenie o zobowiązaniu podmiotu oddającego do dyspozycji Wykonawcy niezbędne zasoby na potrzeby realizacji zamówieni,1.17.9 – załącznik nr 7 – protokół odbioru,1.17.10 – załącznik nr 8 – wykaz wykonanych dostaw,1.17.11 – załącznik nr 9 - PassMark CPU Benchmarks,1.17.12 – załącznik nr 10 – PassMark GPU Benchmarks.2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV):30213300-8 – Komputer biurkowy,30213100-6 – Komputery przenośne,30231300-0 – Monitory ekranowe,38652100-1 – Projektory,48821000-9 – Serwery sieciowe3. Zamawiający wymaga, aby cały oferowany asortyment objęty przedmiotem zamówienia dostarczony był w terminie do 14 dni kalendarzowych licząc od dnia następującego po dniu złożenia zamówienia przez Zamawiającego. 4. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.5. Wykonawca zapewni ochronę przekazywanych danych osobowych, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych i Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (dalej RODO). Obowiązek poinformowania podwykonawców, podmiotów trzecich i członków konsorcjum o przetwarzaniu danych osobowych spoczywa na Wykonawcy. Oświadczenie Wykonawcy o wypełnieniu obowiązków wynikających z art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o niniejsze zamówienie złożone w załączniku nr 1 do SWZ – formularz ofertowy.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 2)

Przed zmianą:
b/ Zadanie nr 2 – Dostawa serwera sieciowego1.1 Dostawa zostanie zrealizowana w terminie do 14 dni kalendarzowych licząc od dnia następującego po dniu złożenia zamówienia przez Zamawiającego. Zamawiający przewiduje realizację zamówienia w okresie 15.06.2021 r. - 31.07.2021 r.1.2 Parametry asortymentu opisane w załączniku nr 3.1 i 3.2 do SWZ stanowią minimalne wymagania Zamawiającego.1.3 Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę dostarczonego asortymentu na inny niż ten, który został wskazany w załączniku nr 1 do SWZ.1.4 Zamawiający wymaga, aby cały asortyment był fabrycznie nowy (tzn. wyprodukowany nie wcześniej niż 12 miesięcy przed dniem dostawy), wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu, gatunku I, nie jest powystawowy, nie był wykorzystywany wcześniej przez inny podmiot, spełniał normy jakościowe i użytkowe wskazane przez Zamawiającego w załączniku nr 3.1 i 3.2 do SWZ.1.4.1 Nie dopuszcza się urządzeń typu refurbished/odnowionych (zwróconych do producenta i później odsprzedawanych ponownie przez producenta).1.4.2 Zamawiający wymaga, aby urządzenia dostarczane w ramach realizacji umowy były urządzeniami zakupywanymi w oficjalnym kanale sprzedaży Producenta na rynek Unii Europejskiej. Zamawiający będzie wymagał wraz z dostawą stosownego potwierdzenia podpisanego przez polskie biuro przedstawiciela producenta, a jeżeli producent nie posiada oficjalnego biura w Polsce przez przedstawiciela biura europejskiego, odpowiadającego za rynek polski.1.5 Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę producenta i modelu oferowanego asortymentu w załączniku nr 4.1 oraz 4.2 do SWZ (formularz cenowy)- oddzielnie dla każdego zadania, oddzielnie dla każdej pozycji. 1.6 Brak wpisania modelu i producenta oferowanego asortymentu skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp – jako niezgodnej z warunkami zamówienia.1.7 Asortyment powinien posiadać wymagane w treści załącznika nr 3.1 i 3.2 do SWZ oraz przepisami prawa atesty, certyfikaty, świadectwa jakości oraz spełniać wszelkie wymogi norm, określonych obowiązującym prawem.1.8 Zamawiający wymaga wskazania w formularzu ofertowym czasu naprawy gwarancyjnej dla poszczególnych zadań.1.9 Miejscem dostaw asortymentu w ramach zamówienia jest nowa siedziba Komendy Miejskiej w Sosnowcu, przy ul. Aleksandra Janowskiego, 41-200 Sosnowiec. 1.10 Zamawiający wymaga, aby Wykonawca na cały oferowany asortyment objęty przedmiotem zamówienia udzielił gwarancji minimalnej, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w załącznikach nr 1 i nr 4.1 i 4.2 do SWZ dla poszczególnych pozycji.1.10.1 Zamawiający wymaga, aby w okresie udzielonej gwarancji wszystkie koszty związane z obsługą gwarancyjną w tym transport, ponosił Wykonawca. Zamawiający wymaga aby cena oferty Wykonawcy obejmowała wykonanie w okresie gwarancji na zlecenie Zamawiającego wszelkich ekspertyz serwisowych w celu określenia przyczyn uszkodzenia (niewłaściwego działania) dostarczonych urządzeń.1.10.2 W przypadku zaoferowania okresu gwarancyjnego dłuższego niż gwarancja producenta sprzętu Wykonawca dostarczy wraz z dostawą dokumenty gwarancyjne sprzętu potwierdzające objęcie asortymentu zwiększonym okresem gwarancji przez producenta lub autoryzowanego przedstawiciela producenta. W przypadku gdy Wykonawcą jest autoryzowany przedstawiciel producenta oświadczenia nie wymaga się, jednak Wykonawca do złożonej oferty winien przedłożyć oświadczenie, że jest autoryzowanym przedstawicielem producenta oferowanego asortymentu.1.10.3 Zamawiający wymaga oświadczenia, iż w przypadku braku wskazania okresów gwarancji oferuje minimalną gwarancję wymaganą przez Zamawiającego w załączniku nr 3.1 oraz 3.2 do SWZ, tym samym suma okresów gwarancji minimalnych wyniesie 360 miesięcy.1.10.4 Okres gwarancji na asortyment będący przedmiotem zadania I i zadania II, stanowi drugie kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty i zasady przyznawania punktów zostały uszczegółowione w Sekcji XX SWZ.1.10.5 W przypadku braku podania lub błędnego wskazania okresu gwarancji na asortyment, będą obowiązywały zasady przeliczenia ujęte w Sekcji XX SWZ.1.11. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wskazał czas naprawy gwarancyjnej, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w załącznik nr 1 do SWZ dla poszczególnych pozycji.1.11.1. Czas naprawy gwarancyjnej liczony będzie od chwili zgłoszenia Wykonawcy awarii do czasu dostarczenia do Zamawiającego sprzętu pozbawionego wad.1.11.2. Okres gwarancji na asortyment będący przedmiotem zadania I i zadania II, stanowi trzecie kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty i zasady przyznawania punktów zostały uszczegółowione w Sekcji XX SWZ.1.12. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wskazał wartość pamięci RAM, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w załączniku nr 1 do SWZ dla poszczególnych pozycji.1.12.1 Wartość pamięci RAM będący przedmiotem zadania I, stanowi czwarte i piąte kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty i zasady przyznawania punktów zostały uszczegółowione w Sekcji XX SWZ.1.13. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca określił czas reakcji serwisowej, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w załączniku nr 1 do SWZ dla poszczególnych pozycji.1.13.1 Czas reakcji serwisowej liczony będzie od chwili zgłoszenia Wykonawcy awarii do czasu podjęcia czynności przez Wykonawcę.1.13.2 Czas reakcji serwisowej na asortyment będący przedmiotem zadania II, stanowi czwarte kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty i zasady przyznawania punktów zostały uszczegółowione w Sekcji XX SWZ.1.14. Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych w postaci karty produktów oferowanych w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 4.1 oraz 4.2 do SWZ.1.15. Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych w postaci atestów oraz norm jakościowych produktów oferowanych w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 4.1 oraz 4.2 do SWZ.1.16. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawcy Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcy oraz, o ile są już znane, wskazania nazw firm podwykonawców wraz z danymi kontaktowymi (załącznik nr 1 do SWZ).1.17 Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia i jego zakresu znajdują się w:1.17.1 – załącznik nr 1 – formularz ofertowy,1.17.2 – załącznik nr 2 – wzór umowy,1.17.3 – załącznik nr 3.1 - specyfikacja techniczna dla zadania nr 1,1.17.4 – załącznik nr 3.2 – specyfikacja techniczna dla zadania nr 2,1.17.5 – załącznik nr 4.1 – formularz cenowy dla zadania nr 1,1.17.6 – załącznik nr 4.2 – formularz cenowy dla zadania nr 2,1.17.7 – załącznik nr 5 – oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu,1.17.8 – załącznik nr 6 - oświadczenie o zobowiązaniu podmiotu oddającego do dyspozycji Wykonawcy niezbędne zasoby na potrzeby realizacji zamówieni,1.17.9 – załącznik nr 7 – protokół odbioru,1.17.10 – załącznik nr 8 – wykaz wykonanych dostaw,1.17.11 – załącznik nr 9 - PassMark CPU Benchmarks,1.17.12 – załącznik nr 10 – PassMark GPU Benchmarks.2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV):30213300-8 – Komputer biurkowy,30213100-6 – Komputery przenośne,30231300-0 – Monitory ekranowe,38652100-1 – Projektory,48821000-9 – Serwery sieciowe3. Zamawiający wymaga, aby cały oferowany asortyment objęty przedmiotem zamówienia dostarczony był w terminie do 14 dni kalendarzowych licząc od dnia następującego po dniu złożenia zamówienia przez Zamawiającego. 4. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.5. Wykonawca zapewni ochronę przekazywanych danych osobowych, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych i Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (dalej RODO). Obowiązek poinformowania podwykonawców, podmiotów trzecich i członków konsorcjum o przetwarzaniu danych osobowych spoczywa na Wykonawcy. Oświadczenie Wykonawcy o wypełnieniu obowiązków wynikających z art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o niniejsze zamówienie złożone w załączniku nr 1 do SWZ – formularz ofertowy.

Po zmianie:
b/ Zadanie nr 2 – Dostawa serwera sieciowego1.1 Dostawa zostanie zrealizowana w terminie do 14 dni kalendarzowych licząc od dnia następującego po dniu złożenia zamówienia przez Zamawiającego. Zamawiający przewiduje realizację zamówienia w okresie 15.06.2021 r. - 31.07.2021 r.1.2 Parametry asortymentu opisane w załączniku nr 3.1 i 3.2 do SWZ stanowią minimalne wymagania Zamawiającego.1.3 Zamawiający wyraża zgodę na zmianę dostarczonego sprzętu na inny niż ten, który został wskazany w załączniku nr 1 do SWZ, w przypadku wykazania przez Wykonawcę, iż zaoferowany sprzęt został wycofany ze sprzedaży lub zaprzestano jego produkcji, brak jest dostępu na rynku polskim (potwierdzone przez producenta lub przedstawiciela handlowego na rynku polskim) Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania i dostarczenia innego sprzętu pod warunkiem, iż jego funkcjonalność pozostanie bez zmian, a cena nie jest wyższa od zaoferowanej w formularzu cenowym.1.3.1 W przypadku, o którym mowa w pkt 1.3 Wykonawca musi uzyskać zgodę Zamawiającego na zmianę oferowanego sprzętu.1.3.2 Zamawiającemu przysługuje prawo nie wyrażenia zgody na zmianę oferowanego sprzętu. W zaistniałym przypadku Wykonawca będzie zobligowany do dostarczenia zaoferowanego sprzętu zgodnie z treścią oferty.1.4 Zamawiający wymaga, aby cały asortyment był fabrycznie nowy (tzn. wyprodukowany nie wcześniej niż 12 miesięcy przed dniem dostawy), wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu, gatunku I, nie jest powystawowy, nie był wykorzystywany wcześniej przez inny podmiot, spełniał normy jakościowe i użytkowe wskazane przez Zamawiającego w załączniku nr 3.1 i 3.2 do SWZ.1.4.1 Nie dopuszcza się urządzeń typu refurbished/odnowionych (zwróconych do producenta i później odsprzedawanych ponownie przez producenta).1.4.2 Zamawiający wymaga, aby urządzenia dostarczane w ramach realizacji umowy były urządzeniami zakupywanymi w oficjalnym kanale sprzedaży Producenta na rynek Unii Europejskiej. Zamawiający będzie wymagał wraz z dostawą stosownego potwierdzenia podpisanego przez polskie biuro przedstawiciela producenta, a jeżeli producent nie posiada oficjalnego biura w Polsce przez przedstawiciela biura europejskiego, odpowiadającego za rynek polski.1.5 Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę producenta i modelu oferowanego asortymentu w załączniku nr 4.1 oraz 4.2 do SWZ (formularz cenowy)- oddzielnie dla każdego zadania, oddzielnie dla każdej pozycji. 1.6 Brak wpisania modelu i producenta oferowanego asortymentu skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp – jako niezgodnej z warunkami zamówienia.1.7 Asortyment powinien posiadać wymagane w treści załącznika nr 3.1 i 3.2 do SWZ oraz przepisami prawa atesty, certyfikaty, świadectwa jakości oraz spełniać wszelkie wymogi norm, określonych obowiązującym prawem.1.8 Zamawiający wymaga wskazania w formularzu ofertowym czasu naprawy gwarancyjnej dla poszczególnych zadań.1.9 Miejscem dostaw asortymentu w ramach zamówienia jest nowa siedziba Komendy Miejskiej w Sosnowcu, przy ul. Aleksandra Janowskiego, 41-200 Sosnowiec. 1.10 Zamawiający wymaga, aby Wykonawca na cały oferowany asortyment objęty przedmiotem zamówienia udzielił gwarancji minimalnej, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w załącznikach nr 1 i nr 4.1 i 4.2 do SWZ dla poszczególnych pozycji.1.10.1 Zamawiający wymaga, aby w okresie udzielonej gwarancji wszystkie koszty związane z obsługą gwarancyjną w tym transport, ponosił Wykonawca. Zamawiający wymaga aby cena oferty Wykonawcy obejmowała wykonanie w okresie gwarancji na zlecenie Zamawiającego wszelkich ekspertyz serwisowych w celu określenia przyczyn uszkodzenia (niewłaściwego działania) dostarczonych urządzeń.1.10.2 W przypadku zaoferowania okresu gwarancyjnego dłuższego niż gwarancja producenta sprzętu Wykonawca dostarczy wraz z dostawą dokumenty gwarancyjne sprzętu potwierdzające objęcie asortymentu zwiększonym okresem gwarancji przez producenta lub autoryzowanego przedstawiciela producenta. W przypadku gdy Wykonawcą jest autoryzowany przedstawiciel producenta oświadczenia nie wymaga się, jednak Wykonawca do złożonej oferty winien przedłożyć oświadczenie, że jest autoryzowanym przedstawicielem producenta oferowanego asortymentu.1.10.3 Zamawiający wymaga oświadczenia, iż w przypadku braku wskazania okresów gwarancji oferuje minimalną gwarancję wymaganą przez Zamawiającego w załączniku nr 3.1 oraz 3.2 do SWZ.1.10.4 Okres gwarancji na asortyment będący przedmiotem zadania I i zadania II, stanowi drugie kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty i zasady przyznawania punktów zostały uszczegółowione w Sekcji XX SWZ.1.10.5 W przypadku braku podania lub błędnego wskazania okresu gwarancji na asortyment, będą obowiązywały zasady przeliczenia ujęte w Sekcji XX SWZ.1.11. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wskazał czas naprawy gwarancyjnej, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w załącznik nr 1 do SWZ dla poszczególnych pozycji.1.11.1. Czas naprawy gwarancyjnej liczony będzie od chwili zgłoszenia Wykonawcy awarii do czasu dostarczenia do Zamawiającego sprzętu pozbawionego wad.1.11.2. Okres gwarancji na asortyment będący przedmiotem zadania I i zadania II, stanowi trzecie kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty i zasady przyznawania punktów zostały uszczegółowione w Sekcji XX SWZ.1.12. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wskazał wartość pamięci RAM, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w załączniku nr 1 do SWZ dla poszczególnych pozycji.1.12.1 Wartość pamięci RAM będący przedmiotem zadania I, stanowi czwarte i piąte kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty i zasady przyznawania punktów zostały uszczegółowione w Sekcji XX SWZ.1.13. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca określił czas reakcji serwisowej, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w załączniku nr 1 do SWZ dla poszczególnych pozycji.1.13.1 Czas reakcji serwisowej liczony będzie od chwili zgłoszenia Wykonawcy awarii do czasu podjęcia czynności przez Wykonawcę.1.13.2 Czas reakcji serwisowej na asortyment będący przedmiotem zadania II, stanowi czwarte kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty i zasady przyznawania punktów zostały uszczegółowione w Sekcji XX SWZ.1.14. Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych w postaci karty produktów oferowanych w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 4.1 oraz 4.2 do SWZ.1.15. Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych w postaci atestów oraz norm jakościowych produktów oferowanych w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 4.1 oraz 4.2 do SWZ.1.16. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawcy Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcy oraz, o ile są już znane, wskazania nazw firm podwykonawców wraz z danymi kontaktowymi (załącznik nr 1 do SWZ).1.17 Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia i jego zakresu znajdują się w:1.17.1 – załącznik nr 1 – formularz ofertowy,1.17.2 – załącznik nr 2 – wzór umowy,1.17.3 – załącznik nr 3.1 - specyfikacja techniczna dla zadania nr 1,1.17.4 – załącznik nr 3.2 – specyfikacja techniczna dla zadania nr 2,1.17.5 – załącznik nr 4.1 – formularz cenowy dla zadania nr 1,1.17.6 – załącznik nr 4.2 – formularz cenowy dla zadania nr 2,1.17.7 – załącznik nr 5 – oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu,1.17.8 – załącznik nr 6 - oświadczenie o zobowiązaniu podmiotu oddającego do dyspozycji Wykonawcy niezbędne zasoby na potrzeby realizacji zamówieni,1.17.9 – załącznik nr 7 – protokół odbioru,1.17.10 – załącznik nr 8 – wykaz wykonanych dostaw,1.17.11 – załącznik nr 9 - PassMark CPU Benchmarks,1.17.12 – załącznik nr 10 – PassMark GPU Benchmarks.2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV):30213300-8 – Komputer biurkowy,30213100-6 – Komputery przenośne,30231300-0 – Monitory ekranowe,38652100-1 – Projektory,48821000-9 – Serwery sieciowe3. Zamawiający wymaga, aby cały oferowany asortyment objęty przedmiotem zamówienia dostarczony był w terminie do 14 dni kalendarzowych licząc od dnia następującego po dniu złożenia zamówienia przez Zamawiającego. 4. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.5. Wykonawca zapewni ochronę przekazywanych danych osobowych, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych i Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (dalej RODO). Obowiązek poinformowania podwykonawców, podmiotów trzecich i członków konsorcjum o przetwarzaniu danych osobowych spoczywa na Wykonawcy. Oświadczenie Wykonawcy o wypełnieniu obowiązków wynikających z art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o niniejsze zamówienie złożone w załączniku nr 1 do SWZ – formularz ofertowy.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2021-04-26 09:00

Po zmianie:
2021-04-28 09:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2021-04-26 09:30

Po zmianie:
2021-04-28 09:30

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2021-05-27

Po zmianie:
2021-05-29

2021-04-23 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o zmianie ogłoszenia - -

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.