Ogłoszenie z dnia 2023-01-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa całodobowej ochrony fizycznej siedziby urzędu Ambasady RP w Dżakarcie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Ambasada RP w Dżakarcie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 00.000.000.0-081.000
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jl. Rasuna Said Kav X Block IV/3
1.5.2.) Miejscowość: Dżakarta
1.5.3.) Kod pocztowy: 12-950
1.5.5.) Kraj: Indonezja
1.5.7.) Numer telefonu: +62 21 25 25 939
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzakarta.amb.sekretariat@msz.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/indonezja/ambasada
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
PLACÓWKA DYPLOMATYCZNA
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
ADMINISTRACJA PUBLICZNA
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa całodobowej ochrony fizycznej siedziby urzędu Ambasady RP w Dżakarcie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-609a2115-96ee-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00039103
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 3 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Placówka zagraniczna w rozumieniu ustawy z dnia 21 stycznia 2021 r. o służbie zagranicznej ma możliwość udzielenia zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 305 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych w sytuacji, gdy wartość zamówienia jest mniejsza niż progi unijne, tj. wyrażona w złotych równowartości kwoty: 140 000 euro netto – dla dostaw lub usług.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: 510418737
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AMB.DŻAK.741.01.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 96000 EUR
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa całodobowej ochrony fizycznej siedziby urzędu Ambasady RP w Dżakarcie
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 3
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 96000 EUR
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 96000 EUR
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 96000 EUR
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wiragarda
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 00000000000000
7.3.3) Ulica: Jl. Wiajaya Dua Wijaya Graha Puri Block H-6
7.3.4) Miejscowość: Dżakarta
7.3.5) Kod pocztowy: 12160
7.3.7.) Kraj: Indonezja
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 96000 EUR
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług w zakresie technicznej i fizycznej ochrony osób i mienia wraz z monitoringiem
- Świadczenie usługi ochrony obiektów Śląskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia
- Kompleksowa ochrona obiektu przy ul. Światowida 75 w Szczecinie
- "Świadczenie usług dozoru oraz ochrony osób i mienia na potrzeby 1 WSzKzP SPZOZ w Lublinie- Filia w Ełku"
- Ochrona imprezy KARPACKIE KLIMATY 2025
- Usługa ochrony mienia należącego do Zakładu Utylizacji Odpadów Stałych Sp. z o.o. w Tczewie.
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.