eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Elbląg › Bezgotówkowa dostawa paliw płynnych do pojazdów i sprzętu silnikowego użytkowanych w Komendzie Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Elblągu i w podległych jednostkach ratowniczo-gaśniczych



Ogłoszenie z dnia 2023-01-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Bezgotówkowa dostawa paliw płynnych do pojazdów i sprzętu silnikowego użytkowanych w Komendzie Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Elblągu i w podległych jednostkach ratowniczo-gaśniczych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Elblągu

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170818071

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Łęczycka 19

1.4.2.) Miejscowość: Elbląg

1.4.3.) Kod pocztowy: 82-300

1.4.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: mt.elblag@kwpsp.olsztyn.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/kmpsp-elblag

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00038851

2.2.) Data ogłoszenia: 2023-01-17

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00026970

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.1.4. Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania

Przed zmianą:
NIE

Po zmianie:
TAK

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
1. Przedmiot zamówienia:
Bezgotówkowa dostawa paliw płynnych do pojazdów i sprzętu silnikowego użytkowanych w Komendzie Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Elblągu i w podległych jednostkach ratowniczo-gaśniczych

Przedmiotem zamówienia jest bezgotówkowa dostawa paliw płynnych do pojazdów i sprzętu silnikowego użytkowanych w Komendzie Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Elblągu oraz JRG nr 1, JRG nr 2 w Elblągu i JRG 3 w Pasłęku.
Dostawa odbywać się będzie sukcesywnie, w zależności od potrzeb Zamawiającego, na stacjach paliw Wykonawcy z użyciem elektronicznych kart paliwowych.

2. Zakres zamówienia:
Zakres zamówienia obejmuje dostawę:
a) oleju napędowego ON (B7) w łącznej szacunkowej ilości 40 200 litrów,
b) benzyny bezołowiowej Pb95 (E5) w łącznej szacunkowej ilości 2 300 litrów.

Zamawiający informuje, że podana wielkość zamówienia jest wielkością szacunkową i zastrzega sobie prawo do zmniejszenia zakresu dostaw co do ilości, ze względu na aktualne potrzeby (nie więcej niż 15 %) lub ze względu na wyczerpanie wartości umowy, w takim wypadku Wykonawca nie będzie żądał realizacji pozostałej ilości oraz odszkodowania.

3. Wymagania i warunki wykonania:
1) Wykonawca zobowiązany będzie do dostawy ww. paliw o jakości zgodnej z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, a w szczególności paliwo musi spełniać wymagania określone między innymi w:
a) normach obowiązujących w Unii Europejskiej, tj. m.in. w Dyrektywie Parlamentu Europejskiego i Rady 98/70/WE z 13.10.1998 r. w sprawie jakości benzyny i paliwo do silników diesla,
b) rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 09.10.2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. 2015 poz. 1680 z późn. zm.),
c) Polskimi Normami: PN-EN 228+A1:2017-06 dla benzyny bezołowiowej oraz
PN-EN 590+A1:2017-06 dla oleju napędowego
2) Wykonawca zobowiązany będzie do okazywania świadectwa jakości dostarczanych paliw, na każde wezwanie Zamawiającego (do wglądu na stacji paliw Wykonawcy). Na wniosek Zamawiającego Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć świadectwo jakości dostarczanych paliw Zamawiającemu w ciągu 7 dni od daty doręczenia wezwania, na adres Zamawiającego.
3) Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnia Zamawiającemu dostępu do swoich stacji dystrybucji paliw na terenie całego kraju.
4) Wykonawca zapewni Zamawiającemu możliwość poboru paliwa przez 7 dni w tygodniu przez 24 godziny na dobę. Wykonawca zobowiązany będzie także do zapewnienia w sytuacjach wyjątkowych, kryzysowych i nadzwyczajnych wynikających z prowadzenia działań ratowniczo-gaśniczych, tankowania pojazdów Zamawiającego poza kolejnością pojazdów znajdujących się na stacji paliw.
5) Wykonawca zobowiązany będzie do bezpłatnego wydania Zamawiającemu łącznie 34 kart paliwowych, zabezpieczonych indywidualnym, poufnym kodem PIN. Każdej z 30 kart przypisany będzie jeden numery rejestracyjny pojazdu według wskazań Zamawiającego, zaś 4 karty zostaną wydane na okaziciela.
Karty paliwowe zostaną aktywne przez okres obowiązywania umowy. Zamawiający zastrzega możliwość wcześniejszego zablokowania lub dezaktywowania poszczególnych kart, zmniejszenia lub zwiększenia liczby kart paliwowych w trakcie obowiązywania umowy w sytuacji, gdy zmianie ulegnie liczba samochodów służbowych Zamawiającego, numeru rejestracyjnego samochodu a także, gdy karta ulegnie zniszczeniu. W takim przypadku, Zamawiający pisemnie bądź poprzez wiadomość e-mail poinformuje Wykonawcę o ewentualnym zmniejszeniu lub zwiększeniu liczby kart paliwowych.
6) Dostawa paliw dokonywana będzie na stacjach paliw sieci Wykonawcy na terenie kraju, w związku z tym Wykonawca musi dysponować na terenie Polski siecią co najmniej 50 publicznych stacji paliw płynnych zaopatrzonych w paliwa będące przedmiotem zamówienia, które muszą umożliwiać tankowanie bezgotówkowo z użyciem elektronicznych kart paliwowych samochodów osobowych i ciężarowych przez 24 godziny na dobę we wszystkie dni tygodnia, a z uwagi na liczne tankowania wynikające z konieczności zapewnienia pełnej gotowości operacyjnej w jednostkach macierzystych Zamawiającego co najmniej jedna stacja paliw musi znajdować się w obrębie granic administracyjnych miasta Elbląg i w odległość nie większej niż 5 km od siedziby Zamawiającego w Elblągu przy ul. Łęczyckiej 19 oraz co najmniej jedna stacja paliw musi znajdować się w obrębie granic administracyjnych miasta Pasłęk w odległość nie większej niż 5 km od siedziby JRG nr 3 w Pasłęku przy ul. Bohaterów Westerplatte 9A.
Wykonawca przekaże Zamawiającemu w terminie 7 dni od podpisania umowy, pełen wykaz stacji paliw będących w jego dyspozycji na terenie Polski, z podaniem ich danych adresowych.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, pozostałe wymagania oraz obowiązki zawiera projekt umowy stanowiący ZAŁĄCZNIK NR 3 do SWZ.

Po zmianie:
1. Przedmiot zamówienia:
Bezgotówkowa dostawa paliw płynnych do pojazdów i sprzętu silnikowego użytkowanych w Komendzie Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Elblągu i w podległych jednostkach ratowniczo-gaśniczych

Przedmiotem zamówienia jest bezgotówkowa dostawa paliw płynnych do pojazdów i sprzętu silnikowego użytkowanych w Komendzie Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Elblągu oraz JRG nr 1, JRG nr 2 w Elblągu i JRG 3 w Pasłęku.
Dostawa odbywać się będzie sukcesywnie, w zależności od potrzeb Zamawiającego, na stacjach paliw Wykonawcy z użyciem elektronicznych kart paliwowych.

2. Zakres zamówienia:
Zakres zamówienia obejmuje dostawę:
a) oleju napędowego ON (B7) w łącznej szacunkowej ilości 20 100 litrów,
b) benzyny bezołowiowej Pb95 (E5) w łącznej szacunkowej ilości 1 100 litrów.

Zamawiający informuje, że podana wielkość zamówienia jest wielkością szacunkową i zastrzega sobie prawo do zmniejszenia zakresu dostaw co do ilości, ze względu na aktualne potrzeby (nie więcej niż 15 %) lub ze względu na wyczerpanie wartości umowy, w takim wypadku Wykonawca nie będzie żądał realizacji pozostałej ilości oraz odszkodowania.

3. Wymagania i warunki wykonania:
1) Wykonawca zobowiązany będzie do dostawy ww. paliw o jakości zgodnej z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, a w szczególności paliwo musi spełniać wymagania określone między innymi w:
a) normach obowiązujących w Unii Europejskiej, tj. m.in. w Dyrektywie Parlamentu Europejskiego i Rady 98/70/WE z 13.10.1998 r. w sprawie jakości benzyny i paliwo do silników diesla,
b) rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 09.10.2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. 2015 poz. 1680 z późn. zm.),
c) Polskimi Normami: PN-EN 228+A1:2017-06 dla benzyny bezołowiowej oraz
PN-EN 590+A1:2017-06 dla oleju napędowego
2) Wykonawca zobowiązany będzie do okazywania świadectwa jakości dostarczanych paliw, na każde wezwanie Zamawiającego (do wglądu na stacji paliw Wykonawcy). Na wniosek Zamawiającego Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć świadectwo jakości dostarczanych paliw Zamawiającemu w ciągu 7 dni od daty doręczenia wezwania, na adres Zamawiającego.
3) Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnia Zamawiającemu dostępu do swoich stacji dystrybucji paliw na terenie całego kraju.
4) Wykonawca zapewni Zamawiającemu możliwość poboru paliwa przez 7 dni w tygodniu przez 24 godziny na dobę. Wykonawca zobowiązany będzie także do zapewnienia w sytuacjach wyjątkowych, kryzysowych i nadzwyczajnych wynikających z prowadzenia działań ratowniczo-gaśniczych, tankowania pojazdów Zamawiającego poza kolejnością pojazdów znajdujących się na stacji paliw.
5) Wykonawca zobowiązany będzie do bezpłatnego wydania Zamawiającemu łącznie 34 kart paliwowych, zabezpieczonych indywidualnym, poufnym kodem PIN. Każdej z 30 kart przypisany będzie jeden numery rejestracyjny pojazdu według wskazań Zamawiającego, zaś 4 karty zostaną wydane na okaziciela.
Karty paliwowe zostaną aktywne przez okres obowiązywania umowy. Zamawiający zastrzega możliwość wcześniejszego zablokowania lub dezaktywowania poszczególnych kart, zmniejszenia lub zwiększenia liczby kart paliwowych w trakcie obowiązywania umowy w sytuacji, gdy zmianie ulegnie liczba samochodów służbowych Zamawiającego, numeru rejestracyjnego samochodu a także, gdy karta ulegnie zniszczeniu. W takim przypadku, Zamawiający pisemnie bądź poprzez wiadomość e-mail poinformuje Wykonawcę o ewentualnym zmniejszeniu lub zwiększeniu liczby kart paliwowych.
6) Dostawa paliw dokonywana będzie na stacjach paliw sieci Wykonawcy na terenie kraju, w związku z tym Wykonawca musi dysponować na terenie Polski siecią co najmniej 50 publicznych stacji paliw płynnych zaopatrzonych w paliwa będące przedmiotem zamówienia, które muszą umożliwiać tankowanie bezgotówkowo z użyciem elektronicznych kart paliwowych samochodów osobowych i ciężarowych przez 24 godziny na dobę we wszystkie dni tygodnia, a z uwagi na liczne tankowania wynikające z konieczności zapewnienia pełnej gotowości operacyjnej w jednostkach macierzystych Zamawiającego co najmniej jedna stacja paliw musi znajdować się w obrębie granic administracyjnych miasta Elbląg i w odległość nie większej niż 5 km od siedziby Zamawiającego w Elblągu przy ul. Łęczyckiej 19 oraz co najmniej jedna stacja paliw musi znajdować się w obrębie granic administracyjnych miasta Pasłęk w odległość nie większej niż 5 km od siedziby JRG nr 3 w Pasłęku przy ul. Bohaterów Westerplatte 9A.
Wykonawca przekaże Zamawiającemu w terminie 7 dni od podpisania umowy, pełen wykaz stacji paliw będących w jego dyspozycji na terenie Polski, z podaniem ich danych adresowych.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, pozostałe wymagania oraz obowiązki zawiera projekt umowy stanowiący ZAŁĄCZNIK NR 3 do SWZ.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.10. Okres realizacji - miesiące

Przed zmianą:
12

Po zmianie:
8

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

9.1. Informacje dodatkowe

Przed zmianą:
Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza się wykonawców, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
Dotyczy sekcji 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące od daty udzielenia zamówienia lub do wyczerpania ilościowego lub wartościowego umowy

Po zmianie:
Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza się wykonawców, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
Dotyczy sekcji 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesięcy od daty udzielenia zamówienia lub do wyczerpania ilościowego lub wartościowego umowy

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2023-01-20 11:30

Po zmianie:
2023-01-23 11:30

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2023-01-20 12:00

Po zmianie:
2023-01-23 12:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2023-02-18

Po zmianie:
2023-02-21

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.