Ogłoszenie z dnia 2023-01-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00408632/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-25
- 2022/BZP 00419928/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-02
- 2022/BZP 00434310/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-10
- 2022/BZP 00451290/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-22
- 2022/BZP 00463249/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie obsługi prawnej dla Urzędu Miasta Kielce
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kielce
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009343
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Kielce
1.5.3.) Kod pocztowy: 25-303
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.bzp@um.kielce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.kielce.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-43014ad2-4f8b-11ed-8832-4e4740e186ac1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie obsługi prawnej dla Urzędu Miasta Kielce2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-43014ad2-4f8b-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00038401
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019953/16/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.17 Obsługa prawna Urzędu Miasta Kielce
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00408632/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: A-II.271.33.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług obsługi prawnej przez Wykonawcę, na rzecz Zamawiającego, polegających na stałej i bieżącej obsłudze prawnej Urzędu Miasta Kielce,
a w szczególności:
1) stałe doradztwo prawne dla wszystkich komórek organizacyjnych (wydziały, biura)
we wszystkich gałęziach prawa związanych z zadaniami wykonywanymi przez Zamawiającego;
2) sporządzanie wszelkiego rodzaju opinii prawnych - bez zbędnej zwłoki, ale w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze licząc od dnia przekazania zlecenia na piśmie lub pocztą elektroniczną przez dyrektora/kierownika biura/wydziału lub osoby ich/go zastępującej.
W przypadku spraw skomplikowanych wymagających analizy piśmiennictwa lub orzecznictwa sądowego lub wymagających większego nakładu pracy, a także ze względu na specyfikę zlecenia lub konieczność dalszego procedowania zleconej sprawy, dłuższy termin wykonania zlecenia zostanie ustalony przez strony;
3) bieżące udzielanie porad i konsultacji prawnych – wg potrzeb;
4) udział w sporządzaniu projektów umów i porozumień oraz opiniowanie ich pod względem formalno¬prawnym w terminie jak określony w pkt 2 powyżej;
5) opiniowanie pod względem formalno-prawnym projektów aktów prawa miejscowego, uchwał, zarządzeń Prezydenta Miasta i innych regulacji wewnętrznych, tj.: zarządzenia wewnętrzne, regulaminy, statuty, instrukcje itp. oraz pomoc w ich opracowaniu;
6) analiza i pomoc przy rozpatrywaniu skarg, wniosków i petycji;
7) obsługa prawna z zakresu prawa zamówień publicznych, w tym doradztwo na każdym etapie prac komisji przetargowych;
8) reprezentowanie Zamawiającego przed organami wymiaru sprawiedliwości, organami administracji publicznej i urzędami, w tym pełnienie zastępstwa prawnego i procesowego przed urzędami i sądami, w tym przed Krajową Izbą Odwoławczą oraz obrona interesów Zamawiającego we wszelkich sporach z jego udziałem;
9) uczestniczenie, na żądanie Zamawiającego, w prowadzonych z jego udziałem rokowaniach
i negocjacjach, których celem jest nawiązanie, zmiana lub rozwiązanie stosunku prawnego;
10) zapewnienie - w ramach powyższych działań - wszelkich wymaganych prawem czynności niezbędnych do skutecznej ochrony interesów Zamawiającego;
11) osobiste uczestnictwo w ważnych posiedzeniach zwoływanych przez władze Miasta;
12) redagowanie pism o znaczeniu prawnym i urzędowym dla Zamawiającego;
13) windykacja należności, w tym przygotowanie pozwów i wniosków o wszczęcie egzekucji;
14) koordynacja egzekucji należności cywilnoprawnych;
15) udzielanie wyjaśnień, w zakresie obowiązujących przepisów prawa;
16) obsługa prawna projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej;
17) zapewnienie obecności dwóch osób z uprawnieniami radcy prawnego lub adwokata na sesjach Rady Miasta, przy czym jedną z tych osób będzie osoba pełniąca funkcję koordynatora zespołu, a na żądanie Przewodniczącego/ Komisji/Prezydenta Miasta również uczestnictwo
w posiedzeniach pozasesyjnych tych organów, co do zasady, w godzinach pracy Urzędu jak również poza godzinami jego funkcjonowania;
18) zapewnienie obsługi prawnej poza siedzibą Urzędu Miasta, jeżeli jest to niezbędne do wykonania określonej czynności;
19) wykonywanie innych czynności niezbędnych do należytego i prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.
2. W sprawach nagłych i nieprzewidzianych Wykonawca (lub wyznaczony przez Wykonawcę radca prawny lub adwokat) zobowiązany jest do dojazdu do siedziby Zamawiającego poza ustalonym harmonogramem dyżurów, w ciągu 45 minut od jego telefonicznego wezwania pod rygorem zapłaty kary umownej określonej w Umowie. Uprawnionymi do wezwania są osoby, o których mowa w § 5 wzoru Umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79100000-5 - Usługi prawnicze
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1472959,44 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1884000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1884000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kancelaria Radców Prawnych Stachera i Górak Spółka Partnerska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 381964004
7.3.3) Ulica: Olszewskiego 6
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-663
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KANCELARIA RADCÓW PRAWNYCH STACHERA I GÓRAK SPÓŁKA PARTNERSKA
jakie przetargi wygrała firma
KANCELARIA RADCÓW PRAWNYCH STACHERA I GÓRAK SPÓŁKA PARTNERSKA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1884000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31INNE PRZETARGI Z KIELC
- Zakup i sukcesywne dostawy jednorazowych bronchoskopów dla potrzeb oddziałów Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach
- Zakup lasera z wyposażeniem na potrzeby Poradni Okulistycznej Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach w ramach realizacji zadania pn. "Inwestycje w ochronie zdrowia"
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla inwestycji pn.: "Rozwój ruchu rowerowego i pieszego na terenie miasta Kielce" Odcinek 2 i Odcinek 4.
- "Budowa budynku nr 4 oraz drogi dojazdowej zlokalizowanych na działkach nr ewid. 1839/10 i 1839/12 obręb 0009 w Kielcach wraz z niezbędną infrastrukturą"
- Rozbudowa wejścia głównego wraz z dostosowaniem budynku Oddziału ZUS w Kielcach przy ul. Kolberga 2a do przepisów przeciwpożarowych
- Usługa holowania i parkowania pojazdów samochodowych silnikowych do celów procesowych na terenie KPP w Kazimierzy Wielkiej o masie całkowitej do 3,5 tony
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa obsługa prawna Oddziału Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad we Wrocławiu
- Zakup kompleksowej usługi prawnej w zakresie bieżącej działalności Studia Filmów Rysunkowych w Bielsku-Białej
- Usługi doradcze przy prywatyzacji.
- modernizacja ewidencji gruntów i założenie ewidencji budynków.
więcej: Usługi prawnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.