Ogłoszenie z dnia 2021-04-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00021324/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-23
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00037922 z dnia 2021-04-22 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA IMMUNOGLOBULINY STOSOWANEJ U PACJENTÓW W PROGRAMIE LEKOWYM
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im.J.Gromkowskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000290469
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Koszarowa 5
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 51-149
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.7.) Numer telefonu: 71 3957428
1.5.8.) Numer faksu: 71 3957428
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: enowakowska@szpital.wroc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.wroc.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_gromkowskiego1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA IMMUNOGLOBULINY STOSOWANEJ U PACJENTÓW W PROGRAMIE LEKOWYM2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9bf82b8a-8b02-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00037922
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00021324/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PN 01/21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 320370,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa immunoglobuliny stosowanej dla pacjentów w programie lekowym. 1.1. Zamawiający wymaga dodatkowo przez okres obowiązywania umowy:a) użyczenia 5 pomp do podawania preparatu. b) zestawów do podaży dostarczanych wraz z zamówionym lekiem. 1.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz szczegółowe wymagania dotyczące pomp i zestawów do podaży określony w „Formularzu asortymentowo-cenowym” stanowi Załącznik nr 1 do SWZ.1.3. Szczegółowe warunki i zasady realizacji przedmiotu zamówienia określają dodatkowo warunki umowne będące załącznikiem nr 5 do SWZ „warunki umowne”.1.4. Termin dostawy leku - wg bieżących potrzeb, każdorazowo w terminie maksymalnie 2 dni roboczych od daty złożenia zamówienia.1.5. Seria i data ważności na opakowaniu jednostkowym oraz na fakturze.1.6. Termin ważności oferowanych produktów farmaceutycznych nie krótszy niż 12 miesięcy od daty dostawy do Zamawiającego.1.7. Wykonawca dostarczy przedmioty zamówienia do Magazynu APTEKI SZPITALA.1.8. Oferowane produkty farmaceutyczne muszą posiadać dopuszczenie do obrotu na terenie RP na każdą wymaganą postać i dawkę leku osobno.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33651520-9 - Immunoglobuliny
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 345777,77
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 345777,77
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 345777,77
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CSL BEHRING Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 145830261
7.3.3) Ulica: ul. A. Branickiego 17
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-972
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 345777,77
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
2021-04-22 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Budowa obwodnicy w m. Borek Strzeliński w ciągu drogi wojewódzkiej nr 395. CPV 71320000-7.
- Dostawa podstawowych związków chemicznych do zastosowań laboratoryjnych na podstawie umowy ramowej
- ROBOTA BUDOWLANA POLEGAJĄCA NA REMONCIE NAWIERZCHNI DRÓG I CHODNIKÓW W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM PRZY UL. TRZMIELOWICKIEJ 28 WE WROCŁAWIU
- Zagospodarowanie terenów zieleni objętych zarządem ZZK we Wrocławiu - 2 ZADANIA.
- Wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w budynku J1 na pierwszym piętrze na potrzeby rozbudowy bloku operacyjnego USK im. Jana Mikulicza - Radeckiego we Wrocławiu przy ul. Borowskiej 213
- Remont budynku przy ul. Piekarskiej 3 i 3A we Wrocławiu w zakresie zmiany systemu ogrzewania.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA LEKU IMMUNOGLOBULINUM HUMANUM NORMALE AD USUM INTRAVENOSUM
- odczynniki i materiały zużywalne do badan koagulologicznych do aparatu f-my BioMerieux oraz dzierżawą aparatu, odczynniki do badań hematologicznych z dzierżawą analizatora, rozruszniki serca, implanty twarzowo szczękowe, materiały medyczne, filmy do tomog
więcej: Immunoglobuliny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.