eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rybnik › Zakup wraz z dostawą środków ochrony osobistej jednorazowego użytku w podziale na części.



Ogłoszenie z dnia 2021-04-21


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00037179 z dnia 2021-04-21

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup wraz z dostawą środków ochrony osobistej jednorazowego użytku w podziale na części.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Dom Pomocy Społecznej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 278228934

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żużlowa 25

1.5.2.) Miejscowość: Rybnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-200

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mdps.rybnik.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mdps.rybnik.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip.mdps.rybnik.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup wraz z dostawą środków ochrony osobistej jednorazowego użytku w podziale na części.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-161ce4ff-80aa-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00037179

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000958/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa rękawiczek jednorazowych nitrylowych oraz maseczek ochronnych jednorazowych dla pracowników Miejskiego Domu Pomocy Społecznej w Rybniku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00014819/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MDPS.GT.1100.1.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 123600,00 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

rękawice diagnostyczne nitrylowe 1. Surowiec: nitryl;2. Niejałowe, niesterylne;3. Kolor niebieski lub chabrowy;4. Opakowanie 100 szt.;5. Rolowany mankiet;6. Poziom szczelności AQL: 1,0 – 1,5;7. Kategoria/Typ ochrony: III;8. Klasa medyczna: I;9. Oburęczne, tekstura na końcach palców;10. Powierzchnia wewnętrzna: bezpudrowe, chlorowane od wewnątrz lub polimeryzowane11. Zgodne z Dyrektywą 93/42/EWG, EN 455(1-4), EN 420, EN 16523-1, EN ISO 374-1 : 2016, rękawice chroniące przed chemikaliami EN ISO 374-1 / Type B, rękawice chroniące przed mikroorganizmami EN ISO 374-5 : 2016, ochrona przed bakteriami, grzybami i wirusami EN ISO 374-5.12. Termin ważności: minimum 2 lata od daty dostawy13. Zamawiający oczekuje dostawy opakowań rękawic diagnostycznych nitrylowych w rozmiarach:Rozmiar S - 60 op.Rozmiar M – 1 660 op.Rozmiar L – 169 op.Rozmiar XL – 10 op.Łącznie opakowań 1 899

4.5.3.) Główny kod CPV: 18424300-0 - Rękawice jednorazowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

4.5.5.) Wartość części: 102000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Półmaska filtrująca do ochrony układu oddechowego FFP2 sztuk 8 8001. wyrób o cechach ochronnych, chroniący przed aerozolami, w tym bioaerozolami, powinien zapewniać zgodność z wymaganiami zasadniczymi Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/425 dot. środków ochrony indywidualnej, w tym co najmniej jednej z wymienionych norm lub regulacji: EN 149:2001+A1:2009 (UE) lub normy NIOSH-42 CFR 84 (USA) lub GB2626-2019 (Chiny) lub AS/NZ 1716:2012 (Australia) lub JMHLW – 2000 (Japonia) lub NOM-116-2009 (Meksyk) lub ABNT/NBR 13698:2011 (Brazylia) lub KMOEL-2017-64 (Korea) w zakresie:skuteczności filtracji wobec aerozoli stałych i/lub ciekłych nie mniej niż 94 % ,oporu oddychania – nie więcej niż 300 Pa,zawartości CO2 w powietrzu wdychanym – jeżeli dotyczy – mniejsza niż 1% obj.,całkowitego przecieku wewnętrznego - nie więcej niż 8 %2. półmaska filtrująca powinna być oznakowana zgodnie z wymaganiami normy stanowiącej podstawę wykazania jej właściwości ochronnych 3. oznakowanie znakiem CE4. hipoalergiczna5. zacisk nosowy zamontowany wewnątrz włókniny6. bez zaworka oddechowego7. pakowane w kartonie maksymalnie po 40 szt.8. taśmy nagłowia wykonane z gumki, gumy pasmanteryjnej lub innego materiału tekstylnego,9. data ważności: minimum 10 m-cy licząc od dnia dostawy

4.5.3.) Główny kod CPV: 35800000-2 - Sprzęt osobisty i pomocniczy

4.5.5.) Wartość części: 21600,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 99469,62

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 106647,84

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 99469,62

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Medicus Sp. z o.o. S.K.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6462875090

7.3.3) Ulica: Browarowa 21

7.3.4) Miejscowość: Tychy

7.3.5) Kod pocztowy: 43-100

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 99469,62

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 17

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 7

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9416

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32363,76

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9416

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NEOMED Barbara Stańczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1230018984

7.3.3) Ulica: Kajki 18

7.3.4) Miejscowość: Piaseczno

7.3.5) Kod pocztowy: 05-501

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9416,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

2021-04-21 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.