eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Golub-Dobrzyń › Dostawa materiałów do remontów dróg powiatowych Powiatu Golubsko-Dobrzyńskiego



Ogłoszenie z dnia 2021-04-20


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00036409 z dnia 2021-04-20

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa materiałów do remontów dróg powiatowych Powiatu Golubsko-Dobrzyńskiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W GOLUBIU-DOBRZYNIU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340310272

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. PTTK 11

1.5.2.) Miejscowość: Golub-Dobrzyń

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-400

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.7.) Numer telefonu: 56 683 2286

1.5.8.) Numer faksu: 56 475 6064

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdp@golub-dobrzyn.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.golub-dobrzyn.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/sp_golub_dobrzyn

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


zarządzanie drogami powiatowymi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa materiałów do remontów dróg powiatowych Powiatu Golubsko-Dobrzyńskiego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b9f4d7ae-8701-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00036409

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00009766/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa materiałów do remontów dróg powiatowych Powiatu Golubsko-Dobrzyńskiego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00018864/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZDP.2410.5.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 205643,20 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa grysów bazaltowych płukanych frakcji 2/5 i 5/8 mm przeznaczonych do remontów dróg nawierzchni bitumicznej oraz dróg gruntowych i poboczy, transportem Wykonawcy wraz z rozładunkiem ze środka transportu na placu Zamawiającego w Golubiu-Dobrzyniu, ul. PTTK 11, w ilościach: a) 2/5 mm - 800 ton; b) 5/8 mm – 500 tonZamawiający przewiduje możliwość zmniejszenia ilości w/w grysów nie więcej niż 30 % szacunkowej wielkości zamówienia. Z tytułu zmniejszenia zakresu ilościowego zamówienia w okresie trwania umowy nie będą przysługiwać Wykonawcy żadne roszczenia wobec Zamawiającego. 2. Grysy wykorzystywane będą w remontach cząstkowych wykonywanych w technologii remontera, powinny być zgodne z normą PN-EN 13043:2004. Wykonawca przedłoży deklarację zgodności dla każdej partii dostarczonego grysu. Dostawy grysów będą realizowane sukcesywnie na zlecenie Zamawiającego, złożonym w formie pisemnej przesłanym faksem lub drogą elektroniczną, w terminie określonym w ofercie Wykonawcy, jednak termin dostawy nie powinien być dłuższy niż 3 dni, licząc od dnia zgłoszenia zapotrzebowania. Maksymalna ilość jednorazowej dostawy nie będzie przekraczać 25 ton. 3. Czas realizacji umowy od dnia podpisania do 30 listopada 2021 roku.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44113700-2 - Materiały do naprawiania nawierzchni drogowych

4.5.5.) Wartość części: 130592,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa kruszywa wapiennego frakcji 0-31,5 (zgodnie z normą PN-EN 13043:2004) przeznaczonego do remontów dróg o nawierzchni tłuczniowej, transportem Wykonawcy na plac Zamawiającego w Golubiu-Dobrzyniu, ul. PTTK 11, w ilości do 400 ton. 2. Ilość kruszywa objęta zakresem zamówienia stanowi zapotrzebowanie orientacyjne. W rzeczywistości zamówiona ilość może ulec zmniejszeniu, jednak nie więcej niż 30% szacunkowej wielkości zamówienia. Z tytułu zmniejszenia zakresu ilościowego zamówienia w okresie trwania umowy nie będą przysługiwać Wykonawcy żadne roszczenia wobec Zamawiającego. 3. Dostarczane kruszywo ma być wolne od wad, spełniać parametry i wymagania techniczno- eksploatacyjne określone w SWZ oraz posiadać wystawioną przez producenta Deklarację Właściwości Użytkowych potwierdzających zgodność kruszywa z obowiązującymi normami i właściwościami fizyko-chemicznymi. 4. Wykonawca winien dostarczać kruszywo wprowadzone do obrotu i stosowania przy wykonywaniu robót drogowych w zakresie odpowiadającym właściwościom użytkowym i przeznaczeniu, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Dostawy realizowane będą sukcesywnie na zlecenie Zamawiającego złożonym w formie pisemnej przesłanym faksem lub drogą elektroniczną, w terminie określonym w ofercie Wykonawcy, jednak termin dostawy nie powinien być dłuższy niż 3 dni, licząc od dnia zgłoszenia zapotrzebowania. Maksymalna ilość jednorazowej dostawy nie będzie przekraczać 25 ton. 5. Czas realizacji umowy od dnia podpisania do 30 listopada 2021 roku.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44113700-2 - Materiały do naprawiania nawierzchni drogowych

4.5.5.) Wartość części: 23632,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywna dostawa gruzu betonowego frakcji 0-63 mm bez zanieczyszczeń obcych ( min. drutu, metali, szkła, gazobetonu, cegły, śmieci) z przeznaczeniem do utwardzania poboczy dróg powiatowych, transportem Wykonawcy do Zarządu Dróg Powiatowych w Golubiu-Dobrzyniu, ul. PTTK 11 w ilości 600 ton. 2. Ilość gruzu betonowego objęta zakresem zamówienia stanowi zapotrzebowanie orientacyjne. W rzeczywistości zamówiona ilość może ulec zmniejszeniu, jednak nie więcej niż 30% szacunkowej wielkości zamówienia. Z tytułu zmniejszenia zakresu ilościowego zamówienia w okresie trwania umowy nie będą przysługiwać Wykonawcy żadne roszczenia wobec Zamawiającego. 3. Dostawy realizowane będą sukcesywnie na zlecenie Zamawiającego złożonym w formie pisemnej przesłanym faksem lub drogą elektroniczną, w terminie określonym w ofercie Wykonawcy, jednak termin dostawy nie powinien być dłuższy niż 3 dni, licząc od dnia zgłoszenia zapotrzebowania. Maksymalna ilość jednorazowej dostawy nie będzie przekraczać 25 ton. 4. Czas realizacji umowy od dnia podpisania do 30 listopada 2021 roku.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44113700-2 - Materiały do naprawiania nawierzchni drogowych

4.5.5.) Wartość części: 24763,20 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa piasku 0/3 przeznaczonego na podsypki do budowy i napraw chodników oraz dróg powiatowych. Zamówienie obejmuje dostawę piasku w ilości ok. 2000 ton transportem Wykonawcy na plac Zamawiającego. 2. Ilość piasku objęta zakresem zamówienia stanowi zapotrzebowanie orientacyjne. W rzeczywistości zamówiona ilość może ulec zmniejszeniu, jednak nie więcej niż 30% szacunkowej wielkości zamówienia. Z tytułu zmniejszenia zakresu ilościowego zamówienia w okresie trwania umowy nie będą przysługiwać Wykonawcy żadne roszczenia wobec Zamawiającego. 3. Dostawy realizowane będą sukcesywnie na zlecenie Zamawiającego złożonym w formie pisemnej przesłanym faksem lub drogą elektroniczną w terminie określonym w ofercie Wykonawcy, jednak termin dostawy nie powinien być dłuższy niż 3 dni, licząc od dnia zgłoszenia zapotrzebowania. Maksymalna ilość jednorazowej dostawy nie będzie przekraczać 25 ton. 4. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup piasku wraz z załadunkiem, transportem i rozładunkiem na placu Zamawiającego. 5. Czas realizacji umowy od dnia podpisania do 31 marca 2022 roku.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44113700-2 - Materiały do naprawiania nawierzchni drogowych

4.5.5.) Wartość części: 26656,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 142606,20

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 189678,30

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 142606,20

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych "DROBUD" Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 871117182

7.3.3) Ulica: 1 Maja 61

7.3.4) Miejscowość: Wąbrzeźno

7.3.5) Kod pocztowy: 87-200

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 142606,20

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-11-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25584,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27945,60

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25584,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Drogowo Budowlany Rogowo Sp. z o.o. sp. komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 363950105

7.3.4) Miejscowość: Rogowo 23

7.3.5) Kod pocztowy: 87-162

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25584,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-11-30

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27195,30

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 39852,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27195,30

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "MAR-POL" Marcin Zbigniew Ochoński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 911282074

7.3.4) Miejscowość: Cetki 5

7.3.5) Kod pocztowy: 87-500

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27195,30

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-11-30

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena złożonej oferty przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36531,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36531,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

2021-04-20 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.