Ogłoszenie z dnia 2023-01-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00411534/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Montaż instalacji fotowoltaicznych w obiektach użyteczności publicznej – zamówienie nr 5
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi zamawiający centralny1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd Miasta Łodzi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057632
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Piotrkowska 104
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-926
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@uml.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://uml.lodz.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/uml/public/postepowanie?postepowanie=357067651.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Montaż instalacji fotowoltaicznych w obiektach użyteczności publicznej – zamówienie nr 52.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-04e29ef8-5454-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00036351
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00411534/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DSR-ZP-II.271.155.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(Numeracja zgodna z SWZ): 5.1. Przedmiotem niniejszego postępowania jest Montaż instalacji fotowoltaicznych
w obiektach użyteczności publicznej – zamówienie nr 5.
Wykaz budynków podlegających montażowi instalacji fotowoltaicznej:
1. PRZEDSZKOLE MIEJSKIE NR 41 ul. Gdańska 17/19
2. PRZEDSZKOLE MIEJSKIE NR 75 ul. Kościuszki 81
3. SZKOŁA PODSTAWOWA NR 23 ul. Gdańska 16
4. SZKOŁA PODSTAWOWA NR 36 ul. Więckowskiego 35
5. ZESPÓŁ PRZEDSZKOLI MIEJSKICH 1 (dot PM 58) Plac Komuny Paryskiej 2
6. SZKOŁA PODSTAWOWA NR 70 ul. Rewolucji 1905 r. 22
7. SZKOŁA PODSTAWOWA NR 111 ul. Jaracza 44/46
8. SZKOŁA PODSTAWOWA NR 152 ul. 28 Pułku Strzelców Kaniowskich 52/54
9. ZESPÓŁ SZKÓŁ EKONOMICZNO- TURYSTYCZNO-HOTELARSKICH ul. 1 Maja 89
5.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1 do SWZ) oraz we wzorze umowy (Załącznik nr 10 do SWZ).
5.3. Na podstawie art. 95 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy, osób wykonujących czynności określone w Opisie Przedmiotu Zamówienia, związane z wykonaniem zamówienia których, wykonanie zawiera cechy stosunku pracy określone w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j.: Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 ze zm.), tj.: czynności pracownika budowlanego wykonującego roboty związane z wykonaniem zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
09332000-5 - Instalacje słoneczne
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1498000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2114352,88 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1498000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Krzysztof Gawroński Best Energy
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Piotr Walczak Świat OZE
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6591485439
7.3.3) Ulica: ul. Urocza 18
7.3.4) Miejscowość: Wrząsowice
7.3.5) Kod pocztowy: 32-040
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1498000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1) Etap I:
- zakończenie - 20 dni od dnia zawarcia umowy (zgodnie z kryterium oceny ofert),
2) Etap II:
- prace określone w § 1 ust 2 pkt. 2) lit a i b) wzoru umowy – zakończenie: 30 dni od dnia zawarcia umowy
- prace określone w § 1 ust 2 pkt. 2) lit c – k wzoru umowy – zakończenie: 50 dni od dnia zawarcia umowy.
3) Etap III: - serwisowanie instalacji w okresie 5 lat (od protokolarnego odbioru prac), z wymianą wadliwych komponentów.
Krzysztof Gawroński Best Energy
ul. Urocza 18 32-040 Wrząsowice
NIP: 6591485439
Piotr Walczak Świat OZE
ul. Komuny Paryskiej 58A/27 30-389 Kraków
NIP: 6010069373
prowadzący spółkę cywilną pod nazwą EKO-ON S.C. Krzysztof Gawroński, Piotr Walczak, ul. Wielopole 17/11, 31-072
Kraków, NIP: 9452183883
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Zakup serwera z systemem operacyjnym i licencjami dostępowymi
- Świadczenie usługi utrzymania czystości i higieny w obiekcie pływalni MOSiR w Łodzi w 2026 r. - pływalnia "Wodny Raj" przy ul. Wiernej Rzeki 2
- Świadczenie usługi drukowania i sukcesywnych dostaw druków na potrzeby Miejskiego Ośrodka pomocy Społecznej w Łodzi
- "Usługa wykonania gadżetów promocyjnych".
- Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne przygotowywanie i dostarczanie śniadań i dwudaniowych obiadów dla DDP w Łodzi.
- SZP.281.85.2025 - Dostawa testów do oznaczania czasu krzepnięcia krwi wraz z dzierżawą analizatorów dla Instytutu "CZMP"
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie i wyposażenie Dziennego Domu "Senior+" w Cieszewie
- Remont wnętrza sali konferencyjnej w Urzędzie Gminy w Ostrowi Mazowieckiej
- Rozwój oferty turystycznej Aglomeracji Tarnowskiej w oparciu o markę EnoTarnowskie w ramach zadania nr 8 "Poszerzenie oferty turystycznej gminy o ofertę parku wodnego w Szerzynach
- Modernizacja instalacji teletechnicznych, systemów PPOŻ i monitoringu wizyjnego w budynku MSCKZiU w Rzeszowie
- Remont pomieszczeń Budynku Administracyjnego i Jednostki Ratowniczo - Gaśniczej Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Miechowie realizujących założenia OL i OC.
- Modernizacja Oddziału Chorób Wewnętrznych w celu utworzenia i doposażenia Zakładu Opieki Leczniczej realizowanego w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności - D4.1.1
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.