Ogłoszenie z dnia 2021-04-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00008237/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-02-17
- 2021/BZP 00008237/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-02-17 (po zmianach)
- 2021/BZP 00008237/03 - Ogłoszenie z dnia 2021-02-17 (po zmianach)
- 2021/BZP 00011770/01 - Modyfikacja z dnia 2021-03-01
- 2021/BZP 00015847/01 - Modyfikacja z dnia 2021-03-10
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00036297 z dnia 2021-04-20 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych budynku przy ul. Brodzińskiego 14 w Tarnowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Tarnowa - Urząd Miasta Tarnowa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851661323
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 2
1.5.2.) Miejscowość: Tarnów
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-100
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: agnieszka.jekot@umt.tarnow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/umtarnow
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie robót budowlanych budynku przy ul. Brodzińskiego 14 w Tarnowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-df6920a8-7116-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00036297
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002408/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.14 Utworzenie Centrum Usług Społecznych m.in. poprzez modernizację obiektów przy al. M. B. Fatimskiej i ul. Brodzińskiego w Tarnowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00008237/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WIM.271.2.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 3773301,53 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych w budynku przy ul. Brodzińskiego 14 w Tarnowie na działce nr 61 obr. 167 na podstawie decyzji pozwolenia na budowę nr 96/2020 z dnia 12.03.2020 r., w tym między innymi:1) budowę nowych ścianek działowych, zamurowania i przebicia otworów w budynku,2) wyburzenie schodów zewnętrznych oraz wiatrołapu od strony południowej,3) remont dachu i pokrycia,4) wyburzenie dwóch pomieszczeń w piwnicy od strony północnej,5) wyposażenie projektowanych pomieszczeń higieniczno-sanitarnych,6) wykonanie podłóg na gruncie wraz z hydroizolacją,7) wykonanie ocieplenia stropu nad ostatnią kondygnacją,8) demontaż istniejących okien i montaż nowych o współczynniku Umax≤ 0,9 W/m2K wg protokołu z posiedzenia komisji konserwatorskiej z dnia 03.02.2021 r.,9) demontaż istniejących drzwi wewnętrznych i montaż nowych,10) renowację drzwi wejściowych oraz pozostawionej stolarki wewnętrznej,11) demontaż istniejących drzwi zewnętrznych i montażu nowych o współczynniku Umax≤ 1,3 W/m2K, 12) wymianę parapetów zewnętrznych i wewnętrznych,13) remont ścian, sufitów oraz posadzek,14) renowację klatki schodowej,15) wymianę rynien oraz rur spustowych,16) wymianę obróbek blacharskich,17) wykonanie instalacji elektrycznej,18) wykonanie instalacji okablowania strukturalnego na potrzeby instalacji komputerowej i telefonicznej,19) wymianę instalacji odgromowej,20) wymianę instalacji centralnego ogrzewania,21) wymianę instalacji wodno-kanalizacyjnej,22) wykonanie instalacji ciepłej wody użytkowej,23) wykonanie wentylacji mechanicznej i klimatyzacji,24) likwidację instalacji gazowej w budynku,25) wykonanie sieci alarmowej z przyciskami napadowymi,26) wyposażenie budynku w awaryjne oświetlenie ewakuacyjne,27) przebudowę instalacji hydrantowej,28) wyposażenie drzwi wejściowych w siłowniki umożliwiające ich automatyczne otwarcie,29) montażu ruchomej bariery przy schodach uniemożliwiającej omyłkowe zejście do piwnicy w przypadku ewakuacji,30) zabezpieczenie przepustów instalacyjnych występujących w miejscach przegród wydzielenia pożarowego do klasy odporności ogniowej określonej w projekcie,31) zabezpieczenie stropów nieposiadających wymaganej klasy odporności ogniowej do klasy odporności ogniowej REI60 i stopnia nierozprzestrzeniania ognia (rozwiązanie systemowe lub indywidualne producenta materiału w odniesieniu do wymagań projektu),32) wykonanie sufitów podwieszanych,33) wydzielenie głównej klatki schodowej drzwiami o klasie EIS 30 i ścianami REI60,34) wydzielenie klatki schodowej od strony zachodniej drzwiami o klasie EI 60,35) zabezpieczenie belek stalowych, na których oparte są żelbetowe elementy schodów do klasy odporności ogniowej R60,36) rozbiórkę budynku gospodarczego,37) wykonanie instalacji kanalizacji deszczowej,38) wykonanie zewnętrznej instalacji kanalizacyjnej związanej z odprowadzeniem wody z rur spustowych z dachu,39) wykonanie pionowej i poziomej hydroizolacji ścian piwnicznych,40) rozbiórkę istniejących doświetlaczy piwnicznych i montaż nowych,41) wykonanie drenażu dla budynku,42) częściowa wymiana istniejącej nawierzchni dróg, chodników na nawierzchnię z kostki brukowej (jak wskazano w zał. graficznym nr 1) o powierzchni 240 m²,43) budowę zbiornika retencyjnego wody deszczowej,44) wykonanie w pomieszczeniu Miejskiego Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej – dalej MPEC (numer P -1.18) pompy w studzience schładzającej wraz z przewodem tłocznym włączonym do projektowanej instalacji kanalizacji sanitarnej i wykonanie zasilania tej pompy,45) wykonanie nowej rozdzielnicy elektrycznej w pomieszczeniu MPEC (numer P -1.18) wraz z instalacją elektroenergetyczną zasilająca pomieszczenie MPEC (oddzielne opomiarowanie) oraz instalację oświetlenia tego pomieszczenia,46) wykonanie w zakresie toalet dla osób niepełnosprawnych (pom. nr: P 0.19; P 1.20) projektowanych odcinków wentylacji mechanicznej w zabudowie nadstropowej wraz z projektowanym uzbrojeniem.UWAGA: w zakresie wentylacji mechanicznej przedmiotowych pomieszczeń wykonano jedynie piony wentylacji mechanicznej przebiegające na całej wysokości kondygnacji parteru + I piętra. 47) odtworzenie do stanu pierwotnego nawierzchni po wykonanych robotach ziemnych, instalacjach zewnętrznych,48) wykonanie powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej,49) nadzór geodezyjny i geotechniczny dla prac związanych z elementami zagospodarowania terenu.UWAGA: Zamówienie nie obejmuje:1) Przebudowy budynku w zakresie windy i toalet dla osób niepełnosprawnych (pom. nr P 0.19; P 1.20) oraz pomieszczenia MPEC (nr P -1.18), która została już wykonana na podstawie odrębnego zamówienia.2) Wymienionych poniżej elementów - a ujętych w dokumentacji projektowej:a) remont elewacji,b) remont tarasu wraz z balustradami,c) remont wiaty śmietnikowej,d) remont ogrodzenia,e) wykonanie instalacji oświetlenia terenu,f) nasadzenia zieleni,g) kanalizacji deszczowej od studni SD 12 do studni SD 11 (studnia SD 12 podlega wykonaniu), odcinek SD 9 do SD 11, SD 11 do SD 13, oraz całości drenażu systematycznego od DR 1 do DR 10,h) wymiana, remont istniejących nawierzchni dróg, chodników na kostkę brukową z wyłączeniem obszaru objętego realizacją - wskazanego w „Załączniku graficznym nr 1” do dokumentacji projektowej,i) utwardzenia terenu (nawierzchnia tłuczniowa).Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera „Opis przedmiotu zamówienia” (OPZ), stanowiący załącznik nr 1 do SWZ oraz dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 8 do SWZ.Stosownie do art. 100 ustawy Pzp przedmiot zamówienia w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych został opisany w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 8 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3188476,93
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6750000
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3188476,93
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Budowlana „ELBUD” Emil Kołodziej
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 873-113-10-92
7.3.3) Ulica: os. Niepodległości 1A/12
7.3.4) Miejscowość: Tarnów
7.3.5) Kod pocztowy: 33-100
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Instalacje sanitarne - Firma Handlowo-Usługowa „KOSZTBUD” Kubik K. , Instalacje elektryczne - Firma Elektroinstalacyjna i Ochrony Mienia Pikul Z.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA BUDOWLANA "ELBUD" EMIL KOŁODZIEJ
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA BUDOWLANA "ELBUD" EMIL KOŁODZIEJ
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3188476,93
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-04-20 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- Przebudowa systemu zaopatrzenia w wodę zimną w Szpitalu Wojewódzkim im. Św. Łukasza SP ZOZ w Tarnowie
- Opracowanie dokumentacji projektowej na zadanie pn. "Przebudowa ul. Dunikowskiego od Reisinga do ul. Nowodąbrowskiej".
- Dostawa artykułów spożywczych do Zakładu Karnego w Tarnowie oraz Oddziału Zewnętrznego w Tarnowie-Mościcach - II półrocze 2025
- Wymiana dwóch wind dla osób niepełnosprawnych wraz z remontem klatki schodowej przed windami w budynku Zespołu Przychodni Specjalistycznych Sp. z o.o. przy ul. Marii Skłodowskiej - Curie 1
- Dostawa warzyw i owoców do Zakładu Karnego w Tarnowie oraz Oddziału Zewnętrznego w Tarnowie-Mościcach - II półrocze 2025
- Zakup i sukcesywna dostawa pojemników na materiał histopatologiczny z formaliną i bez formaliny , oraz pojemniki na ostre odpady medyczne dla Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza w Tarnowie.
więcej: przetargi w Tarnowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja trzech wind osobowych w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Płocku (2)
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z zagospodarowaniem terenu w miejscowości Rożno-Parcele, gmina Aleksandrów Kujawski
- Przebudowa instalacji gazu celem podłączenia dwóch gazowych kotłów kondensacyjnych oraz montaż powietrznych pomp ciepła "Modernizacja kotłowni gazowej z zastosowaniem OZE dla budynku WCO i W w W-iu
- Konserwacje i remonty leśnych dróg gruntowych na terenie Nadleśnictwie Lębork w 2025 r.
- "Wymiana źródeł ciepła w Ośrodku Natura Rerum - etap I (postępowanie powtórzone)"
- Przebudowa schodów wejściowych głównych i modernizacja schodów wejściowych bocznych w budynku szkoły.
więcej: Roboty murarskie i murowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.